Ediz Akyürek
Bundan sonra nasıl devam edecek hiç bilmiyorum hala bunları kendime yakıştıramıyorum Aselle sevgili olamayız diye kendimi kandırsam da eğer ayrılırsak bir daha hiç birleşemiyeceğimizi biliyorum, " eeee eeee şimdi nolacak" dedi Asel aynı ilk günkü gibi "tekrardan nasıl olucak bilmiyorum ama deniyeceğiz" dedim kafasını salladı.
Eren Sert
Kumsalla her zaman aynı konuda kavga etmekten sıkıldım, nişan için elbise deniyor hep kısa hep kısa " ayy çok güzel oldu" dedi annem ALLAHIM ya " çok kısa olmaz desemde KUMSALIN annesi yani benimde annem olacak Ayşe teyze" aa çok güzel Eren kısa değil olum boşver" dedi o kadar kısa değil açıkçası ben buna kısa derken kasadan poşetle gelen Miray "ben aldım" dedi ve gösterdi bana bir şeyler oluyor dedim hepsi güldüler. Asel ve Ediz de alışverişlerini bitirip yanımıza gelmişlerdi tek ben kalmıştım " hadi şuraya girelim" dediler tamam deyip girdik "a Eren çok güzel miş" dedi Kumsal " Kumsalcım denerdim ama düğünde bordo giyeceğim için olmaz" dedim " bu nasıl peki" dedi Kumsal " güzelmiş deniyim" dedim ve kabine girdim " Kumsal gelsene bir dakika" dedim "geldimm" dedi ve geldi " arka tarafı oldu mu" dedim.
Kumsal Akyürek
Eren kabine gel dedi bir dakikalığına tamam deyip gittim tek pantolon vardı üstünü giymemişti " oldu mu arka tarafı" dedi " olmuş olmuş üstünü giyip gelirsin" dedim tam gidecekken " çok güzel olacak ve asla bırakmıyacağım seni" dedi ve yanağımı öptü o sırada Asel geldi " pardon ben gidiyorum çok çok özür dilerim affetin beni" dedi ve güldü " Asel napıyorsun" dedik " 10 dakikadır gelmiyorsunuz bak dediler ya annenler gelselerdi bu arada Eren sen üstünü neden giymedin" dedi "arkası olmuş mu diye çağırdım olmuş dedi giyincem şimdi" dedi Eren çıktık, 5 dakika sonra geldi çok güzel olmuştu kasaya gidip aldı ve eve geldik.
3 AY KADAR SONRA
"YAAAAAAA çıldırcam bugün nişan var ve ben saat 10 da uyanıyorum Ediz ben sana beni uyandır demedim mi" diye çığlık attım " hayır demedin uyandırırsan geceleri uyutmam seni dedin" dedi demiş olabilirim ama her eşyaları alıp aşapı indim her şey elimdeydi sokağa indiğim de Asel ve Miray bahçedeler di hemen kuaföre gittik ve hazırlıklar başladı.
4 SAAT SONRA
Eren Sert
Her şey hazırdı üstümü de giyinmiştim arabaya binip salona gidecektik, Kumsalı almaya gittiğim de şaşırdım çok güzel olmuştu hemen çıkıp arabaya bindik Asel, Günay ve Ediz barışmıştı iyiydi araları arabaya şöyle bindik Nişan arabasına = Kumsal, Ediz, Asel ve ben , diğer arabalar belliydi zaten. Salona gidip direk odaya gittik 10 dakika sonra çıkacaktık.
KUMSAL AKYÜREK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Roman pour AdolescentsDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...