Asilkan Soylu
Zeynep Aksoy ile eskiden beri bir rekabetimiz vardır ve en son 5 yıl önce yarıştık motor yarışında motorları çok sever ve en nefret ettiği şey motoruna bir şey olması tabiki de yarışa katılamasın diye onu kaçıracağım hem motorunu hem de kendisini görsün bakalım kiminle yarışıyor.
Babam sayesinde bir çok adamım var onlardan 2 sini Zeynebi aslın diye emir verdim ve dağ evine çıkmaya başladım.
Yaklaşık 2 saat sonra geldiler Zeynebin gözleri kapalı telefonu bende kapalı kendi telefonum da kapalı adamları yolladım ve ev 3 katlı olduğu için en alt kat belli olmuyor o yüzden orada duracağız araba garajda belli olmuyor rahat rahat oturucaz.
Zeynep uyandığında " oo uyanmışsın" dedim " Asilkan ne yaptığını sanıyorsun sen" dedi " diyorum ki yarışa katılmayacaksın, katılmayacağız" dedim " maksat" dedi " her seferinde kazanmaktan sıkıldım biraz başkaları kazansın" dedim " ruh hastası neden böyle bir yere getirdin beni" dedi " yarışa gitme diye" dedim " 2 hafta var daha" dedi " demek ki beraberiz 2 hafta ve motoruna elveda de" dedim ve parçalanmış halini gösterdim " Asi- Asilkan nasıl yaparsın bunu ya en sevdiğim şeyi bile bile" dedi " Zeynep eskisi gibi değilim her şeye inanan saf ve masum çocuk değilim ben eski ben değilim" dedim " hala öylesin hiç bir değişiklik yok 5 yıl önce nasılsan hala öylesin" dedi gidip yanaklarını sıkıp " doğru konuş karşında eskisi gibi Asilkan yok ben çok değiştim" dedim ve bıraktım " sen aynısın Asilkan sadece millete soğuk davranıyorsun değişen tek şey bu" dedi " sinirimi bozuyorsun kapa çeneni" dedim " gerçekler acı mı verdi peki Ezginin senden ayrılışı ve bu olayı hala unutamaman ayrıca Ezginin seni en yakın arkdaşın Burak ile aldatmasını unuttun mu" dedi " öldürürüm seni sus sus" dedim ve yukarı çıktım.
2 SAAT SONRA
Zeynebe yemek vermek için aşağı indim " al" dedim aldı ve yedi " üşüyorum"dedi " bu kadar kısa giyersen tabi üşürsün" dedim ve battaniye verdim ve üstümü değişip aşağı geldim.
Asilkan Soylu
Zeynep Aksoy
" arkadaşım gelecek sende gel yukarı ağzından bir şey kaçırma ne olacağını tahmin bile edemezsin tamam mı" dedim " peki" dedi çıktık yukarı ve şunu dedim " ben ne dersem ona öre cümle kur" dedi "hayır ya kölen miyim ben senib başka köle bul" dedi " zorlama şansını otur yanıma" dedi Zil çalınca açtı ve geldi " hoş geldin" dedi ve oturdular " ooo Asilkan sevgili yapmışsın" dedi Ali " öyle oldu" dedim o sıra Zeynep bir şey diyecek ti hiç bir zaman yapmam dediğim şeyi yaptım ve yanağını öptüm bana öyle bir baktı ki " ben bir odaya gidiyim sende gel canım" dedi peşinden gittim " ne yapıyorsun Asilkan sana bu hakkı kim verdi oyun bitti yürü eve bırak beni" dedi " kapa çeneni yapmak zorundaydım boş boş konuşma" dedim " Asilkan o yarışa gireceğim" dedi " bir daha de bakayım seni odadan çıkarıyormuyum" dedim " gireceğim" dedi " yürü alt kata ben diyene kadar çıkmayacksın duydunmu beni yürü" dye bağırdım " gelmiyorum" dedi sen sabır ver bana " yürü çabuk saçma sapan konuşup canımı sıkma" dedim ve ittirdim yürümeye başladı " otur susadığın zaman çağır beni yemek istersen de çağır" deidm ve çıktım yukarı Ali 2 saat oturduktan sonra kalktı.
Zeynep Aksoy
Asilkan beni zorla tutuyor sırf motor yarışına girmeyeyim diye ve motorumu parçalamış öküz " Asilkann banyo yapmam gerek" dedim " git zıbar" dedi " what" dedim " gel" dedi ve banyoya götürdü suyu açtı ve içine itti beni " ya salak yedek kıyafetim yok of defol git gidiyorum ben" deyip çıktım vazo bulup camı kırdım yürümeye başladım " Zeynep çabuk buraya gel köpek oluyor orada dedi " senden alışkınım" dedim koşarak yanıma geldi " ben demeden hiç bir yere gidemezsin anladın mı " dedi " başlarım senin oyununa bırak cıvığını çıkardın en sevdiğim şeyi parçaladın" dedim ve ekledim " Mirayı arayacağım hastanede ne oldu soramadım" dedim "yanımda ara al" dedi " Alo Miray hastanede ne oldu" dedim " ............ yani çocuğum olmayacakmış" dedi sesi titredi " bilmiyordum ben kusura bakma " dedim" önemli değil hadi görüşüğrüz"dedi bende " görüşürüz" dedim ve kapadım Asilkan merakla bana baktı olayı anlattım ve içeri geçtik.
BÖLÜM SONU OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN instagram=senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Roman pour AdolescentsDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...