Sinirliydim

21 2 0
                                    


Eren Sert

Kısa sürede Uras ve Ece anlaşmıştı araları iyiydi öylede kalırdı. Kumsal, Ediz,Asel, Mert, Kayla, Uras ve Ece ile oturuyorduk daha doğrusu ben yeni inecektim aşağıya üstüme ne giyinsem diye karar veriyordum.

Bugün işe gidecektim " Kumsal hadi" dedim fotoğraf çekiyordu her takım elbise giydiğimde hatıra diye " bitti mi" dedim  " son kez beraber" dedi ve çekti bunları bu akşam çıkarttıracak tık bir albüm yapacaktık ikimizin olduğu bir albüm yaptıracaktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün işe gidecektim " Kumsal hadi" dedim fotoğraf çekiyordu her takım elbise giydiğimde hatıra diye " bitti mi" dedim  " son kez beraber" dedi ve çekti bunları bu akşam çıkarttıracak tık bir albüm yapacaktık ikimizin olduğu bir albüm yaptıracaktık.

İşe geldim odama geçtim arabanın anahtarını cebime koyup telefonumu da ceketin içine koydum oturdum 5 dakika sonra  asistanım geldi  " Eren bey Akif bey sizi bekliyor" dedi ne haddine beni bekliyor kendi gelsin kim ki o  " neden" dedim  gergin ses tonumla  " giyim konusuyla ilgili" dedi   " tamam " dedim çıktı bende arkasından çıktım direk Akif in odasına gittim  " ne oldu" dedim " bir şey konuşacağım" dedi " buyur" dedim " giyimin ile ilgili" dedi   " buyur" dedim yine koltuğa oturarak   yayıldım " genellikle takım elbise giyiyorsun" dedi  "evet" dedim  " konu bu" dedi  " takım elbise giymem seni ne ilgilendirir" dedim sinirle  "önce sakin ol sonra kiminle konuştuğuna dikkat et" dedi güldüm ve gülerek  " kimsin sen " dedim " şirketinin giyim uzmanı" dedi  yine güldüm ve  "sen bana karışamazsın sen önce kendi giyimini düzelt adam gibi giyiniyorum ben" dedim  " giyimini düzelt" dedi sabır ya sabır  " tamam diyeceğimi mi sandın bu şirkette durman bazı kişiler hatırına  yoksa benim bir evet imle gidersin" dedim ve kapıyı çarparak çıktım odama gittim  koltuğa oturup her şeyi düşünmeye başladım  o sırada Kumsal aradı   " efendim" dedim sinirle  " ne oldu iyi misin" dedi sorgulayacak şimdi " sonra" dedim  " şimdi Eren" dedi  " Kumsal dinle bir kez beni sonra" dedim ve kapadım 5-6 kez aradı sonra mesaj atmaya başladı bildirim sesi gelince sinir oluyordum kapadım sesini Ediz aradı 3-4 kez sonrasında  Asel sonrasında Uras sonrasında Mert ve Kayla ve son olarak Miray aradı  mesajlar yığılırken toplantıya girdim.

...................

Sonunda bitti toplantı  çıkıp odama gittim 1 saat sonra bitecekti işim  dinlenmeye başladım ve olanları hatırladım

hatırlama

Arifin odasından çıkıp odaya geldim 30 dakika sonra müdür aradı "  Eren sen ne yaptığını sanıyorsun Arifle nasıl kavga edersin o olmazsa şirkette giyim diye bir şey kalmaz" dedi sinirle  "  lan saçma saçma konuşma salağın birini giyim uzmanı diye koymuşsunuz bir şey deme Eren deme Eren artık yeter " dedim " bu şekilde yırtamazsın" dedi  " yırtmak isteyen kim lan" diye bağırdım  " terbiyesizleşme karşında müdürün va-" lafını kesip " boktan bir müdür hayatımı Antalya ya taşıyan müdür sırf ailemden sevdiklerimden uzak olayım diye Antalya dayım neden neymiş orada çalışmam daha iyiymiş başlatma çalışmana burada sen sadece müdürüm diye gezinen birisin bu şirket senin mi değil boş boş konuşma sinirimi bozma Dedemden kalan bir şirkette ben müdür olmak istemeğim içi müdürsün gelip burada hava yapma canımı sıkma senide müdürlüğünü de  s.....m şimdi defol" dedim ve bir şey demesine izin vermeden kapadım.

hatırlatma son

Eren Sert

 Müdür ile kavga etmiştim umurumda mı hayır ama sinirime yenik düşüp Kumsala bağırdım kaçıncı kez oluyordu kesin problem yaşayacaktık.

