Eren Sert
Mertlerle kahvaltı yaparken Kumsal " ben odaya gidiyorum afiyet olsun" dedi ve kalktı kalkarken bana dokundu odaya çağırıyordu bende anlayıp odaya gittim " evet" dedim " bir konu hakkında konuşmak istiyorum" dedi " dinliyorum" dedim " belki saçma gelir ama ben o evden artık korkuyorum Eren ya bir daha olursa" dedi ne alaka şimdi ki ama bir yandan haklı ekrar olabilir " bakarız" dedim ve giyinmeye başladım bugün eve dönecektik oradan Antalya ya gidecektik iş için şirketin müdürü 3 ayda 1 gelmemi istiyor o yüzden dönecektik Miray ve Ural da Antalya da ki evlerine geçeceklerdi 2 y boyunca Uralın ailesi orada diye onalrda arada gidiyorlardı " bakarız derken" dedi kumsal " bakarız ne anlama geliyor ise o" dedim ve saçımı düzelttim "yani değişecek miyiz evi" dedi " Antalya dan dönelim o zaman konuşuruz tamam mı" dedim " tamam" dedi ve oda giyindi Asilkan ve Zeynep te hazır olunca Mert ve Kayla ile cedalaşıp eve geçtik.
Eve geldiğimiz de bavulları hazırlayıp yola koyulduk Miray ve Ural bizden 2 saat önce çıkmışlardı bizde Kumsal ile beraber yola koyulduk.
Ediz Akyürek
Asel le araba da idik balayımız bitmişti " Ediz" dedi " efendim" dedim "bir mağaza gördüm girelim mi " dedi "ne mağazası" dedim " " hadiii" dedi tamam deyip arabayı durdurdum mağazaya girer girmez elime bir şey tutuşturdu ve " giy bunu" dedi ve kendisi eline bir şey alıp kabine girdi "Asell" desem de duymadı gidip denedim tam olmuştu aynada kendime bakıp yakışıklı Ediz deyip güldüm sonra dışarı çıktım ayna da bir kız kendine bakıyordu kız Asele çok benziyordu ve çok kısa giyinmişti sonradan kafama dank etti bu Aseldi hızla yanına gidip "bu ne hal Asel delirtmek mi istiyon sen beni" dedim sinirle ve ekledim " çabuk kabine gir" dedim lafımı dinleyip kabine soktum sonra kendim girdim " ne yapıyo Ediz" dedi sinirlenmiştim "ne demek ne yapıyorsun asıl sen ne yapıyorsun Asel bu ne hal ya kısalığa bak salak mısın sen" dedim sinirle bu çok kısaydı " Ediz tamam sakin ol denedim sadece" dedi " almaycaksın demi" dedim " alacaktım ama kısa dediğin için almayacağım" deyip yanağımdan öptü ssonra benim denediğim alt üstü alıp mağazadan çıktık ve İzmire dönmeye başladık.
İzmire geldiğimiz de Asel ile evimize geçtik " Asel çok yoruldum ve açım" dedim " kalk yap" deyip güldü " hadi da" dedim " bavulları yerleştirelim sonra yaparım" dedi tamam deyip yardım etmeye gitttim.
...
Asel Akyürek
Şimdi Ediz ile yemek yeyip hazırlandık çünkü ev bakcaktık bu ev kiralıktı ev bakana kadar burada idik şimdi ev bakmaya gidiyoruz.
....
Ediz ile ev bakmaya başladık 3-4 tane baktık ama hiç birini beğenmedik en son bir ev gösterdi çok güzeldi Eren ve Kumsalın yeni alacağı eve de yakın muhteşem di " Ediz nasıl" dedim o da beğenmişti " ben beğendim sen beğendin mi" dedi evet dedim gidip adamla anlaştı ve evi satın aldı geriye mobilyaları yerleştirmek kaldı.
Ural Yakan
Miray ile Antalya da idik Eren ve Kumsal da iş için gelmişlerdi evlerimiz yakındı ama Eren her gün olmasa da işe gidiyordu. Sabah uyandığım da aşağıdan bağırma sesleri geliyordu Miray ın sesi idi Kumsal ise Mirayı sakinleştirmek için alçak tonda konuşuyordu üzerimde atlet ve şort ile indim aşağı " ne oluyor ne bağırıyorsun Miray" dedim " ben bu çocuğa dalarım Ural" dedi ve Göktuğu gösterdi " ne yaptın lan" dedim Göktüğa " dayı valla bilerek olmadı instgramında dolaşıyodum sonra yanlışıkla fotoğraf attım" dedi bende " ee ne var bunda" dedim " ama işte ifşa idi fotoğraf ve 100 kişi gördü ama ben hemen sildim" dedi Göktuğ ve ekledi " ikimizin fotosunu atıcaktım ama elim kaydı kıyma bana Yengeee" deyip dışarı kaçtı Miray da peşinden çıktı Kumsal ve ben de koşarak arkalarından çıktık evet koşuşturuyorlardı Kumsal ile güldük o sıra Miray Göktuğu kovalarken Göktuğ ani hareketle yere düştü Miray da arkasında olduğu için takılıp oda düştü biz gülerken Miray Göktuğun üstüne çıkığ vurmaya başladı sonra Göktup üste çıktı sonra " aaa yenge ayıp oluyor vurma yaa" dedi sonra Miray döndürdü ve üste çıktı diye sevinirken ikisi de havuza düştü " Göktuğ her şeyin problem"diye bağırdı Miray sonra çıktı Göktuğ ise üzerini çıkarıp yüzmeye başladı " çık lan kahvaltı yapalım sonra yüzeriz" dedim ve içeri girdim Miray odaya üzerini değişmeye gitti Göktuğ da banyo da değişip geldi ve yemeğe başladık.
BÖLÜM SONU OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ULAŞMAK İSTEYENLER İÇİN instgram= senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...