Κεφάλαιο 46

3.4K 196 49
                                    




   Άλλη μια μέρα ξεκινάει, κάθομαι στο τραπέζι της κουζίνας, τρώγοντας τα δημητριακά μου, δεν έχω πολύ όρεξη για δουλεία, ίσως ζητήσω να φύγω πιο νωρίς. Σηκώνομαι και με βαριά βήματα πάω προς το δωμάτιο μου, έχω την αίσθηση ότι κάποιος με παρακολουθεί, η ιδέα μου θα είναι. Δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό, ήρθε πάλι ξαφνικά στην ζωή και με κατέστρεψε, θα το καταπολεμήσω το υποσχέθηκα στο μωρό μου και θα το κάνω, δεν έχει πισωγυρίσματα τώρα!


  Μόλις έφυγε και το επόμενο ζευγάρι, με την ευτυχία να διαγράφεται στο πρόσωπό τους! Πόσο τους ζηλεύω μακάρι να είχα και εγώ κάποιον που να με αγαπάει και να με προστατεύει.

-"Γεια σου όμορφη!"ξυπνάω από το λήθαργο μου και βλέπω τον Φρίξο με μια τεράστια ανθοδέσμη από κυκλάμινα.

-"Φρίξο! Τι κάνεις εδώ;"έσειρα την καρέκλα μου και τον αγκάλιασα

-"Πέρασα να πω μια καλημέρα και να δω πως είσαι!"είπε, αααχχ είναι τόσο γλύκας, μου δίνει το μπουκέτο

-"Σε ευχαριστώ, είσαι πολύ ευγενικός! Καλά είμαι, έχει πολύ δουλειά σήμερα!"

-"Χαίρομαι..."κοιτάει το ρολόι του

"...πρέπει να φύγω, να περάσω να σε πάρω μετά;"

-"Όχι δεν χρειάζεται θα πάρω ένα ταξί!"μου ρίχνει μια δολοφονική ματιά

-"Κατά τις 5 θα είμαι από κάτω και δεν δέχομαι αντίρρηση!"μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο και φεύγει.


  Βάζω τα λουλούδια σε ένα γυάλινο βάζο, όπου το τοποθετώ στο τραπεζάκι που έχουμε στο χώρο υποδοχής. Είναι πανέμορφα.

-"Ναυσικά!;;"ακούω την φωνή του κύριο Μιχάλη

-"Αμέσως..."κατευθύνθηκα προς το γραφείο του, με γρήγορα βήματα.

Είναι πολύ σοβαρός και με φοβίζει, μου λέει να καθίσω.

-"Ναυσικά μου έχω κάποια νέα να σου ανακοινώσω!..."κοιταζόμαστε στα μάτια

"...Καταρχήν ξανά κοίταξα το υπερηχογράφημα και έδειξε ότι κυοφορείς δίδυμα!..."τι;;;                    Δηλαδή έχω δύο καρδιές να χτυπούν μέσα μου

-"Πώς το καταλάβατε;"ρώτησα

-"Τα κιλά σου ήταν καλά, για το μήνα που διανύεις, αλλά για ένα έμβρυο, τότε παρατήρησα ότι η κοιλιά σου, είχε φουσκώσει αρκετά, οπότε τις ξανά εξέτασα..."το χαμόγελό του, από γλυκό, φανέρωνε μια πίκρα.

Θα Σα Αγαπώ Για Τώρα Και Για 100 ΖωέςWhere stories live. Discover now