Arabayı park edip eve geldim " Selam" dedim  " Kumsal hariç herkes yanıt verdi   " Kumsal odaya gelir misin" dedim  " sonra" dedi benim kozumu kullanıyordu  " Kumsal şimdi" dedim "Eren işine gelince bağıracak biri olarak mı görüyorsun beni öğlen sinirlen bağır çağır akşam Kumsal gelir misin basit bu kadar neye sinirlendin bilmiyorum ama yeter sıkıldım Eren hep böyle olacaksa" dedi sözünü kestim " sakın" dedim devam etti " hiç olmasa daha iyi" dedi evet kaç yıldır tanıyorum onu ilk kez bu kadar ağır bir şey söyledi bana  " ne dediğinin farkında mısın" dedim  Kumsal bir şey diyecekken 2. Ağabeyim yerine koyduğum Ediz " Eren her seferde yaşanıyor bu haklı sonuna kadar haklı" dedi  benim ne yaşadığımı bilmeden atar he güzel " lan siz biliyor musunuz bugün neler yaşadım haberiniz var mı müdür denen şerefsizin tekiyle kavga ettim , giyim uzmanı mıdır nedir sırf takım elbise gidim diye sorun çıkardı eve mutlu geliyorum diye direk - işin güzel geçti- demeyin düşünmeyin beni de anlayın neler çekiyorum zorla Antalya ya yollanmak bana da ağır geliyor  ne yapabilirim ağlayayım mı ağlayınca geçer mi kolay mı hadi ağlayayım İzmir e döneyim hadi" dedim ve normalde hiç ağlamayan benim gözümden aşağıya yaşlar düşmeye başladı   "Ere-" diyecekken Mert  işaret ettim elimle susması için " sende gelme üstüme" dedim ve odaya çıktım kilitledim kapıyı ceketimi çıkardım yeleği çıkardım gömlekle kaldım 4 düğmesi açık olan gömleğimle yıkılmış bir şekilde oturuyordum  kapı çalındı " Eren gel konuşun" dedi  Ediz  sinirliydim ağlamaktan gözlerim şişmiş gömleğim de ıslaklıklar vardı " sinirliyim Ediz o haklı ben beceremiyorum" dedim ve balkona çıktım Ediz kapı sesini duymuş olmalı ki " saçmalama gel şuraya aç şu kapıyı çıkma balkona" dedi   Edizin sesinden dolayı Uras Miray ve diğerleri aşağıdan bana bakıyorlardı  ama Kumsal yoktu  " Ağabey yapma dayanamam sensiz yapamam lütfen" dedi  anlamadım   " ne diyorsun" dedim " atlama" dedi  ne atlaması " atlamaya cağım sakin olun hava alıyorum" dedim ve içeri geçtim  bu sefer kapıya gelmişlerdi Miray bir şeyler dedi ve yolladı kapıdakileri   " abim" dedi ve sarıldı  " sakin ol anlıyorum seni" dedi  " anlayamazsın Miray anlayamazsın  onu o kadar seviyorum ki saçının teline zarar gelse ölürüm ama olmuyor" dedim  ve omzuna yaslandım sonra dizine yatırdı saçlarımla oynamaya başladı  " Ağabey kapıda bekliyor seni konuş lütfen benim için kendin için" dedi ve çıktı Kumsal girdi gözleri ağlamaktan şişmiş bir şekilde oturduk tam beni affetmesi için bir şey diyecekken " bitsin Eren her seferinde böyle olacaksa bitsin" dedi " hayır olmayacak Kumsal ........................................................ anlattığım gibi bunlar oldu ve sinirli anıma denk geldi araman yoksa böyle bir şey yapmam" dedim "  yapmazsın demi" dedi  "yapmam" dedim   "o zaman" dedi ve sarıldı  bende sarıldım ve öylece uykuya daldık.


936 KELİME OLDU OY VE YORUM LAZIM  BU BÖLÜM ÇOĞUNLUKLA EREN ÜZERİNDEN ANLATILDI ÖBÜR BÖLÜMLERDE DEĞİŞECEK İNSTAGRAM= senem.yksl




















.

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin