1 Bölüm

353 15 3
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ediz Akyürek!

"Anne biz çıktık" deyip evden çıktık direk yan eve yani Asele geldik abisiyle oturmuş bizi bekliyorlardı hemen geçtik oturduk yanlarına Kumsal yine telefonuyla uğraşıyordu sonra abi doktora gidelim diyodu biz sohbete girdiğimizde mahalleye yeni gelen Uras ve Eren geldi.Asel kalkıp yer vercekken gözlerimle işaret yapıp tekrar yerine oturttum.Neden bilmiyorum ama bu Urasa daha ısınamadım kardeşi Erenle çok iyi anlaşıyoruz.Belkide Uras utangaç olduğu için alışamamış olabilir bize ama yinede bana bi kötülüğü olmadı.Yaklaşık yarım saat oturduktan sonra 'Artık gidelim bizi bekliyolardır kesin"dedi Asel.İzmirde oturduğumuz için denize gitme işinde şanslıyız bugün yanımızda Uras ve Erende geldi.Üstümüzü giymeye giderken Asel ve Kumsalı uyardım mayo giyin diye.Kabinden çıktığımızda herkes konuşmaya başladı. Kumsal zekisi telefonu almış poşetin içine geçirmiş denize doğru koşmaya başladığında hemen durdurdum ve gidip telefonu bıraktım.1-2 saat yüzdükten sonra üstümüzü giymeye gittik Kumsal önceden denizden çıkıp üstünü değişip telefonuna bakmaya gitti.Üstümüzü değişirken evimizin yakın olduğunu düşünüp atletle çıktım Günay bu duruma kızacaktı çünkü en hassas olduğu konulardan bitanesi titizlik.Kabinden çıktığımda Günay bana doğru gelmeye başladı "Bıkmadınmı atletle eve gitmekten" dedi bende'hayır dedim gülerek".Eve geldiğimizde üstümü değişmeye çıktım altıma mavi renkte bir şort üstüme de kırmızı renkte kolsuz tişört giydim.Telefonu elime aldığım an ÇoCuKlUğUm arıyor yazısını gördüm ve açtım 'efendim canım dedim" 'abimle dışarıdayız gelin hadi"dedi 'tamam" dedim.Aşağı inerken Kumsal'ı gördüm oda iniyodu herhalde Günay çağırmıştı.Aşağı indiğimizde direk Aselin yanına oturdum ve konuşmaya başladık Annem yukardan bağırmaya başladı 'Edizzzz bu odanın hali ne ben 3 katlı eve nasıl yetişiyorum senin haberin varmı diye ufak bi bağırdı ufak denilemezdi ama neyse sonra girdi içeri bizde sohbetimize devam ettik.Sabah uyandığımda Aselin kafası omzumdaydı akşam dışarda kaldığımızı şimdi anladım derken gözlerim ine kapandı...1-2 saat sonra uyandığımızda Eren gelmiş bize bakıyordu ve masada yemekler duruyordu demekki Urasla beraber hazırladılar.Yemeğe başladığımızda çok şarşırmıştım çünkü Kumsal telefonunu bırakmış kahvaltısını yapıp sohbet ediyordu bende Urasla muhabbete dalmışken bile kendi iç sesimle konuşuyorum derken Uras beni dürttü ve "Ediz burdamısın"dedi bende kafamı onaylar anlamda salladım.Asel yine telefondan bana mesaj atmıştı dolaşmaya çıkalım ikimiz diye bende kafamla onay verdim sonra bi şekilde çıkıp sahil kenarına geldik iskeleye oturup ayaklarımızı sallandırırken Asel bana "Ediz ben seninle herşeyimi paylaşıyorum ve şimdi söyliyeceğim şey belki seni benden uzaklaştırır ama yinede söylemek zorunda hissediyorum" "lafı dolandırmadan anlatsana Asel" "Ediz biz 1 ay sonra Aydın'a taşınıyoruz" bir an kalbimden vurulmuş gibi oldum ama gerçeği hiç kimse değiştiremezdi gidicekti,19 yılım,Çocukluğum bu şehirden gidicekti."Sen ne dediğinin farkındamısın Asel ne diyosun,neden neden söyle" "Ediz sakin ol" "Sakin olmayacağımı bile bile bana sakin ol deme Asel mantıklı bi açıklama yap bana"sesim biraz yüksek çıkmıştı daha doğrusu bağırarak çıktı."Ediz,hem üniversite yüzünden hemde ailem'den dolayı beni anlamanı bekliyorum" "Asel bende gelirim" "Ediz daha senin üniversiten belli değil riske giremezsin".Yaklaşık 1 saate yakın bağırarak kavga ettik sonunda galip Asel oldu ama bu konu burda bitmemeli.Eve doğru yürürken sesim fazla çıktığı için Aselden özür diledim oda benden diledi tepki verdiği için ve evin önünde sarılarak vedalaşırken kulağına "bu işi konuşucaz daha bitmedi"dedim,"tamam"dedi belkide sadece onu diyebildi...







Evet ilk bölümün sonuna geldik!gelecek bölümü 2 gün sonra yayınlamayı düşünüyorum beğendiyseniz oy vermeyi,kütüphanenize eklemeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum<3

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin