Bölüm 8

53 4 0
                                    

Ediz Akyürek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ediz Akyürek

Kapıyı açtığımda şok oldum en son yıllar önce gördüğüm çocukluk arkadaşlarım Semih ve Damlayı gördüm bizimkilerde arkadan bakıyordu Asel de yanımıza gelince Semihle  sarılıp Damlanın yanına gidip sarıldım o kadar özledim ki bayağı oldu görüşmeyeli Asel de sarılınca içeri geçip oturduk Ateş le yan yana oturduk Erende yanımızdaydı Erenin kulağına " dürtsene Kumsalı" dedim kafasını salladı Eren, Kumsalın eline vurunca telefonu yere düştü ve bataryası çıktı Kumsal resmen evi yıkacak şekilde bağırdı Eren bağırmasını duyunca direk koşmaya başladı en sonunda havuz başında yakaladı derken Eren ters ten kaçmayı başardım diye sevinirken salak yere düştü Kumsal da arkasından geldiği için takılıp üstüne düştü bizde çıktık izliyoruz ilk başta gidecektim Asel tuttu Kumsal kulağına bir şey dedi kalktılar "  biz Erenle kuaföre gideceğiz"  dedi Kumsal kesin yırtmak için kabul etti bizde peşlerine takıldık. 

Eren Sert

" Kumsal Allah aşkına tamam keselim yanlardan ama neden önlerini maviye boyucaz" 

" sus zaten telefonumu mahvettin" dedi 

"aha yandım kuaför geldi"

 Kumsal direk nasıl olacağını anlattı sonra gözlerimi bağladılar " ya açın ya Kumsal bunun bedelini ödeteceğim sana" Semih lafa atladı "höst nasıl bedel ödetecen sen neyi oluyorsun da bedel ödetiyorsun" dedi bizimkiler gülünce semih "siz neye gülüyorsunuz Ediz sen iyi misin kardeşine ne diyor  duymuyor musun" bende havalı bir şekilde "sanane kardeşim" dedim bilerek uzatıyorum dayak yemesem bari " Kumsal kim bu sana böyle konuşuyor" Kumsal bir şey dememişti " sevgilime hitap ederken sana mı soracağım Semihçim" deyip güldüm Kumsalın gülme sesi kulağıma kadar geldi " kız Asel sen yardım et bari tek meleksin " dedim Semih yine lafa atladı Allahım sabır ver "  Eren, Asel de mi sevgilin" (ben gözlerimi açtım Edizin tepkisini görmek için) dediği anda Ediz ona öyle bir bakış attıki  ben bile korktum " Semih saçmalama ve Eren ve Kumsalın ilişkisinden haberim var sıkıntı yok" dedi Asel, Kumsal ve Damla gülmekten kırılıyorlardı. 30 dakika sonra gözlerimi açtım aslında güzel olmuştu beğendim ama boya olmasaydı diye geçirdim içimden "Eren çok güzel oldun hadi selfie"dedi Kumsal çekildik sonra eve geldik bugün Semih ve Damla bizde kalacaktı. Semihle konuşup baya yakınlaşmıştık. Akşam yemeğini dışarıdan söyledik, yemekler bitince havuza girmeye karar verdik ama ben giremeyecektim saçımda boya var diye 4 saat ıslanamaz mış saçmalığa bak Kumsal da ben giremiyorum diye girmedi, Asel, Ediz, Semih ve Damla girdi, bayağı eğleniyorlardı. 30 dakika sonra 4 saat im doldu, bende üstümü çıkarıp girdim.

Kumsal Akyürek

Erenin saçları çok güzel olmuştu bide mavi renk ayrı güzellik katmıştı Semih biraz kıskanmış olacak ki kızmıştı kuaför de. Havuzdan çıktığımızda üstümü değiştirmeye çıktım, altıma siyah kısa şort ve üstüme de kolsuz mavi tişört giydim ve aşağıya indim. Eren beni görünce mutfağa çekti " bu ne hal Kumsal evin içinde 2 tane daha erkek var kolsuz u anladımda bu şort çok kısa git değiştir hemen" dedi "Eren ne olacak ya biri abim diğeride kaç yıllık arkadaşım" dedim "Kumsal değiştir dedim şunu" "sen bana emir veremezsin" "ben senin sevgilinim hiç değilse sözümü dinle şortu git çıkar" "çıkarmıyorum" deyip gitmeye çalıştım kolumdan tutup "son kez söylüyorum değiştir şortu" "bana bu kadar karışamazsın" diyip odama çıkıp kapıyı kitledim ve ağlamaya başladım çok bağırmıştı ona bu hakkı kim verdiği hakkımda fikrim yoktu aşağıdan Eren, abim ve Semihin bağırışları odaya kadar geliyordu Damla ve Asel kapının önüne gelmişti ama açmayacaktım. 

