Toparlanma

29 2 0
                                    

Asel Taşdemir
Hep böyle mi olacak ti hep sevdiklerimizi   mi kaybedecektik  hemde daha hic yasamadigimiz  şeyler  varken ne kadar saçma dimi suan  Semih in cenazesi var Damla çökmüş bir durumda  ağlıyor Kumsal desen oda aynı durumda Eren ve Ediz kendilerini  tutuyorlar  güçlü durmak için  Miray da Üzgün  ben ise dağıldım  kaç yıllık arkadaşım. Kardeşim öldü  ne kadae mutlu  olabilirim  ki.

Yazarın ağzından
Cenaze bittikten  sonra hep beraber  eve geldiler kimsenin  konuşmaya hali yokken Erene telefon geldi  acti  " ne var"  dedi    " ne diyorsun lan  1 yil dediniz  duruyorum  işte abartmayin"    dedi  " şaka misiniz lan 2 yil ne gittikçe artırıyorsunuz  çocuk oyuncağı  mi  bu" dedi sinirle Antalyada   1 yil daha kalmalarini  istiyordu  sirket   " kardeşim bana ne şirketten  neymiş  sirket iyiymiş  başlarım şirketine  burda kardeşim oldu herkes biliyor sizde dahil ama basın sağolsun  diye  aramiyorsun" dedi sinirle  bu halini göre Kumsal bahçeye çıkardı orada konussun  diye  " lan sinirlerim  tepemde  daha da çıkarma" dedi  Eren  o sıra Kumsal ne olduğunu  anlamaya  çalışıyor  " ne oldu Eren " diye sordu Kumsal   "bekle Kumsal" dedi Eren  ve konuşmaya devam etti  " kalmiyorum  lan kalmiyorum " diye bağırdı  Eren   "kalmazsaniz  sirketin  başına başka biri geçecek" dedi telefondaki  adam   Eren bu sinirle telefonu bırakıp odasına çıktı  Kumsal konuşmaya devam etti  "  ne istiyorsun ya" dedi  adam ise   " ........ antalyada  1 yil daha kalmanız  gerekiyor  yoksa sirketin  başına başka biri gecer" dedi adam  Kumsal ise " tamam ama 1 yil ama 1 gun bile geçmeyecek  tamam mi" dedi  aslında hata yapıyordu Eren den  habersiz yapmaması  gerekiyordu ama o üzüntüye evet  dedii ve Erenin yanına çıktı  üstünü giyinmiş ( Beyaz kot şort,  açık mavi siyah karışımı tişört) oturuyordu   Kumsal anlatmaya  başladı Eren bunları duyunca sinirlendi hatta sinirleri tavan yaptı " benden habersiz nasil yaprsin bunu benim Hayır dediğim şeye sen nasil evet dersin Kumsal iyi misin sen" diye bağırdı  ve merdivenlerden  inmeye başladı  " Eren sen  çok tepki veriyorsun  kalalim Ne olcak" dedi Kumsal   " Kumsal istemiyorum anladı" dexi Eren   "istiyeceksin" diye bağırdı Kumsal  " sesinin  ayarina  dikkat et ilk önce sonrasında  ise şimdi degil sonra konuşacağız" dedi Eren  o sırada Ediz ler bavullariyla  kapıdaydi Damla, Asel ve Ediz  " nereye" dedi Eren   Ediz cevapladı  " izmire" dedi  vedalastilar  ve yola koyuldular  tek miray kalmıştı  oda kendi odasına  gitti  Kumsal ise  yukarı cikcak ken  Eren seslendi  " gel  buraya"  dedi Kumsal da geldi " bak Kumsal anlıyorum  bir an önce gitmek istiyorsun" Dedi Eren  Kumsal ise  "hayır ben burada seninle kalabilirim her zaman" dedi  be ekledi  " yeter ki beraber olalim"  dedi Eren de  " bende seninle  dururum ama 1 yil dediler sonra arttirdilar  sınırim buna" dedi  " tamam gel geç oldu uyuyalim" dedi Kumsal ve yattilar.

2 ay. Sonra

Damla daha toparlanmisti  ilk haline göre  iyiydi bu hali.   Asel ve Ediz beraber otururken  bir araba geldi  " Eren Sert ve Kumsal Sert neyiniz  oluyor" dediler  tanimadiklari  kişiler   " biri kardeşim  diğeri damat" dedi Ediz ve " da sizene" dedi   adamlar ise   " fotoğraf  çekilebilirmiyiz lütfen" dedi ler diler " işiniz  mi yok ya" deseler  de cekildiler.

Eren Sert
Bugün URAL yemeğe geldi akşam yemegine  " hoş geldin " dedik  oda karşılık  verdi   " hadj geçelim  yemeğe " dedim geçtik  tam oturduk kapı caldi Kumsal bakmaya gitti acti kapiyi  İtalyan model bordo takım elbiseli  biri girdi içeriye  " geç kaldım Pardon dedi Gök tuğ   bayadir konuşuyoruz  iyi çocuk ve komik  "ee yengecim  nasilsin" dedi  " iyiyim  sen" dedi oda ben de dedi yemeğe koyuldu o sıra tam üstüne   I birsey dokulcekken  yere attı kendini  " lan iyi misin" dedim  " ay çok korktu-" diye çekken  "  niye yere atiyon olum  o zmn kendini " dedim  " oyuzden  degil üstüme bir şey dökülür  diye korktum" dedi  Gök tuğ   " allah seni ya" deyip güldük  ve yemeğe  devam ettik .

600 kelime  oldu beğendiyseniz   oy ve Yorum  yazmayı unutmayın ınstgram dan takip Etmek için  = senem.yksl
Yorumlarınızı  bekliyorum bir sonraki  bölüme görüşmek  uzere

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin