ÇOCUKLUĞUM

177 14 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ediz Akyürek!

Gidiyordu! Çaba bile göstermeden gidecekti ben ise kaç saatlerdir bir çözüm bulmaya çalışıyorum. Ama çözümüm bir şey değiştirmeyecekti. Gidecekti ,iç sesimle konuşmayı bırakıp Kumsal'ın yanına gittim. Gittiğimde ağlıyordu nedenini bildiğim için sormayacaktım. Yanına gittiğimde oturup ağlamamasını söyledim fakat ben daha fazla daha çok ağlamak istiyordum. Yaklaşık yarım saat konuştuktan sonra yatmaya gittim. Sabah olduğunda kafam acayip bi şekilde ağrıyordu. Annemlerle konuşmak için aşağıya doğru inmeye başladım .Kumsal benden önce davranmış konuşmaya başlamıştı. Annemler bi türlü anlamıyorlardı. Kumsalın dilinde tüy bitmişti ama fikirlerinden vazgeçmiyorlardı. En son dediğim kelime ile Kumsal dahil herkes şok oldu, "Aselle beraber giderim sonuçta orda dedemden kalan evim var" dedim. Annemle Babam çok şaşırmıştı ama kararımda net olduğumu düşünsem de nasıl kendime bakarım diye bir kez daha düşündüm sonra aklımdaki fikir kısa bir süreliğine yok oldu. Annem ve Babam ben bahçeye çıkarken arkamdan bağırdılar "Bu iş bitti Ediz" diye hiç umursamadan oturup saf saf etrafa bakınırken Eren ile Uras geldi Eren direk söze girdi "noldu Ediz bir şey mi oldu" diye ağzımdan 2 cümle çıktı sadece "Asel gidiyo" diyebildim. "Nereye gidiyo" "nasıl gidiyo " diye sorular yönelttiğinde , elimle karşıdan gelen Asel ve Günayı gösterdim.Asel yanıma oturacaktıkı Erene oturması anlamında göz yaptım. Asel bunu beklemediği için biraz şaşırdı ama bunu yapmak zorundayım 19 yılı nasıl unutacağım ben kolay bir şey değil ki . Mesafeler bahane değil diyenler ayda en fazla kaç kez görüşüyorlar en fazla 1 oda belki, bazıları 2 bazıları 3 ay bile görüşmüyolar ben her dakika beraber olduğum insanı nasıl Aydın'a yolluycaktım kolaymıydı , değildi neden mi , çünkü yakınlığımız silinecekti. Kendi i sesimle konuşmayı bitirip dış'a döndümdüğümde Asel'in bana baktığını farkettim sonra ağzımdan kısık bir şekilde kelimeler çıktı "ben gidiyorum 3-4 saate gelirim" diyip yola koyuldum gideceğim yer Aselle her zaman gittiğimiz yerdi. Sahili en güzel gösteren yerdi (ağaç ev'in çatısı) çıkıp üzerine oturdum ve şarkı mırıldanmaya başladım

Öyle savunmasız bir zamandı
Bulduğunda beni
Sen başlattın boyun eğdim
Kabullendim seni

Bu sözlerim sitem değil ama
Yazık değilmi bana
Çok yalnızdım kaybolmuştum
Sığındım işte sana

Kaygılarım yeniden uyanıyor
Bu duygular beni ürkütüyor
Yeniden yaşamakmı gerekiyor
Yine acılar yine korkular
Yine aaaaaaaşk

Yanımda kal yanımda kal
Düşlerin yetmezki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana

