Bölüm 18

26 3 0
                                    

Kumsal Sert

 Evet evlemiştik çok mutluyduk içimden bunları düşünürken yanımda uyuyan Erene baktım uyuyordu  üstümü giyinip kahvaltı hazırlamak için aşağı indim. 30 dakika sonra işim bitti tam yukarı çıkıp Ereni çağırmaya gidecektim ki merdivenlerden iniyordu üstünü giyinmiş bir şeklide "oooo çok güzel görünüyor ya" dedi Eren " ben yaptım çünkü" deyip güldüm ve sofraya oturduk. Evet bavullar hazırdı nereye gidicez balayıııı  " Eren hadi bavulları al çıkalım" dedim ve arabaya bindim "Kumsal canım 4 tane bavul almışsın insaf" dedi  ama hala arabada durmaya devam ediyordum hahah.

Eren Sert

Kumsalla balayı ya gidiyorduk Antalya ya 4 bavul almıştı 1 hafta kalacağız zaten neyse arabaya binip yola koyulduk. Kumsalın telefonu çalıyordu uyuyor diye ben açtım " Kimsiniz" dedim " lan kaydetmedi mi telefonuna bu kız beni ben Ediz" dedi " he tamam Kumsal uyuyor da ben açtım bakmadan" dedim "tamam nerdesiniz" dedi " yolda" dedim "nereye he tamam hangi şehire gidiyonuz" dedi " Antalya" dedim "tamam iyi bakın kendinize" dedi "okey" dedim ve kapattım.


7 Saat sonra

"Kumsal kalk canım geldik" dedim ve uyandırdım ve balayımız başladı.

Ediz Akyürek

Eren ve Kumsal gitmişti 5 gün sonra geleceklerdi  bizde ASEL, MİRAY, GÜNAY ve URAS ile zaman geçirecektik " hadi denize gidelim" diye ortaya fikir attım bize uyar dediler  ve hazırlanıp yola koyulduk. Denize geldiğimizde üstümüzü  değişip şezlonglara oturduk " Ediz hadi girelim"dedi Asel " tamam" dedim hep beraber girdik, baya eğleniyorduk  deve güreşi oynadık su altında kalma oynadık ve daha bir sürü şey.

Miray Sert

 Sabah olduğunda üstümde ki ağır şeyi algılamaya çalışıyordum kimdi bu ya aha hatırladım Asel bizde kalmıştı " Asel kalk üstümden" deyip itmeye çalıştım kalkmadı " Uras" diye seslendim  "ABİİİİİ" diye bağırdım gelmiyo ya " URAASSSSSSSSSSSSSS" diye şiddetle bağırdım odaya koştuğunu ayak seslerinden belli oluyor hızını alamayıp yere düştü hemen kalkıp "noluyor kızım iyimisiniz" dedi " al şunu üstümden kalkmıyor" dedim " bu muydu Miray" deyip Aseli alıp yere koydu " hadi ben kaçar" dedi " dur Edize söyle bugün Asel benim işlerimiz var" dedim " Tamam" deyip çıktı bende ASELi uyandırdım ve üstümüzü giyindik. Aselle vakit çok çabuk geçmişti akşam olmuştu çadır gibi bir şey yaptık ve içine girdik telefon tablet kulaklık, laptop ve yemek türlerini aldık ve yattık, "Asel hani biz Aydın dayken doğruluk mu cesaretlik mi oynamıştık hatırlıyor musun" dedim "evet noldu ki" dedi " siz bize şaka yapmıştınız" dedim " evet" dedi " sonra doktora falan gitmiştik eve gelince de herkes saçma şeyler söylemişti" dedim " evet" dedi "eğer gerçek olursa sen teyze, ben hala, Ediz dayı, Uras amca, Günay amca olacak nasıl bir duyguya kapılırsın" dedim " mutlu olurum çünkü Kumsal hep bunu hayal ederdi isimlerini bile söylemişti bana Erenle de konuşmuşlar isimlerini" dedi "aa ney banada söylesene" dedim " Eren 1 tane kız 1 tane erkek söylemiş; Aras ve selin demiş Kumsal ise; Tunahan demiş ve kız olarak ise Masal yada hayal demiş" dedi "çok güzel de 4 fazla değil mi" deyip güldüm "öyle konuşmuşlar" dedi ve güldük.

Eren Sert 

Çok eğleniyorduk 1 gün kalmıştı gitmemize bavullar hazırdı bizde kafa dinlemek için dışarı çıkmadık yatakta uzanıyorduk ve Kumsal bir adet soru yöneltti "Eren hani senin şirket varya" dedi " evet" dedim " eğer bir gün başka şehire gitmemiz gerekirse nolucak izmiri bırakıp gidecek miyiz" dedi bende hep bu sorunun cevabını merak ediyorum neyse " gerekeni yapmamız güzel olmaz mı" dedim cevabını merak ediyorum ya gelmek istemezse diye düşündüm içimden " bilemiyorum Eren yeni şehire alışmamız zor olmaz mı" dedi " mesela çıktı öyle bir şey diyelim gelir misin benimle" dedim " senle heryere gelirim Eren ama daha çok yeniyiz ve sen şirket başına yeni geçtin bence hemen şehir dışı çıkmaz" dedi " sorduğum soru bu değil Kumsal" dedim " Eren uzak bir yer olursa nasıl olucak" dedi  "gelir misin Kumsal gelmez misin bunu merak ediyorum" dedim lafı dolandırınca sinirleniyorum bunu bildiği halde yine yapıyor  "gelirim" dedi   bunu duymak rahatlattı diye düşünürken " Eren şimdi be sana bir soru soracağım" dedi " sor" dedim " şimdi bizim çocuğumuz oldu diyelim-" demeden " inşallah" dedim " heh istiyorsun yani" dedi "tabi istiyorum Kumsal" dedim " çocuğumuz doğduktan 4 ay sonra şirket başka şehire gitmeni isterse nasıl yapıcaz" dedi " ne var bunda Kumsal" dedim "zor olmaz mı sence" dedi " Kumsal biz dayandık tan sonra zor olmaz" dedim " sen öyle diyorsan öyle olsun bakalım" dedi ve güldük.

1 GÜN SONRA

Kumsal Sert

Evet gelmiştik evimize Bismillah ya daha 2 saat oldu eve geleli sakin ya 25 cevapsız arama 7 sohbetten " 437 mesaj" ney ya  hemen aradım " Asel oha 25 cevapsız arama var bunların 23 u sensin" dedim " Nerdesin" dedi " evde " dedim "çabuk gel Miraylara bende burdayım gel dedikodu time var" dedi " Eren gidicekti Edizlere benide bırakır" dedim " tamam" dedi kapattık. Yola koyulduk, 20 dakika sonra geldik sarıldık ve kızlar olarak ayrıldık onlardan " evet Kumsal çadıra gir" dediler " oha ne güzel burası" dedim ve oturdum gözler benim üstümdeydi " noluyor be" dedim " anlat bakalım " Aras veya selin geliyor mu" dedi Asel Miray da aynen dedi " oha oha lan daha 1.5 hafta oldu" dedim " nolcak doğru söyle" dediler  "yok en az 5 sene sonra" dedim kapıda hareketlilik gördüm ve çadır açıldı " Kumsal oha sana oha 5 yıl ne lan" dedi Eren rezillik ya of  "  beyefendi kaç yıl sonra istiyorsunuz" dedim utanmamazlık (vol 1) " 7 ay sonra olabilir" dedi " Erencim canım istersen 1 ay sonra olsun" dedim "olur" dedi "ya bi git en az 2 yıl" dedim " eve gidince konuşuruz" dedi ve gülerek gitti off " Kumsal çocukların sana babane mi desin 5 yıl ne kız" dediler "öyle mi diyonuz ya" dedim " tabi Eren haklı 7 ay güzel bence" dediler  " bilmiyorum neyse naptınız ben yokken" dedim " Asel üstüme yattı 10 dakika Uras diye bağırdım sonunda Uras gelip Aseli aldı üzerimden, denize gittik öyle" dediler " tamam kızlar bir şey anlatıcam" dedim "anlat" dediler  " Erene sordum şirket Şehir değiştirmeni isterse diye gideriz problem olur mu dedi bende izmiri nasıl bırakıcaz falan dedim ve biraz bozuldu bende gelirim dedim ama zor olmaz mı yeni şehir yeni dostluklar" dedim " nereye mesela" dedi Miray " şirket nereye derse oraya dedim " başka bir şansınız olmadığınıza göre gidersiniz" dediler " bilmiyorum nyse  bir şeyler yapalım" dedim " aşağı inelim dediler ve indik  Eren telefonla konuşuyordu " hemen olmaz" dedi  " ya daha yeni şirketin başına geçtim şehi değişikliği için erken" dedi  "sonra konuşuuz" dedi ve kapattı yüzüne anlamsızca bakıyordum " sen bana dün mesela demiştin Eren" dedim " haberim yoktu Kumsal yeni aradılar" dedi napıcaktık " nolucak şimdi"" dedim " erteleyebilirim" dedi "peki ya sonra" dedim "zaman" dedi ve suratı asık bir şekilde içeri gitti bu durumu anlayan Abim " noldu Eren" dedi " yok bir şey" dedi Eren " Kumsal sana noldu" dedi Uras " önemli bir şey değil" dedim "kavga mı ettin-" " yok öyle bir şey yüzümüz asık diye aklınıza şunu getirmeyin" dedi sinirle Eren  "olum anlatın" dedi Ediz " özel bir durum" dedi  Eren " çok mu özel" dediler " boşverin" dedi Eren " tamam" diyebildiler.


Ediz Akyürek

Erenle Kumsal da bir şeyler var ama söylemiyorlar yakında kokusu çıkar diye içimden düşündüm. Asel ve Miray yiyecek bir şeyler getirdiler ve atıştırma olarak yedik.


Bir bölümün daha sonuna geldik oy ve yorum atmayı unutmayın

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin