Κεφάλαιο 43

3.3K 179 12
                                    


   Το πρωί ξύπνησα από κάτι ναυτίες, μισή ώρα ήμουν στο μπάνιο, τώρα που το θυμήθηκα, πρέπει να πάρω τις βιταμίνες και να κλείσω ραντεβού με το γιατρό που μου είπε ο γυναικολόγος μου στην Ελλάδα. 

 Είμαι στην κουζίνα και φτιάχνω πρωινό, μετά την επώδυνη επιδρομή μου στην τουαλέτα. Κάθε φορά, είναι λες και πιέζεις το στομάχι μου, μία από τις πιο άσχημες εμπειρίες που έχω ζήσει. Ακούω βήματα, γυρνάω και αντικρίζω έναν Περικλή που κουτουλάει από την νύστα. Μουγκρίζει, όπως πάντα, αντί να πει καλημέρα, όπως λέει όλος ο κόσμος, μουγκρίζει σαν αγελάδα.

-"Καλημέρα!"

-"Μμμμ..."

-"Έλα αλήθεια δεν το πιστεύω και εγώ συμφωνώ!"τον δουλεύω, κάθεται στον μαρμάρινο πάγκο και τρώει το πρωινό που του έφτιαξα, του δίνω ένα φιλί στο μέτωπο και ξεκινάω και εγώ το πρωινό μου.

-"Λοιπόν αδερφούλα, χθες αφήσαμε μια κουβέντα στην μέση..."σοβαρεύει απότομα. Πότε μεγάλωσε;

-"Ναι, όσο αφορά αυτό..."αφήνω το μπολ με τα δημητριακά

-"Μπορείς να μου πεις τι έχει γίνει; Ο Άρης και οι γονείς μας παίρνουν ασταμάτητα τηλέφωνο και ρωτάνε που είσαι, λένε έχεις κλειστό το κινητό! Τι έχει γίνει;"έμενα κάγκελο, παίρνουν τηλέφωνο;

-"Τους είπε ότι είμαι εδώ;"ρωτάω έντρομη

-"Όχι!"πάλι καλά

-"Θα σου πω, αλλά θα μου υποσχεθείς ότι δεν θα πεις σε κανένα ότι είμαι εδώ!"συμφωνεί.

 Αρχίζω και του αφηγούμαι τι έγινε τον τελευταίο μήνα, δεν με διέκοψε, άκουγε προσεκτικά, του ανέφερα για την απαγωγή, το παρελθόν μου με τον Θέμη, καθώς και για την σχέση του Άρη με την Άρτεμης και το παιδί που περιμένουν. Είχε μείνει άφωνος και συνάμα έκπληκτος. Του ήταν αδύνατο να πιστέψει ότι η κολλητή μου, με πρόδωσε έτσι και δεν προσπάθησε να δικαιολογηθεί.

"...υπάρχει και κάτι ακόμα!"είπα διστακτικά

-"Τι;"κοιταχτήκαμε μέσα στα μάτια, νομίζω ότι με προδίδουν.

Σηκώνεται γεμάτος ένταση, τρόμο, νευρικότητα

"...Όχι, όχι, όχι, όχι"έλεγε συνέχεια. 

 Πέφτει στα γόνατα και μου πιάνει την κοιλιά με τα μακρυά του δάχτυλα

"Πες μου ότι είναι ψέμα!"κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου. Πετάγεται όρθιος και πηγαίνει πάνω-κάτω

Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 ΖωέςWhere stories live. Discover now