Sonunda Aselime dedim. Ben şarkıyı bitirdiğimde arkamdan alkış sesleri gelmeye başladı bizimkilerdi. Asel ufak ufak utanırken onu tekrardan ne kadar çok sevdiğimi anladım. Asel yanıma gelmeye başlayınca kalkıp kalmamak arasında kalıp sonunda tercihimi kalkmak da kullandım ve sarıldık biz sarılırken Eren "biz aşağı kattayız" dedi bir şey demeden oturduk. Asele baktığımda nasıl mutlu olduğunu gördüm sonra anlatmaya başladım "Asel seni ne kadar sevdiğimi bildiğin için sevgi konusuna girmem gerektiğini sanmıyorum, sadece ufak bir konuşma yapacağım, öncelikle üniversite de orayı yazman birşeyleri değiştirmezdi hafta sonları gelirdin ama aile konusuna gelince bir şey diyemiyorum çünkü aynı durumda ben olsaydım ailem i gönderip ben burada yaşamaya devam ederdim , üniversite de bahane değil ben hafta sonları gelirdim ama orda sürekli kalmazdım çünkü benim bir düzenim var Eren ve Uras da var burada herkes burada ben böyle bi durumda karşı karşıya olsam ailemi göderip kardeşimle kalırdım istersenizde hep beraber yaşardık bir evde sıkıntı olmazdı ama temelli orada olacağını bilmek bana acı veriyor ayda bir kez gelsen ne farkedecek biz senle her dakika beraber olduğumuz için koyuyo zaten dünden beri gözüme uyku girmedi gözlerimi kapıyorum sen açıyorum sen ben kimseyle böyle olmadım bunu en iyi sen biliyosun , sana biri bir şey dese ben geliyorum direk aynı şey benim içinde geçerli bir kız Kumsala bir şey yapsa benden önce sen koşuyosun bunları 19 yıl içinde yaşadık biz kolay mı şimdi ailem ve üniversite yüzünden Aydına gidiyorum demen öyle koyuyo ki düşündükçe çok kötü oluyorum diyeceklerim bu kadardı ve şunu bilmeni istiyorum abini ve seni çok seviyorum" Asel'in gözünden yaş gelmeye başladı oda gitmek istemiyodu biliyodum ama zorunda hissediyodu kendini. "Ediz her hafta sonu gelmeye çalışacağım, dediklerine hak veriyorum haklısın şimdi Kumsalla konuşmaya gideceğim sonra gelicem" tamam diyebildim. Çatıya yattığımda yanıma Eren geldi, iyi çocuktu seviyorum onuda abisinide . Şimdi ise sıra Erene geldi oda Asel'in gitmesini istemiyodu daha yeni gelmesine rağmen bizi seviyordu aynı şey bizim içinde geçerliydi. Erenle konuşmamız bitince aşağıya indik hava daha aydınlıktı saat 3 civarlarındaydı evlerimizden deniz eşyalarını alıp denize gittik bu kafayla nasıl mutlu olacaktım bilmiyoruma ama Aselle daha 29 günümüz vardı o günleri mutlu geçirmeye ihtiyacım vardı. Eşyaları aldıktan sonra denize gittik herkes giyinik gelmişti direk denize girdiler bende üstümü çıkarıp şezlonga yatıp gözlüklerimi çıkarıp taktım bizimkilere yakındım o yüzden eşyalara bakabiliyordum. Yanıma biri geldiğinde Asel olmasını istemiştim fakat gelen Erendi "Ediz niye girmiyosun denize" dedi ama oda girmemişti "bana diyene bak" " ben sen gelmedin diye girmedim demek isterdim ama güneşlenmeye ihtiyacım var canım" dedi gülerek bende gülerek karşılık verdim. Şimdi ise Asel gelmişti biz sohbet ederken Asele bakan birini gördüm ve "ben Günay'ın yanına gidiyorum gelicem" dedim ve Günayı alıp çocuğun yanına gittik biraz ağır konuştuk çocuk dayanamayıp Günaya yumruk attı Günay dururmu bir tanede o vuracakken Asel geldi noluyo tarzında bir sürü soru sormaya başladı bizde açıkladık Asel şaşırdı bir şey demedi ben çocuğa sert bir yumruk attığımda Asel hemen yanıma geldi bende bir şeyim yok dedim çocuk arkadaşlarını çağırmıştı bizde Eren ve Uras'ı çağırdık şiddetli bir kavgayı oradaki kişiler ayırdı kaşım kanıyodu ve bileğimi burkmuştum sanırım Asel durumu anlayınca doktora gittik sargı yaptılar 1 gün müşaade altında tutucaklarmış sanki kolumuz kırıldı diye sitem ettikten sonra Annemlere haber vermişler geldiler bir şeyim yok dedim 2-3 saat sonra yolladım yanımda bizimkiler vardı Asel "Ediz iyisin demi bir şeyin yok" dedi "iyiyim" dedim. Yanımda tek Asel vardı hep o vardı ve o olacak diye düşündüm içimden. Sabah olduğunu anladığımda denizden kalan üstümle kalktım ve Aseli yatağa yatırdım. Telefonumu alıp Ereni aradım "bizi alabilirmisin" dedim "tabi" dedi. Eren geldiğinde Asel uyanmıştı, arabada şarkı çala çala eve geldik, üstümü değişip dışarı çıktım. Bizimkiler oturmuş okey oynuyorlardı. Ben Asel'e, Erende Kumsal'a yardım ediyordu görünüşe bakılırsa bugün eğlenceli geçecekti, ve şuana kadar hiçbir sorun yaşamadık umarım da yaşamayız.

Evet yeni bölüm geldi acaba öbür bölümde neler olacak merak ediyorsanız oy atmayı ve kütüphanenize hala eklemediyseniz ekleyebilirsiniz yorumlarda sorularınız varsa cevaplayabilirim umarım beğenmişşinizdir                                                               

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin