Κεφάλαιο 35

3.2K 186 13
                                    


 -"Με αγαπάς;"

-"Ειρήνη γνωρίζεις πως δεν πιστ..."

-"Απλά απάντησε με ένα ναι ή ένα όχι!"το σκέφτεται, το επεξεργάζεται, άμα πει όχι σημαίνει ότι δεν θα αργήσει να με βιάσει, αν πει ναι θα έχω το χρόνο να κερδίσω την εμπιστοσύνη του και να καταφέρω μα αποδράσω.

"...τελικά;"κοιταζόμαστε στα μάτια.

 Ο Θεμιστοκλής είναι πολύ ωραίος άντρας ξανθός, ψηλός, γυμνασμένος, με καστανά μάτια, αλλά για εμένα παρέμενε και θα παραμείνει ένας φίλος.

-"Ναι...ναι σε αγαπώ!"λέει, ένα βάρος έφυγε από το στήθος μου. Tο σχέδιο μπαίνει σε δράση.


End Flash Back


  Κάθομαι στο κρύο πάτωμα, δεν έχω πλέον την δύναμη να μετακινηθώ, είμαι τελειωμένη.

"Μην το λες αυτό, την προηγούμενη φορά τα κατάφερες!"μου υπενθυμίζει το υποσυνείδητό μου  

 Την προηγούμενη φορά είχα ανθρώπους να με νοιάζονται τώρα, δεν έχω κανέναν, ακόμη και το άτομο που θεωρούσα ότι είναι ο κόσμος μου, με θεωρεί μια φτηνή γυναίκα. Στο μυαλό μου έρχονται οι στιγμές που περάσαμε μαζί, τα γέλια, οι διαφωνίες, ο γάμος μας, η πρώτη μας φορά, το ταξίδι του μέλιτος και το μέρος μας. Τα δάκρυα δεν σταματάνε να τρέχουν, αυτές τις αναμνήσεις τις φυλάω για τις δύσκολες στιγμές, όμως σε αυτή την δύσκολη στιγμή, μου φέρνουν πόνο, θλίψη. 

 Η κοιλιά μου πονάει, την κοιτάω σαν να έχει μεγαλώσει λίγο. Ίσως να είναι που έχω να φάω καιρό, έχω ακούσει από την Άρτεμης διάφορα περιστατικά που μερικοί άνθρωποι πρήζονται, άμα έχουν να φάνε καιρό.

 Επεξεργάζομαι τον οικείο περιβάλλοντα χώρο όπου, σύμφωνα με τον Θέμη είναι το δωμάτιο της τιμωρίας, εδώ με έφερνε πριν τέσσερα χρόνια και με τιμωρούσε, είχε τύχει να κοιμάμαι για δυο μέρες από τον πόνο, η απαγωγή μου κράτησε περίπου δύο μήνες. Κατάφερα να κρατήσω την παρθενιά μου, μέσα από τις τιμωρίες, πάντα έκανα κάτι, ώστε να αποφύγω το μοιραίο, εκείνη όμως την ημέρα ήταν πολύ σκληρός.


    Flash Back

    Πριν 4 χρόνια (συνέχεια):

 Έχω καταφέρει να κερδίσω την εμπιστοσύνη του, όταν δεν κάνω αυτά που λέει, με πηγαίνει στο δωμάτιο της "Τιμωρίας", είναι το καλύτερο για να αποφύγω τον βιασμό μου. Σήμερα έφυγε εκτατός για μια δουλεία, οπότε μου δόθηκε η ευκαιρία να πάω στο γραφείο του. 

Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 ΖωέςWhere stories live. Discover now