Şakaymış...komik

22 2 0
                                    

Asel Taşdemir

Bugün Edizin doğum günü idi hediyem hazır ama biraz üzülecek sonra mutlu olacak şaka yapacağım izleyin ve görün.

Eren, Kumsal, Uras, Mert ve Kayla ile oturuyorduk herkesin haberi var plandan ona göre oynayacağız şuan Ediz biriyle mesajlaşıyor " Ediz kimle konuşuyorsun" dedi  Eren   "önemli biri değil" dedi  "önemli değilse neden konuşuyorsun" dedi  " sanane" dedi  plan işliyordu bana mesajlaşırken yapmıştı şaka şimdi görsün.

" Ediz telefonunu verir misin" dedim " napacaksın" dedi  " bir şeye bakacağım" dedim  " al" dedi " şifre var" dedim sinirle " sakin  Asel" dedi ve yazdı "neden şifre var" dedim " of Asel" dedi  bende işimi hallettim  ve akşam olmasını beklemeye başladım.

Herkes oturuyordu Ediz kırgın gibiydi çünkü doğum gününü kutlamamıştım, daha doğrusu kimse kutlamamıştı, artık oyun başladı  "  Asel" dedi kısık sesle Eren bende kafa salladım  Ediz " noluyor" dedi  " sana ne" dedim " Asell" dedi  "ne ya ne" dedim  "ne bu sinir" dedi " sana ne" dedim " çıldırtma beni söylesene" dedi  " zorunda değilim" dedim ve bahçeye çıktım plan iyi ilerliyordu sonunda çıldırma sa iyi  " Asel noluyor ya" dedi  " nasıl yaparsın bunu ya nasıl" diye bağırdım   " neyi nasıl yaparım Asel" dedi sinirlenmişti ayy korkuyom sfhjfıdn  " ben bunu haketmedim" dedim " naptım söyle" dedi  herkes izliyordu kameraya da çekiyorduk  " al bak" dedim ve telefonumu açıp  bir kızla konuşmalarını gösterdim tabi shop tu " bu ne ya" dedi  " sana sormak lazım" dedim " cidden inanıyor musun buna" dedi  " her şey açıkça ortada" dedim " lan bana danışmadan nasıl inanırsın beni tanımıyor muş gibi konuşma değil sen hiç kimsenin arkasından konuşmam sen buna inanıyorsan beni hiç tanımamışsın salak  saçma şeylere inanma  Asell" dedi  çok sinirliydi " her şey açık" dedim   " Asel git eğer bana sormadan buna inanacaksan git ben böyle biri miyim saçma sapan şeylerle gelme bana" dedi   " kim böyle bir şey yapar ki" dedim " ya defol sinirlendirme beni yapanı da yaptıranı da s.....m" dedi oha bu kadar sinir fazla araya Eren girdi " Ediz kızlar var düzgün konuş" dedi " ya başlarım düzgün konuşmana salak salak şeyler gösteriyorsun hemde doğum günümde söylemeyim  dedikçe sıktınız böyle şeylere gelemem ben tamam mı yeter eğer şaka yapıyorsanız komik değil bunu bir bilin tamam mı" dedi ve kendi odasına gitti  ya dayanamadı ama devam ettirmek zorundayım  " Ediz  böyle kaçamazsın" dedim üstüme yürüdü  " lan Asel sinirleniyorum daha da sinirleniyorum elimden bir kaza çıkacak çabuk sinirlenen birisiyim biliyorsun yapma" dedi  evet öyleydi  ama güzel bitecekti sonu "  napıyım" dedim " bir şey yapma Asel defol git yeter" dedi  " böyle konuşma" dedim " konuşurum" dedi artık dayanamadım ve elinden tutup bahçeye çıkardım   ve süpriz  bahçeye çıktığımızda seni seviyorum Ediz pankartı ve resimlerimizin olduğu  slayt gösterisi çıktı  Edize baktığımda bana bakıyordu "  Asel bunları beni sinirlendirmeden yapabilirdin" dedi  ve ekledi  " böyle yaparak bizi yıpratırsın" dedi ve odasına ilerledi   bu muydu şimdi  bu mu onca hazırlık boşa mıydı "  Ediz" dedim  bakmadı bile  Eren ve Kumsal Edizin yanına gitti bende odama.

Ediz Akyürek

Şaka çok güzel şakaymış çok güldüm  " ya bunu yapamaz beni tanıyor hemde herkesten çok o tanıyor beni böyle şeyleri sevmediğimi biliyor yapmamalıydı" dedim ve Eren ve Kumsalı çıkarttım odadan  üstümü çıkarıp banyo yaptım , bittiğinde bir şort giyip yattım yarın takım elbise günü .

Uyandığımda yanımda not vardı  " Ediz seni seviyorum bunu biliyorsun değişik bir doğum günü geçir istedim ama kötü geçti güzel karşılarsın diye düşündüm  ama olmadı geriye gidemem ama ileriyi düzeltebilirim seni çok seviyorum affettiysen kalemle Ç yaz seni çok seviyorum Çocukluğum"  seviyordum kendimi kandıramaz dım kalemle Ç yazmak yerine " ne yaparsan yap her zaman seveceğim seni Çocukluğum" yazdım ve kapının altından fırlattım baktığımda alınmıştı ve evde çığlık sesleri yankılanıyordu gülüp üstüme takım giydim.

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin