Yazarın ağzından
7 YIL SONRA
Tam 5 yıl dile kolay 7 yıl ne oldu ne bitti de 7 yıl geçti bu 7 yılda neler oldu anlatsam kaç satır olur acaba diye düşündüm ve bu fikire son verdim.Bu 7 yıl içinde neler değişti kimler evlendi kimlerin çocukları oldu hepsini ayrıntılı bir şekilde anlatacağım ilk olarak baş rollerimiz olan Ediz ve Asel çiftine bakalım.
- Ediz ve Asel şuan 2. çocuklarını bekliyorlar 1. çocukları kız oldu isimi de İkra ismi Asel seçti yakın bir arkadaşının ismi imiş Ediz e bu ismi sevdiği için kabul etti. Asel bir ilk okulda sınıf öğretmeni olarak çalışıyor, Ediz ise Şirket başında çalışıyor haftada en fazla 4 kez gidiyor ve 7 saat işini yapıp geliyor ve evdeki denge korunuyor. Aklınızda sorular vardır hangi şehirdeler diye şuan İzmir deler hep beraber izmirdeler hepsinin ayrı ayrı evleri var yaşamlarını bu şekilde sürdürüyorlar. Yeni doğacak çocuklarının ismi Gamze olacak bu ismi Ediz seçti Asel de beğendi ve karar verildi. Şimdiden heyecanlıydılar Gamzenin doğacağı için hem heyecan vardı hem mutluluk. Hayatları güzel gidiyordu.
Evet gelelim yardımcı rollere kitapta en sevdiğim karakterlerden 2 si olan Eren ve Kumsala,
-Bildiğiniz gibi tek bir çocuk bekliyorlardı ama ikiz çocukları oldu biri kız biri erkek, erkeğin ismi Aksel kızın ismi Begüm , isimleri koyarken her şeye dikkat ettiler ve sonuç bu oldu. Evet bu 7 yılda çokça şey yaşadılar az mı kavga ettiler az mı eğlendiler hepsi dolu doluydu. Bazen Aksel ve Begüm kavga ederken onları izlemeleri gülüşmeleri hepsi çok güzeldi tıpkı kendileri gibi.
Şimdi ise bam başka bir kişiliklere sahip Miray ve Urala gelelim,
- Onlar güzel hayat geçiriyorlardı Miray beden eğitimi öğretmeni idi Ural zaten şirkette çalışmaya başlamıştı. Miray ve Uralın da 1 çocukları vardı kızdı ve ismi Melisa idi oda 6 yaşında idi Mirayın ısrarıyla şimdiden kreşe yollamışlardı Ural pek bu fikri sevmese de kazanan Miray olmuştu.
Bazılarınızın sevdiği Asilkan ve Zeynepe gelelim,
-Onlar birbirlerine işkence ederek anlaşıyorlardı sonra birbirlerine aşık oldular ve evlendiler 3 çocukları var en büyükleri Çağatay ortanca Belinay ve en küçükleri olan Ayaz . Onlar ilk günkü gibi birbirlerini seviyorlar zaten her türlü belli oluyor. Onlar birbirlerini deliler gibi seven ZeyKan çifti idi.
Sıra geldi Uras ve Eceye fazla ortalıklarda gözükmeselerde,
- Uras ve Ecenin sadece 1 çocuğu var erkek ve isimi Buğra.İsimi bulurken zorlanan 1 çift daha isimi Ece buldu ama az aramadılar yine de buldular. Ece lisede sağlık öğretmeni olarak çalışıyor Uras ise şirkette Eren ile ortak olarak çalışıyor. Onlar fazla ortalıkta dolaşmayan talı çift.
Şimdi bazı bireylerin eşleri yok mesela Göktuğ, Günay ve Damla onları eşsiz anlatalım,
-İlk olarak Günay a bakalım o da fazla ortalıkta dolaşmaz olaylara karışmaz ama bir şey olsun ilk o koşar neyse gelelim neler yaptığına , babasıyla beraber bir mağaza açtılar ve orada çalışmaya başladı, ayriyetten de yazın hobi olarak dondurma satıyor.
- Şimdi de Göktuğa gelelim, çok yakışıklı olmasına rağmen evlenecek eş adayı bulamadığı için üzgün fazla olmasada. Ural ile beraber şirkette çalışıyor ara sıra ekiyor ve Ural buna çok sinirleniyor.
- Damlaya gelirsek, Damla oyunculuk eğitimleri alıyor yakın bir zamanda ajansa kayıt olacak ve hayatını oradan devam ettirecek. Bazen tiyatrolra çıkıyor ve arkadaşları da onun bu mutluluğuna ortak oluyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...