Ξύπνησα σε ένα πολυτελές δωμάτιο, μόνη και με ένα τρομερό πονοκέφαλο. Ξαθνικά μπαίνει μέσα ο Άρης
-"Πώς νιώθεις;"σηκώθηκα, αλλά με έπιασε τελευταία στιγμή
"...πρόσεχε δεν έχεις συνέλθει, ο γιατρός είπε να κάνεις ήπιες κινήσεις"
-"Ο γιατρός;"
-"Λιποθύμησες και ο γιατρός σου έδωσε ένα ηρεμιστικό"
-"Πόσες ώρες κοιμάμαι;"
-"4 με 5 ώρες!"
-"Τι;;;"
-"Ηρέμησε, πάω να φτιάξω κάτι να φάμε, εσύ μπορείς να κάνεις ένα μπάνιο άμα θες. Σου έχω αφήσει κάτι ρούχα τα έχει ξεχάσει η ξαδέρφη μου, όποτε θελήσεις κατέβα κάτω."
-"Σας ευχαριστώ πολύ!"
-"Τίποτα και τι έχουμε πει για τον πληθυντικό;"σχηματίζω ένα συγνώμη με τα χείλη μου και φεύγει.
Έκανα, ένα ζεστό μπάνιο και η ένταση που είχα έφυγε. Φόρεσα τα ρούχα που μου είχε αφήσει και ομολογώ ότι ήταν απίθανα! Ένα άσπρο σκισμένο τζιν και μία ριχτή καφέ μπλούζα. Έλυσα τα μαλλιά μου, που τώρα είναι κατσαρά. Κατέβηκα κάτω και κάτι μοσχοβολούσε , αναρωτιέμαι, μπορεί να είναι κρέας πωπωπω έχω μία πείνα!
-"Τι μαγειρεύεις;"η περιέργεια με έχει φάει
-"Κοτόπουλο με πιπεριές και ρύζι"μμμμμ νομίζω ότι μου τρέχουν τα σάλια
-"Μπορώ να βοηθήσω;"
-"Όλα είναι υπό έλεγχο"
-"Λιποθύμησα δεν έπαθα κανένα τροχαίο!"με κοιτάει με μισό βλέμμα, το σκέφτηκε και μου πρότεινε...
-"Εντάξει μπορείς να κόψεις την σαλάτα."πήρα το μαρούλι και στρόφηκα στην δουλειά. Έπειτα ετοίμασα το τραπέζι και αρχίσαμε να τρώμε, η αλήθεια να λέγετε είναι πεντανόστιμο!!!
-"Πώς νιώθεις τώρα;"
-"Πολύ καλύτερα!"
-"Χαίρομαι"
-"Ήθελα να σας ευχαριστήσω..."μου έριξε ένα άγριο βλέμμα και διόρθωσα αυτό που είπα
"...να σε ευχαριστήσω για πριν και να ζητήσω συγνώμη για την ταλαιπωρία στην οποία σας...σε έβαλα να περάσεις!"
-"Δεν χρειάζεται να απολογείσαι, εξάλλου θα σου έλεγα να πηγαίναμε να φάμε μετά, γιατί θέλω να συζητήσουμε κάτι."λες να είναι η απόλυσή μου;
"Μετά από αυτά που είπες και άργησες, ετοίμασε κούτα για τα πράγματά σου."
-"Σε τι θα μπορούσα να βοηθήσω;"
YOU ARE READING
Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 Ζωές
RomanceΜία όμορφη κοπέλα, όπου δουλεύει σε μία επιχείρηση σαν γραμματέας. Ευαίσθητη, τρυφερή, καλόκαρδη. Ένας άντρας ισχυρός, με ακαταμάχητο βλέμμα και όψη όπου οποία καμία γυναίκα δεν μπορεί να αντισταθεί. Δεν έχει νιώσει ποτέ τι θα πει αγάπη, αλλά η τύχη...