Ediz Akyürek
Eren ve Kumsal gelmişti sohbet muhabbet derken sabah olmuştu kahvaltı için sofraya geçtik ve yemeğe başladık o sırada Eren ve Kumsal kulaktan kulağa fısıldaşıyorlardı " ne konuşuyorsunuz" deyip güldüm " önemli değil" dediler ve devam ettik.
Eren Sert
Kumsal da bir şeyler vardı ama söylemiyorlardı kahvaltıdan sonra odaya geçtik " Kumsal bir şey mi oldu" dedim " hayır" dedi " yüzün öyle göstermiyor" dedim "yok bir şey Erenn" dedi " tanıyorum ben seni var bir şey" dedim yanına giderken " yok bir şey dedim anlamıyor musun Eren" dedim " noluyor Kumsal anlat bende bileyim ne uzatıyorsun" dedim " Eren b- i- r- şey yok" dedi " sanki anlamıyorum Kumsal var biliyorum" dedim " Eren üstüme gelme yok bir şey" dedi " Kumsal anlat rahatla" dedim "çok sıkıyorsun Eren çok" dedi böyle mi düşünüyordu sadece merak etmiştim " Kumsal merak ediyorum seni olay bu" dedim " bir şey yok kelimesinden ne anlıyorsun" dedi " ben seni tanıyorum biliyorum bir şey var" dedim " SIKILDIM Eren" dedi ve kapıyı çarparak gitti üstüm giyinik değil nasıl yetişeceğim, hemen giyindim Ediz durdurdu " noluyor" dedi " Kumsal atarlanıp çıktı" dedim ve devam ettim baktım ama gitmişti of Kumsal of.
Miray Sert
" efendim Kumsal" dedim " neredesin" dedi " Girayla beraber dolaşıyoruz noldu" dedim " boş ver ya" dedi " sen iyi misin" dedim " değilim" dedi ve ağlamaya başladı " neredesin geliyorum yanına" deyip Girayla yanına gittik. " noldu iyi misin" dedim " sıkıldım ben ya her şeye karışılır mı Miray" dedi ve sarıldı bende sarıldım " anlat" dedim " sabah suratım asıktı tutturdu anlat diye yok bir şey, yok bir şey desem de ısrar etti sinirim bozuldu her şeye aynı tepkiyi veriyor" dedi " aranız bozuk mu" dedim " hayır ama bir şey yüzünden evet" dedi "neymiş" dedim" bebek" dedi ve devam etti " ya erken diyorum hayır falan diyor anlatamıyorum anlamıyor mantıklı düşünemiyor Miray çok sıkıldım ya" dedi ağlaması biraz durmuştu Giray o sırada Ağabeyimi aramıştı ve 10 dakika sonra Eren geldi " Kumsal neden böyle yapıyorsun" dedi ve biz uzaklaştık.
Eren Sert
Kumsalı buldum zorla eve getirdim konuşmaya başladık ama ortak noktaya varamadık ve Kumsal " ayrılamayız" dedi " ayrılmak isteyen kim Kumsal ayrılamam senden zaten ama böyle şeylerden " dedim ve sarıldım. Kumsala sinirli olsam da biz evliydik ve böyle şeyler olabilirdi akşam olmuştu bizde yattık.
BÖLÜM KISA KLAVYE BOZULDU ZOR YAZIYORUM OY VE YORUM YAPARSANIZ İYİ OLUR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...