Eren Sert

Kumsal koşarak odaya gittiğinden beri Ediz ve Semihle kavga ediyorduk nedenini söylemiştim, Ediz hak versede Semih vermedi. Kumsalın kapısına gittiğimde"Kumsal gel canım oturup konuşalım" dedim "git gelme sen bana bu kadar karışamazsın" diye bağırdı "Kumsal sinirlendim ben senin sevgilinim ve o şortu giymeni istemiyordum ve hala da istemiyorum" dedim Asel de "Kumsal çık odadan konuşalım" "olmaz Asel" dedi Kumsal ben de cüzdanımı alıp evden çıktım kapıyı sert bir şekilde kapatarak Kumsal camdan bağırdı" nereye gidiyorsun" "bana bu kadar karışmaya hakkın yok söylemek zorunda değilim okey" dedim "Eren böyle yaparak birbirimizi yıpratırız" "Kumsal olayı büyüten sensin ve birbirimizi yıpratırız diyorsun" " Eren sen üstünde hiç bir şey yokken evde Asel ve Damla varken dolaşmadın mı ben sana bir şey dedim mi" " o ayrı bu ayrı" "ayrı değil Eren" "Kumsal konuyu buraya nasıl getirdin ya şortu çıkarsaydın kavga etmeyecektik" deyip arabaya bindim. Şuan  120 ile gidiyordum kırmızı ışığı farketmediğim için geçtim iyiki de araba gelmiyordu derken sağ tarafımdan gelen tırı gördüğümde gaza bassamda kurtulamadım.

Kumsal Akyürek

Telefonumda çıkan "Herşeyim" arıyor yazısını görünce açtım, 10 dakika sonra hastanedeydik. Resmen yıkılmıştım keşke keşke o şortu çıkarsaydım da bunlar olmasaydı diye geçirdim içimden sonra bağırmaya başladım " ya bir şort yüzünden neden kavga edilir ki ya çok güzel sevgilimle kavga ettim en iyisi kırmızı ışıkta geçeyim ölmeye gideyim kolay demi Eren kolay ama değil sen orada yatarken içim içim i yiyor" Asel ve Semih beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı abim bile bana kızgındı Ereni çok seviyordu gelince sinir krizi geçirdi ve sakinleştirici yapmak için odaya alındı Damla da yanımızda bir o yana bir bu yana gidip geliyordu. Doktor çıkınca " nasıl durumu" diye bir sürü soru sorduk doktor ise"en yakını kim" "benim" dedim "nesi oluyorsunuz" dedi "lafı uzatmadan anlatsana sevgilisiyim" diye bağırdım "durumu ağır hayati tehlikesi hala var" deyip gitti, Abim yanımıza gelince gözleri şişmiş saç baş dağınık bir şekilde" ulan o şort yüzünden kardeşim içeride yatıyor ne olacaktı çıkarsaydın ikiniz mutlu olacaktınız bizde mutlu olacaktık neden Kumsal saçma bir şort yüzünden bu duruma nasıl gelirsiniz" diye resmen kükredi bu durumda onu tek sakinleştirebilecek insan Asel gidip odasına götürdü giderken arkasını döndü ağladığını gördüğümde yıkıldım resmen,istemsizce hoparlör odasına gittim en sakin yer orasıydı taki biri gelene kadar.

Ediz Akyürek

Hala uyanmamıştı 1 gün,geçmişti doktor çıkınca"iyi olacak mı" diye sordum "sol kolu kırılmış karın bölgesine camlar batmış dikiş attık şu anda iyi 10 dakikalığına 1 kişi görebilir geçmiş olsun" herkes birbirine bakıyordu, çok girmek istesem de Kumsalın girmesi gerektiğini düşündüm ve Kumsal girdi

Kumsal Akyürek

İçeri girdiğimde uyuyordu çok özlemiştim onu onsuz bir hayat geçiremezdim koluna baktım ve gözyaşlarım eşliğinde bu şarkıyı mırıldanmaya başladım

  Senin adınla uyandım Bu Sabah
Varlığına Teşekkür Ederim
Senin Adınla Uyandım Bu Sabah
Varlığına Teşekkür Ederim
İyi Günde Sen Kötü Günde Sen
Nasıl Özlemiştim Bir Bilsen
Yokluğun Anlamsız Bu Dünya Vefasız
Ruhuma Hapsettim Adını
İyi Ki Hayatımdasın
Sensiz Kimler Anlasın
Attığım Her Adımdasın

Sol Yanımsın
İyi ki Hayatımdasın
Sensiz Kimler Anlasın
Attığım Her Adımdasın
Sol Yanımsın
Gönlünü Gönlüme Nasip Eden Rabbime
Şükürler Olsun Sevdiğim
Gönlünü Gönlüme Nasip Eden Rabbime
Şükürler Olsun Sevdiğim
Teşekkürler Sevdiğim 

şarkıyı bitirdiğimde ayağı kalkıp yanağından öpüp kapıya doğru ilerledim "Kumsal" "Eren uyandın" diyip yanına koştum, " Kumsal bir şort yüzünden burada olacağımı hiç düşünmemiştim" dedi aha Kumsal hanım bu sefer çocuk öldürecek seni haberi duyar duymaz geldiğim için şort altımda kalmıştı iyiki de altımı görmüyor derken altıma baktı ve bağırdı" lan sen beni deli mi edeceksin evde böyle dolaşma diyorum hastaneye böyle geliyorsun" "Eren haberi duyunca koşarak geldim unuttum" dedim ve dışarı kaçtım gülerek "niye gülüyorsun Kumsal komik bir şey mi var" dedi abim bende "Sevgilimle benim aramda" dedim 

Eren Sert

Kumsal gülme gelirim oraya deyip kafamı yastığa koyduğum an Ediz geldi "Kardeşim" deyip sarıldı bende sarıldım konuştuk biraz 5 dakika sonra odaya dalan kişi ile yer yerinden oynadı Kumsal bu kızı yolar!

yeni bölüm geldi umarım beğenmişsinizdir, yorum atmayı unutmayın , oy vermeyi de unutmayınız sevgilerle

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin