Bölüm 16

19 3 0
                                    

Kumsal Akyürek 

Yolda giderken eğlene eğlene şarkı söylüyorduk başımıza gelecek kazayı bilmeden. "Eren düğünümüz çok  güzel olacak" dedim " inşallah hayatım" dedi bana bakarak o anda karşı şeritteydik boş diye Eren tekrar yola bakınca önden Abim korna basıyor karşımızdaki tır korna basıyor ama artık çok geç yoksa düğünümü göremeden hayata gözlerimi.

Ediz Akyürek

Hayır kalbim dayanmaz, arkamızdan gelen Eren ve Kumsal yan şerit boş diye oradan geliyorlardı ve o anda karşılarına tır çıktı ne kadar korna çalsak ta görmediler, hemen arabayı durdurdum ambulansı arattırdım Urasa "Kumsall Erennn" diye bağırdım  yaklaşık 10 dakika sonra ambulans geldi bizde arkalarından gitmeye başladık. Hastaneye geldiğimizde Kumsal ın gözleri açıktı ama yaraları vardı Eren çok kötüydü " hepsi benim yüzümden Allah kahretsin neden izin vermedim neden" diye bağırdım " Ediz sakin ol nereden bilebilirdik böyle olacağını" dedi Asel "  kaybedemem onları" dedim,  Kumsal ı ameliyathane ye almadılar durumu ağır değilmiş dikiş attılar ve eline sargı yaptılar ve odaya yatırdılar yanına gittim " özür dilerim" dedim ağlarken " ağlama ve özür dileme senin suçun değil böyle olacağını kimse bilemezdi" dedi  sarıldım ve çıktım sonra öbürleri girdi. Eren hala ameliyat taydı  aileler gelmişti ağlıyorlardı  ve doktor çıktı " nasıl durumu" diye atladım "durumu kritik elimizden geleni yapıyoruz ancak her şeye hazırlıklı olun" dedi ney nasıl olur olamaz " ne diyorsun sen kurtaracaksın onsuz yaşayamam ben bir yolunu bul ve yaşat onu onsuz ben bir hiçim" diye arkadan bağırdı Kumsal neden odasında değildi "Kumsal hanım elimizden geleni yapıyoruz" deyip gitti "ya bir şey desenize Abi kardeşin gibiydi hani bir şey yap kalksın yaşayamam onsuz anlamıyor musunuz o olmadan yaşayamam " dedi çıldırmıştı sakinleşmesi gerekiyordu  ben bunları düşünürken ilerleyen doktorun yanına gitmeye başladım Uras ve Günay gördü koştum ve"  iyileşecek o kadar paranı alıyorsan işini düzgün yapacaksın her şeye hazırlıklı olun demeyecek sin duydun mu beni" deyip yumruk attım "tutmayın Uras Günay bırakın iyileştirecek Ereni kardeşim lan o benim çok seviyorum onu bizi bırakamaz" deyip ağlamaya başladım doktor uzaklaştı ve hemşire gelip iğne yaptığını hatırlıyorum sonrası yok.

2 GÜN SONRA 

Hala haber yok evet sonunda doktor çıktı " Eren beyi odaya alıyoruz geçmiş olsun teker teker girip 5 dakika görebilir siniz " dedi ilk anneler girdi sonra çıktılar herhalde Eren gidin dedi zorla gittiler   Uras ve Günay girdi 5 dakika sonra çıktılar Asel de girip çıktı evet sıra bana gelmişti ağlamakten şişen gözlerimle odaya girdim sol eli sargıda ydı  burnunun ortasında bant vardı  ayağında çizikler vardı  ve karnında sargı vardı 1 hafta boyunca her akşam değişecekmiş  " EREN iyi misin" dedim " iyiyim, iyiyim de neden gözlerin şiş" dedi ne diyecektim "ağlamaktan" dedim " benim için mi ? " dedi "evet" dedim ve sarıldım biraz daha konuştuktan sonra çıktım.

Kumsal Akyürek

"EREN iyi misin bir şey ister misin acıyormu karnına da mı cam battı hepsi benim yüzümden" dedim ve yanına gittim "iyiyim sakin ol acı az var karnıma da battı her akşam değiştirilecek ve senin yüzünden değil" dedi " sana bir şey olsaydı yaşayamazdım" dedim ve sarıldım yavaşça "bana bir şey olur mu ya daha küçük küçük Eren ve Kumsallar olucak" dedi what lar çoğul kullandı " lar mı " dedim şaşkınlıkla " evet lar hatta bir tanesinin ismini buldum" dedi " hımm söyle bakayım neymiş" dedim " Aras" dedi seviyordum güzel isimdi " bende buldum bir tane" dedim " oh maşallah de bakıyım" dedi " Masal" dedim " çok güzelmiş şimdi ben kız diyim sen erkek" dedi " olur" dedim "Selin" dedi çok zarif bir isim sıra bende " Tunahan" dedim " mükemmel bir aile olucaz isimlerini de belirledik çok güzel" dedi oldu paşam " oldu paşam 10 tane isim bulalım istersen" dedim dalga geçerek "olur hadi" dedi  ve güldü.

3 HAFTA SONRA

Eren Sert 

özledim evimi arkadaşlarımı ve nişanlımı " Kumsal yarım saattir sarama dın " dedim "üstünü çıkarmadan anca bu kadar oluyor Eren denizde çıkarıyon burada neden çıkarmıyon benden mi utanıyorsun" dedi " tamam bekle deyip çıkardım " al yap hadi" dedim "ay Eren acımaz demi acırsa saçımı çek dur ya çekme ah falan de ben yavaş yaparım" dedi " ahh yavaş be kızım" dedim sinir etmek için " lan salak daha dokunmadım bile" dedi "tamam şaka yaptım sahile gidelim" dedim " okey de sen nasıl yürücen canın yanmıyor mu" dedi " yok sardın demi, heh şimdi dolabı aç, onu değil onu değil ya" rezil oldum " Eren bunlar ney çok güzel burası" dedi Kumsalla olan bütün fotoğraflarımız vardı ve mesajlarımızdan alınan yazışmalar vardı " her şey orada" dedim ve biraz konuşup üstümü giydim ve çıktık dolaşmaya.


BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK OY VE YORUM ATARSANIZ SEVİNİRİM, İNSTAGRAM= senem.yksl


ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin