Eren Sert!
Okey oynamayı bitirdiğimizde Ediz arabaya doğru ilerlemeye başaldı görünüşe göre gezmeye gideceğiz. Asel öne oturdu ben, Uras, Kumsal ve Günay arkaya oturduk biraz zor olduğu için Uras söylene söylene Günay'ın kucağına oturdu. Ben ve Kumsal yan yana oturuyorduk. Ediz ve Asel, Günay ve Uras ve benle Kumsal sohbet ediyorduk. Yolda ilerlerken Ediz geri döndü eve neden diye soru yönelttiğimizde halı saha ya gidecekmişiz. Eşyaları aldığımızda yola tekrar döndük. Yaklaşık 20 dakika sonra halı saha'nın önünde durduk. Giyinmeye gittiğimizde aklıma şu soru geldi " Ediz sen ne zaman kiraladın burayı" " 1 hafta önce planlamıştım eğlenceli olur zamanımız geçer diye ama artık nasıl eğlenceli olur bilmiyorum ama şuan mutluyum daha Asel'lle önümde 27 gün var bu günleri güzel değerlendirmek için elimden geleni yapacağım" tamam deyip maç alanına geldik. Taş kağıt makas yaparak kim kimi seçecek yaptık Ediz ve Uras seçecekti, ilk olarak Ediz başladı "Eren" "Günay" " Asel" "Kumsal" takımlar belli olduğunda herkes yerine geçti bizim takımda "EDİZ BEN VE ASEL vardı" öbür takımda da "URAS GÜNAY VE KUMSAL vardı" . Maç başlayınca herkes pas ver diye bağırmaya başladı yaklaşık 90 dakika sonra maç bitti bizim kazanmıştı 4-3 o yüzden mutluyduk. Maç alanını terk edip giyinmeye gittik, Ediz maçtan önce çıkmıştı rahatsızlığı yüzünden. Asel de peşinden gitti koşarak. Uras ve Günayla beraber üstümüzü giyip, Edizlerin yanına geldik. Ediz kötü görünüyodu, Asel de çok korkmuş gözüküyodu. Edize "doktora gidelimmi" dedim "hayır iyiyim ben"
Ediz Akyürek!
İyiyim desemde kalbim sıkışıyo gibi hissediyodum. Nedenini bilmediğim için doktora gitmeyelim dedim. Kendimi çok halsiz hissediyorum. Asel korkumuş bir şekilde yanımda duruyordu. Tekrardan "ben iyiyim ama biraz halsizim Aselle beraber gideriz siz yorulmayın" dedim. Asel le beraber hastaneye geldiğimizde acil'e götürdüler sedyeyle. Doktor gelince neyin var diye soru yöneltti "halsizim ve kalbim sıkışıyor" dedim. Doktor serum takınca anladim ki 2 saat daha burdaydık. Aradan 2 saat geçince Asel, Ereni arayıp bizi alabilir misin deyip telefonu kapattı. Eren geldiğinde kapıdaydik kolayca binip gittik. Eve gelir gelmez ailem sorular yönetmeye başlayınca arkamdakı, Eren i gösterip odaya çıktım. Erenin sesi odaya geldiği için ne anlattığını duydum. Eren odama geldiğinde sohbet etmeye başladık, taki Uras Ereni arayana kadar, Ereni eve çağırıyomuş. Biz vedalaşırken Kumsal geldi ben anlam veremezken onlar da vedalaşıp sarildilar bir şey demeyip aşağı inip Ereni yolcu ettim sonra Kumsal i çağırıp dışarı çıktim. Kumsal la beraber mahalleyi dolaşıyorken Kumsal bana bir soru yöneltti "Erenin soyadı ne" tabi nerden bilcekse "Sert" dedim "güzelmiş" içimden sabır çektim. Asellerin kapısına geldiğimizde bağırarak kavga ediyorlardı içeri girmek istesemde kızarlar diye girmedim. Ses sokağa doğru çıkmaya devam ederken kavgayı Asel ve ailesi tarafından olduğunu anladım Günay evde yok diye böyle yapabiliyorlar Günay evde olsa hiç bir şey yapamazlar Asel'e. Sonunda kavganın ne yüzden çıktığını anladım Aydın meselesi. "Ben gelmek istemiyorum dedikçe neden zorluyorsunuz sıkıldım bu işten gelmek is-te-mi-yo-rum anlamıyormusunuz benim burda düzenim var benden herşeyi bırakıp gelmemi istemeyin benim arkadaşlarım burada ben onlarsız napıcam" diye yüksek sesle hatta bağırarak konuştu Asel. Babası ve Annesi daha da sinirlilerdi, babasının ağzından en son şu cümle Çıktı " Ediz dahil en yakın arkadaşlarınla görüşmeyeceksin anladinmi konu kapanmıştır" bu kelimeleri duyduktan sonra bayıldığımi hatırlıyorum başka bişi hatırlamıyorum.
Kumsal Akyürek
Abim soylenilenleri duyduktan sonra bayıldı. Hemen Asel i çağırdim sonra zaten hastanedeydik. Eren, Uras ve Günay da geldi hemen ailelerde gelince herkes tam oldu. Ediz in duydukları çok ağırdı. Asel de iyi değildi, Ediz in doktoru çıktığında yanına gittik durumumun iyi olduğunu söyleyince herkes derin bir oh çekti.
Asel Taşdemir
Babam in konuşmasini duyunca kalbimden vurulmuş gibi oldum. Dışarıdan Kumsal in bagiris sesi gelince koşarak dışarı çıktim Ediz yerde yatıyordu babamın dediklerini duymuştu. Hastaneye geldiğimizde kendimi suçladım iç sesim senin suçun değil desede ben yine suçu kendimde arıyordum.Ediz Akyürek
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim o adam o kelimeleri Asele nasıl söyler hala aklımdan cikaramiyorum.Odaya herkes girince Asel in babasi da girdi "Asel" dedim " efendim" dedi gel işareti yapıp yanıma oturtturdum babası sinirle bakınca çık işareti yaptım babası sinirle çıkınca ailemle de konuşup bizim çocuklarla kaldık. Eren " bir şeyin varmı neden böyle oldun" dedi, bende " o adam Asele bağırarak birdaha arkadaşlarinla görüşmeyeceksin diye bagirdi hani diyodu ya Dostluk; unutulmayacak kadar güzel ve sadece ender insanlar kadar özeldir" diyodu noldu unuttumu bu kelimeleri nasıl unutuyor ben daha Asel i 2 hafta sonra nasıl göndericem hala onu düşünüyorum nasıl görüşmeyeceksin der" Eren ve diğerleri sakin ol tarzında şeyler diyorlardı ama ben Asele, Asel bana bakıyodu oda çok Üzgündu.
Evet gencler bir bölümün daha sonuna geldik oy atmayı yorum atmayı unutmayın ve hala kütüphanenize eklemeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...