Eren Sert
Kumsal benimle gelecek mi acaba gelir ya neden gelmesin diye düşünsem de belki gelmek istemez diye düşündüm. " dışarı mı çıksak ya dolaşırız" diye ortaya laf attı Asel " bence çıkmayalım evin içinde duralım aşağı kattaki bayaaaaa büyük olan çadıra gidip oyunlar oynıyalım" dedi bizim yani eski evimde böyle bir şey mi vardı neyse kabul edip girdik çadıra.
YAZARIN AĞZINDAN
Hepsi çadıra girmişlerdi doğruluk mu cesaretlik mi oynayacaklardı ilk Kumsal çevirdi Uras ve Asel e geldi " doğrulu-" " doğruluk" dedi Asel " bu odada sırrını 1. den sonuncuya kadar sırala yani sırrını ilk kime verirsin ve sırrını en son hangi kişiye verirsin" dedi Uras " ilk olarak Ediz her zaman ona veriyorum, 2. Kumsal, 3. Miray, 4. Eren, 5. Uras ve 6. Günay, böyle sıralardım dedi, Asel çevirdi Kumsal ve Edize geldi Ediz soruyordu " doğruluk" dedi Kumsal " Hiç kimsenin bilmediği bir şeyini söyle ve bu soru içerisinde ağladınmı" dedi Kumsal biraz tedirgin olmuştu söyleyip söylememek arasında gidip geliyordu " hadi" dedi Ediz " erken Anne olmak istiyorum" dedi Kumsal Eren Kumsala bakmıyordu ve bunu duyunca gözleri fal taşı gibi açıldı ve Kumsala döndü Eren dahil herkes şok olmuştu " bunu kimse bilmiyor muydu" diye sordu Ediz "hayır kimse bilmiyordu" dedi Kumsal " Eren biliyodur" dedi herkes " hayır ya kimse bilmiyordu" dedi Kumsal " Eren sen biliyor muydun" dediler " hayır bilsem bu kadar şok olur muydum" dedi Eren " Kumsal 2. ci soruya cevap ver" dedi Ediz " Erenle kaza yaptığımız zaman" dedi Kumsal ve Eren çevirdi Asel ve Miray a geldi Miray cevaplıyordu doğruluk dedi " en son ne zaman çaresiz kaldın" dedi Asel " yalnız kalınca" dedi Miray " mesela" dedi Asel " yurt dışında olmuştu ama kimseyi arayamamıştım" dedi Miray " ne olmuştu da arayamadın" dedi Eren " arkadaş seçiminde yanlış arkadaş seçtiğim için oldu" dedi ve çevirdi Kumsal ve Günay a geldi Kumsal cevaplıyordu " bu odadaki birini kölen olarak alabilme şansın olsaydı kimi alırdın ve naptırırdın" dedi Günay " Ereni alırdım ve ev işlerini ona yaptırtırdım " dedi Uras çevirdi Eren ve Edize geldi Ediz soruyordu " Kumsalı 1 günlüğüne kölen yapmak mı yoksa Mirayı mı ama bu gerçekte olacak" dedi "Kumsalı" dedi Eren "başladığına göre ilk isteğim karşıma geçmesi" dedi ve Kumsal karşısına geçti Günay çevirdi Eren ve Kumsala geldi Kumsal soruyor " benden önce kaç kişiyle çıktın ve kaç ay sürdü çıktığın kişilerden en çok kimi sevdin" dedi Kumsal Eren duraksadı " Kumsal senle evliyim bu hereşyi ifade ediyor bence ayrıca 5 kişiyle çıktım" dedi ve SON KEZ Asel çevirdi Miray ve Erene geldi Miray soruyordu " sadece 2 kişiyle gidebilme şansın var bunlar kim olurdu" dedi Miray " Kumsal ve çocuğumuz doğacak olan" dedi Eren ortamda sessizlik oluştu sessizliği bozan Erenin telefonuydu Eren çadırdan çıkıp yukarı çıktı ve açtı ve Kumsalda dinliyordu " lan daha sabah aradınız hemen olmaz" dedi " kararımda netim" dedi ve kapattı arkasını döndüğünde yine Kumsalı gördü sinirlendi.
Eren Sert
" Kumsal sabah da aynısı oldu yapma güzelim biliyorum gitmek istemiyorsun ama ayrı kalamayız ve iş için bunu yapmamız gerekiyor, lazım yapmazsak olmaz" dedim " Eren daha yeni geçtin neden çağırıyorlar ya anlamıyorum ben" dedi " ben de gitmek istemiyorum" dedim "gidecek miyiz" dedi " gereken neyse onun yapılması gerekiyor am-" demeden " Eren alışmamız çok zor olacak" dedi " ya Kumsal güzelim yanlış düşünüyorsun beraber olduktan sonra ben seninle ölüme bile giderim" dedim " Eren karar verdim" dedi gelmeyecek miydi " gelmiyecek misin Kumsal" dedim " geleceğim" dedi ve sarıldık aşağıya indiğimizde durumu açıkladık hak verdiler ve sohbet etmeye devam ettik.
Asel Taşdemir
Akşam olmuştu Eren ve Kumsal dahil herkes burada kalacaktı " eee nasıl yatıcaz" dedi Ediz bende şakasına " senle ben , Eren ve Kumsal, Miray ve Uras , Günayda tek" dedim " oha Asel yavaş geldi siz daha sevgilisiniz" dedi Günay " öff be şakasına dedim ben Mirayla Erenle Kumsal, Ediz ve Uras sende tek" dedim kabul ettiler " zaten biz beraber kalabiliriz" deyip güldüler Eren ve Kumsal.
Kumsal Sert
Sabah sabah bir hayvan bağırıyordu ebe salak bağırılır mı bu satte kimin bağırdığını anladığımda uykuya devam etmek istesem de bağırma sesleri yaklaşıyordu " ey Ahali uyanın haydeeeee Erennnn Kumsallllll" diye bağırıp üstümüze atladı Miray Eren hemen üstümü örttü bide kendi üstünü " lan utanmaz yeni evlilerin odasına girmeye utanmıyon mu" dedi Eren " uyanın be sabah oldu" dedi hala çıkmıyor " Miray o sesini alı-" demeden sözünü kestim " geliyoruz çık" dedim oda çıktı " üstüme bir şey birazdan giyerim kafamı yıkıcam zaten şunu bir döveyim" dedi Eren ve koşmaya başladı bende hemen giyindim ve " Erennnn dur" diye bağırıp elimde sporcu atletiyle koşuyordum " lan salak öğrenemedin mi" diye Miraya bağırıyordu " Abi affet" desede hala bağırıyordu Ediz, Asel , Uras ve Günay şaşkınlıkla Erene, Miraya ve bana bakıyorlardı " lan bune hal Kumsal" diye bağırdı Ediz bir bu eksikti " tamam Eren bırak bağırma" dedim ve Ereni alıp odaya girdim " terbiyesiz ya salağa insan kapıyı çalar" dedi bune sinir ya noluyor du buna " ne bu sinir" dedim "sinir mi haklı değil miyim" diye sordu " haklısın bir an düşünemedi belki" dedim " kaç yaşına geldi Kumsal" dedi neden bu kadar büyüttü ki " Eren tamam bir şey yok ortada gel saçını yıkayayım ben" dedim gözlerinden ateş çıkıyordu ilk kez böyle görüyordum " ben yıkarım bırak"dedi ve banyoya girecekken " abartmıyor musun" dedim yanıma gelirken ne yalan söyliyim tırsmıştım " abartmıyorum yanlışını bilmiyor ve üste çıkmaya çalışıyor" dedi " tamam canım gel yıkayayım ben" dedim " gerek yok dedim Kumsal" dedi oha çocuğun içinden canavar çıktı " Eren sinir etme beni" dedim bana bir bakışı var gel de sevme " tekrar söylüyorum sinirliyim Kumsal beni deli etme b-e-n yık-ar-ım oldu mu" dedi " sen beni deli etme" dedim sabrı taştı çocuğun " Kumsal çık dışarı zaten giyindin ÇIKKK" diye bağırdı bütün ev kalktı bende çıktım " noldu neden bağırdı" dedi Ediz " önemli değil ya" dedim " sinirlendimi bana özür dilerim" dedi Miray " evet ama şuan bana daha sinirl-" aha gerizekalı kendini ele verdin "neden sana sinirli" dedi Asel " saçma sapan bir konu yüzünden" dedim içerden Erenin sesi duyuldu " Kumsal canım gelsene bir" dedi " oha bubu çocuk duygu değişimi yaşıyor dademin bağırıyordu şimdi tövbe" dedim ve gittim yatakta yatıyordu " noldu" dedim " beraber çıkalım diye çağırdım ve dademinki tavrım için özür dilerim sinirlenince biri üzerime gelince sinirleniyorum da" dedi " bunları beraber geçiricez" dedim ve kahvaltıya çıktık Eren Miraydan özür diledi ve mesele kapandı hem sohbet edip hemde yemek yiyorduk.
BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK OY ARTMADAN BÖLÜM GELMEYECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
أدب المراهقينDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...