Ediz Sert
Normalde duygusal biri değilimdir ama konu sevdiğim biri olunca baya üzülmüşüm. Erenle Kumsal sözlendiler ikisinede güveniyorum ama erken olduğunu düşünüyorum daha ben vardım D: . Şuan bahçede oturuyoruz Erenle kızların verdiklerini giyecektik.
Ediz
Eren
Asel
Kumsal
Eren Sert
"Hadi hazır mısınız kaç saat oldu çıkamadık" dedim, "geldik" dedi Asel " hadi çıkalım" deyip arabaya bindik Ediz sen kullan dedi tamam dedim " eee nereye gidiceğiz kızlar hazırlattınız bizi" dedim " aklımızda tam olarak bir yer yok ama yolda gelir aklımıza hep beraber kararlaştırırız" dedi Asel "tamam şarkı açıcam ne açıyım" dedim "tatlım tatlım" dedi Kumsal tamam deyip açtım Asel Ediz ve Kumsal şarkıyı söylüyorlardı güzel şarkıydı bu sırada aklıma "hala demediniz nereye gidiyoruz" dedim "bence agora avm ye gidelim uyar mı size" dedi Kumsal herkes onay verdi.
Avm ye geldiğimizde birkaç mağaza dolaşıp oyun yerine gittik bowling oynamak için ayakkabıları alıp yerimize geçtik 5 tur sonra sıra Kumsala geldi aha bir şey olacak diye içimden geçiriyorken Kumsal topla beraber labutlara doğru gidiyordu "Kumsal bekle beni" diye bağırıp yanına gidip aldım herkes gülerken biz bağıra bağıra gülüyorduk Kumsal da dahil sonra iyi misin diye sorduk "iyiyim" deyince oyunu bitirip kafeye oturduk ve sohbet etmeye başladık, dikkatimi Asel çekiyordu Edize bakıp dalıyordu ilk başta öylesine zannetsem de 5 dakika bakınca bir şeyler anlamaya başladım.
Asel Taşdemir
Edize bakıp dalmıştım geçen günkü kırmızı ışıktaki olaya hala takılı kalmıştım yaklaşık 5 dakika bakınca artık sohbete katılmam gerektiğini düşündüm kafamı Erenin tarafına çevirince bana baktığını anladım suratıma anlamsızca bakıyordu son kez Edizle bana bakıp kafasını yanında oturan Kumsala çevirdi sonrada sobet ettik.
Eren Sert
Aselle göz göze geldiğimizde 10 saniye bakıştık sonra Kumsala döndüm ve "sahile gidelim bizim ağaç eve doğruluk mu cesaretlik oynarız olurmu" dedim herkes onay verdi ve ağaç eve doğru yol aldık.
Ağaç eve geldiğimizde " hadi çevirelim" dedi Kumsal ve çevirdi Ediz ve Asele geldi Ediz soruyordu sadece doğruluk sorarak oynayacağız, "en çaresiz anında kimi aradın" dedi Ediz " seni" dedi Asel sonra Ediz çevirdi benle Asele geldi sormak istiyorum ama Edizle arası bozulur diye sormuyorum neyse " Çok sevdiğin biri oldu mu arkadaş olarak veya aşk olarak" dedim "evet" dedi " kim" dedim " bir soru soruluyordu" deyip güldü ben çevirdim ve Kumsal la bana çıktı " burada yani Ediz ve Asel içinden kime sırrını verirdin" dedi " şöyle bi soru soracağım bu sır ne sırrı aşk mı güven mi sevgi mi ney" dedim "her şey" dedi "ikisine de veririm ama bir erkek olarak sevgi mi Asele anlatamam ama öbür şeyleri anlatabilirim o yüzden Ediz" dedim bir kaç tur daha oynayıp eve doğru yola çıkacakken " Ediz, Kumsal ben Asele bir şey verecektim siz gisin geliriz biz bide bir şey anlatacağım Günay la ilgili gelince çağırırız sizi bahçede otururuz" dedim " tamam" dediler ve gittiler, "ne konuşacağız Eren" dedi "Asel ben sana bütün sırlarımı anlatırım senden de aynı şeyleri bekliyorum sabah gördüm tam 5 dakika tam tamına 5 dakika Edize baktın ben buna anlam veremedim açıkla rahatla eğer bir şey hissediyorsan açıkla bana güven inan kimseye söylemem ve bu durum ne zamandır var? " dedim ağlamak lı ses tonuyla "Eren inan 20 yıldır Edizi tanıyorum 1 saniye böyle bir şey düşündüysem burada öleyim düşünmedim olay şu 3-4 gün önce Edizle dolaşmaya çıktık hatırlıyor musun" "evet" dedim "o gün kırmızı ışıkta gül satan bir abla şöyle dedi "abicim sevgiline gül almayacak mısın" dedi Ediz de " Ablacım o benim kardeşim" dedi ve kardeşim lafını bastırarak söyledi çok kırıldım orada gül almamasına değil o kelimeyi bastırmasına kırıldım olay bu" dedi " peki bu aşk mı yoksa onu çok sevmen mi" dedim " çok sevmem ve her gün sevgim çok fazla artıyor ama bu aşk değil olamaz ben onu çok seviyorum beni bırakır anlıyor musun beni eğer ben ona " Ediz ben sana aşık oldum dersem bırakır beni" anlıyor musun" dedi şaşırmıştım " yani seviyorsun onu" dedim "bilmiyorum Eren inan bilmiyorum ve Edizi kaybetme korkusu beni bitiriyor o beni en yakın arkadaşı olarak görüyor ben ona seni seviyorum deyince ne tepki verecek belli değil" dedi "utanma şansını dene bazı şeyleri göze alman gerek" dedim " doğru arıyorum gelsin burada konuşacağım" dedi ve aradı " Ediz çabuk gel ağaç eve koş uç ama 5 dakika içinde ihtiyacım var sana" dedi " geliyorum da noluyor" dedi "gel" deyip kapattı telefonu " bana şans dile Eren" deyip sarıldı " haydi bismillah. 5 Dakika sonra Ediz geldi " noluyor Asel" dedi ve aşağı inerken " Asel hepsini anlat ve sonra bana gel" dedim kafasını salladı bende bahçeye gittim.
Asel Taşdemir
"Ediz bu dedklerim den sonra benle arkadaşlığını kesebilirsin ama bu hisler 4 gündür var 20 yıl boyunca hiç hissetmedim her şey kırmızı ışıkta oldu beni arkadaş olarak görüyorsun biliyorum Erenle bunu konuştuk anlat dedi beni bırakırsan bile gitme Ediz ben.. Ediz ben seni ÇOK seviyorum bu hisler 4 günden beri var 20 yıldır 1 saniye bile düşünmedim cevabını biliyorum hayır diyeceksin ve arkadaşlığımızı bitireceksin söylemek istedim" dedim " Asel kırmızı ışık olayında benimde aklım takılmıştı bende orada sana bir şeyler hissettim ama söyleyemedim senin kadar cesaretli olamadım ve seni asla bırakmam" dedi " ee nolacak şimdi" dedim " biz olucaz Asel biz olacağız" dedi ve sarıldı hayatımın en mutlu günü.
Evet bölüm sonuna geldik bir çiftimiz daha sevgili oldu 20 yıl sonunda 4 gün içinde hislerini yeni anlayan Ediz ve Asel oy ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Ficção AdolescenteDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...