Στέκομαι μπροστά στον ολόσωμο καθρέφτης και με κοιτάζω. Το αποτέλεσμα είναι φοβερό, είναι ακριβώς όπως το ήθελα, δεν αλλάζει τίποτα, απλά προσθέτει λίγη ακόμα γλύκα. Πρώτη φορά λέω κάτι τέτοιο για τον εαυτό μου... Είμαι όμορφη!
Η Χιόνη έκανε καταπληκτική δουλεία με το νυφικό, τα σκουλαρίκια ταιριάζουν απόλυτα, είναι μακρυά, λεπτά, με μικρά διαμαντάκια. Το πέπλο έχει στερεωθεί στα μαλλιά μου, που τα πιάσαμε ψιλά, ώστε να είναι εκτεθειμένη η πλάτη, σύμφωνα με τις κοπέλες και την φίλη μου, πρέπει σήμερα να τρελάνω τον γαμπρό μας. Έχουν δίκιο σήμερα θα τους αφήσω όλους άφωνους. Το μακιγιάζ δεν είναι καθόλου υπερβολικό, τα χείλη μου γυαλίζουν από το ροζ κραγιόν, όπου έχουν προσθέσει και λίγο λιπ γλοζ, με γλίντερ.
Η πόρτα χτυπάει και εισέρχεται η μητέρα μου με μία μπεζ τουαλέτα που αναδεικνύει τις καμπύλες του σώματός της. Με πλησιάζει συγκινημένη
-"Είσαι κούκλα, αγάπη μου, με το καλό!"με κλείνει στην αγκαλιά της.
Η μητρική αγκαλιά είναι ένα από τα πράγματα που θα μου λείψουν και θα μου λείπει πάντα! Σκουπίζει τα μάτια της και ακουμπάει τα χέρια τις στους ώμους μου.
"...είσαι έτοιμη;"μία ερώτηση που πρέπει να απαντήσω όχι μόνο στους άλλους, αλλά και στον εαυτό μου.
Κλείνω τα μάτια μου, γυρνάω πίσω στο παρελθόν. Στα παιδικά μου χρόνια, ήμουν ξέγνοιαστη, ήρεμη, χωρίς άγχος και ανησυχίες. Μετά έρχονται τα εφηβικά μου χρόνια, σκοτεινά, με λίγες αποχρώσεις του άσπρου, έπειτα με βλέπω ως φοιτήτρια, όμορφα, τρελά χρόνια, γεμάτα με όνειρα, φαντασιώσεις και έρωτες! Τώρα είμαι στο παρόν, σε λίγα λεπτά θα γίνω νόμιμα δικιά του. Θα είμαι με έναν άντρα που αγαπώ και με αγαπά αφήνοντας στην άκρη το παρελθόν μου, που με αγαπάει για αυτό που είμαι και δεν θέλει να με αλλάξει, το ίδιο ισχύει και για μένα! Είμαι ερωτευμένη, τον αγαπώ, θέλω να περάσω κάθε λεπτό μαζί του, ακόμα και στις φουρτούνες που ενδέχεται να έρθουμε αντιμέτωποι, θα προσπαθήσω να τον προστατέψω, κοιτάζοντας πως να τον κάνω χαρούμενο. Ο χρόνος τελείωσε!
Ανοίγω τα μάτια μου, με σοβαρή φωνή λέω
-"Πανέτοιμη!"
Στο σαλόνι με περιμένει η οικογένεια μου και κάποιοι φίλοι. Όλοι έχουν την ίδια έκφραση, χαρούμενη και συγκινημένοι, ακόμα και στον Ιάσονας με την Μυρτώ, μπορείς να διακρίνεις λίγη χαρά, μέσα από τα σοβαρά μάτια τους! Η Άρτεμης με πλησιάζει
YOU ARE READING
Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 Ζωές
RomanceΜία όμορφη κοπέλα, όπου δουλεύει σε μία επιχείρηση σαν γραμματέας. Ευαίσθητη, τρυφερή, καλόκαρδη. Ένας άντρας ισχυρός, με ακαταμάχητο βλέμμα και όψη όπου οποία καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί. Δεν έχει νιώσει ποτέ τι θα πει αγάπη, αλλά η τύχη...