ALLAH BELANI VERSİN

24 3 0
                                    

Ediz Sert

Uzun zamandır hep beraber dolaşmıyor duk hepsi Eren ve Kumsal evlendikten sonra oldu diye düşündüm içimden harbiden de öyleydi ne çabuk gelişti her şey şuan Eren ve Kumsal evli ben ve Asel sevgiliyiz  biz ne zaman bu kadar büyüdük de böyle olduk daha dün gibi hatılarım Kumsalın telefon bağımlısı olduğunu şimdi ise olgun olduğunu zannederek evlendi ve hayatının geri kalanını Erenle birleştirdi  önemli olan mutlu olmalarıysa mutlular ama sıkılırlar mı zaman gösterecek.

Yine Aselin tripleri ile karşı karşıyayım neden mi şu yüzden:  2 gün önce dolaşmaya çıktık beni lise arkadaşım gördü sarıldı bende sarıldım  sonra Aselle tanıştırdım sonra gitti o gün suratıma bakmadı kıza sarıldım diye dün de bakmadı  ama bugün bakar diye umuyorum.

" Asel" diye odasının kapısını tıklatacakken ağladığını gördüm biriyle konuşuyordu kapının arkasına gittim ve dinlemeye başladım  " ya Miray ona sarılsın bırak gözü güzüne değse çıldırıyorum lise arkadaşı diye sarılmasına gerek yok" dedi hala o olaydaydı  ne kadar büyüyttü ya  " tamam" dedi ve kapadı   girdim odaya   " ne oldu" dedim göz yaşlarını temizledi ve " bir şey olduğu yok" dedi  sanki anlamadım    " Asel yalan söyleme söyle ne olduysa" dedim     " 2 gün önce kafedeyken  gelip bir kız sarılıyor sana sende karşılık veriyors-" lafını bitirtmeden   "1. si o lise arkadaşım 2.si öpmüşüm gibi davranmayı kes"  dedim  ve kalktım ayağı üstümü düzelttim  " öpseydin bir de" dedi  " kavga  mı çıkarmak istiyorsun ben istemedğim için gidiyorum seni de aşağıda bekliyorum" dedim ve çıktım.

.........................

Asel ile biraz daha konuştuktan sonra aramız düzeldi.

Eren Sert 

Bugün küçük düzeyde parti veriliyor bizde Kumsalla gideceğiz Mert, Kayla, Uras ve Miray da gelecek o yüzden hazırlanıyoruz. Hazırdık  üstüme mavi gömlek altıma da beyaz şort kapri giydim ve yola çıktık.

Parti ilerlerken orta okul arkadaşlarımdan Meryem bana kokteyli uzattı aldım   " naber Eren" dedi  " iyi sen" dedim  "bende iyiyim ne güzel yapmışlar demi" dedi  " aynen gel seni Karım ve arkadaşlarla tanıştırıyım" dedim ve Kumsalların yanına gittik   " gençler bu Meryem orta okul arkadaşım, bu kardeşim Miray bu Ağabeyim Uras bu Mert Kumsalın kuzeni buda Mertin eşi" dedim hepsi tanıştı Kumsal Meryemle iyi arkadaş olduğu için sohbet ettiler.

Parti ilerlerken başım çok dönmeye başladı bende lavaboya gittim arkamdan Meryem geldi  ve " sakin ol geçicek" dedi  napmaya çalışıyordu bu kız  " ne yapıyorsun Meryem" dedim  " seviyorum seni anlamıyor musun" dedi ben şok olmuş bir şekilde bakarken  kapı  sesi oldu Meryem o arada dudaklarıma kapandı ve öpmeye başladı kokteyli ye kesin bir şey katmıştı çünkü kolumu kaldıracak halim yoktu  itmeye çalışsam da gitmiyordu  en son yere oturttu beni gömleğimi açtı ittiğim sırada gözüme Kumsal denk geldi kahretsin   " ALLAH BELANI VERSİN SENİN" dedi ve çıktığını hatırlıyorum ve Uras ve Mertin bağırışını.

Hala o evdeydim o lanet olasıca evdeydim  üstüm başım aynı Uras ve Mert yanımda Miray ve Kayla Kumsalın peşinden gitmiş   Uras hemen üstüme atladı  " lan Eren iyi misin kardeşim lan sen iyi misin" dedi  uras , Mert zaten sinirden delirmiş biçimdeydi ve sordu  " Eren doğru söyle yaptın mı" dedi   sesim çıkmadı " lan susma susma yaptım de ama susma Eren bu seni suçlu duruma getirir  birazdan daha büyük olay çıkacak Ediz geliyor   Aseli bırakmış Kumsala anlat şimdi" dedi Mert  " yapmadım" dedim  " kanıtla Eren kanıtla görmüş lan kız görmüş nasıl öpersin lan nasıl" dedi Mert   o sıra kapıdan hızla içeri biri girdi  Ediz di  "ulan ben sana ne yapayım" diye bağırdı   " ulan neden lan neden  yakıştı mı Eren sana ben sana ne dedim hata yapma dedim ama sen hatanın kralını yaptın lan  Kumsalın en yakın arkadaşlarından biri olan Meryem le aldattın" dedi  ve üstüme  yürüdü  " aldamadım" dedim ve  kalktım " yalan söyleme Eren doğru olanları anlat" dedi ve üstüme gelmeye başladı "güvendim sana lan bu yaşta evlenmenize bileizin verdim buyaptığın sana yakıştımı sen kendine bu yaptığını yakıştırdın mı Eren Kumsal ne durumda haberin var mı  senin lan" diye bağırdı , arabaya bindim ve eve doğru sürdüm arkamdan Edizlerde geliyordu.

Daha eve girmeden  bağırış sesleri gelmeye başladı eve girdim göz göze geldik  " Kumsa-" lafımı bölüp " bitti Eren bu sefer gerçekten bitti ben sana güvendim ama sen beni en yakın arkadaşımla aldattın HEPİNİZ AYNISINIZ ALLAH BELANI VERSİN  defol git" dedi  " Kumsal dinle bir beni" dedim " dinlesem ne olacccak Eren Meryem ile aldattın ben ve bitti gördüm ne yaptığınızı bana deseydin keşke onu sevdiğini" dedi " lan saçma sapan konuşma  ben o salaaaağın verdiği kokteyli den içtim başım döndü fiye lavaboya gittim o sıra geldi ve" dedim yine lafımı böldü  " anlatma duymak istemiyorum lütfen anlatma" dedi ve ağlamaya başladı  yanına ilerlemeye bbbaşladım  " defol Eren bitti anlamıyor musun hani demiştim ya hatta demiştik ya biz bir bütünüz diye kandırmak için mi dedin onları  inandım sana ben cidden beni bir tek sen anlıyorsun zanneediyordum şmdi ise gözümden düştün şimdidefol" dedi   " Kumsal" dedi   Ediz   " Ağabey sonra" dedi " erken demiştim size birbirinizi tanıyın demiştim dinlemediniz beni şimdi ne durumdasınız" dedi  o sıra düğmelerimi kapatmaya çalışıyordum ki Kumsal kalktı ayağı çıkardı gömleğimi ve hiç beklemediğim bir kelime dedi  " sen böyle yaparak tek beni kaybetmedin ilerde olacak çocuğumuz Arası da kaybettin Eren" dedi   kalbime ağrı girdi merdivenlerden çıkııp üstüme tişört aldım ve aşağıya indim   hala sinirliydi   Miray benle konuşmak istediğini belirtti   bahçeye çıktık  " ağabey yaptın mı" dedi  " Miray saçma sapan konuşma onun için her şeyi yaparım ölürüm bile ama onu aldatmam eğer aldattığımı düşünüyorsan şimdi defoool   git" dedim  " böyle kaçamazsın" dedi " kaçmak isteyen  kim Miray saçma salak konuşma ggit" dedim  " abi   Kuumsal kararlı" dedi  " ne konuda" dedim " bitti diyor anlamıyor musun" dedi  " lan Miray defol ggit siniriimi bozuyorsun Meryem sallağını getirrip  konuşturtcam olay bitecek" dedim   " kolay değil" dedi  " destek olman yerde ne yapıyorsun ya git ihtiyacı var size" dedim  " hayır" dedi  " Miray sinirimi bozuyorsun git dedim sana" dedim " gitmeyeceğim" dedi   "s*iktir git yeter sıktın" dedim ve kalktım içeri girdimm araba  anahtarı aldım vve kapıyı çarpıp çıktım hatalı değilim hatalı duruma düşürüyorlar diye düşündüm içimden.









ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin