Eren Sert
Denizde kavga ettiğimiz çocuklar yanımıza gelmeyince hep beraber gülüştük. Kahvaltı bitince eve gidecektik herkes yemeğini bitirince arabaya doğru koşmaya başladı ama kazanan ben ve Asel oldu ve öne oturduk, arkada yine sıkışık oturuyorlardı. Bugün hepimizin üniversite sonuçları açıklanıyordu Asel gittikten sonra Ediz tercihlerini değiştirmişti ve bizde değiştirmiştik, zaten Ediz ve benim için farketmiyordu ikimizde besyo ya gidecektik. Ama Asel, Uras,Kumsal ve Günay için çok önemliydi. Sonunda sonuçları alıp eve geldik Ediz ve ben besyoyu kazanmıştık bu yüzden mutluyduk. Asel ve Uras aynı okulu tutturmuştular, Kumsala 2 okulda tutuyordu besyo ve hukuk ama Kumsal bizimle olmayı tercih etti ve bunu kutlamaya gidiyorduk. Arabayı Ediz kullanıyordu önde de Uras vardı , Ediz denize doğru arabayı park etmişti bu sefer yüzmeyecektik, keyif yapacaktık.
"Erenn" diye bağırdı Kumsal, "efendim" dedim "fotoğraf çekilelim hadi" dedi bende "tamam" deyip yanına gittim, bayağı çekildik sonra da toplu çekildik.
Kumsal Akyürek
Eren ile fotoğraf çekildikten sonra ınstagrama koydum anında beğenmeler geldi, Ediz ve Asel in yanına geldiğimizde şezlonga oturuyorlardı. Ilk başta denize girmicez desekte sonra dan girdik güreş yaptık ve kazanan biz olduk demek istesem de kazanan EDİZ ve Asel oldu. Denizden çıkıp üstümüzü giymeye gittiğimizde küçükler arkadaşım defne yi gördüm koşarak sarıldım oda bana sarıldı. Defneyle ayak üstü konuşup tekrar bizimkilerin yanına geldim 1-2 saat takıldıktan sonra eve döndük. Yolda Ediz bir teklifte bulundu bana uyuyordu ama geriye kalanlar önemliydi Eren ve Asel de kabul etmişlerdi ama Günay ve Uras maalesef kabul edememişti Uras İzmire Günay ise derslere çalışması gerekiyormuş, ilk başta ısrar ettikten sonra tamam dedik. Edizin teklifi güzeldi tatile çıkacaktık. Eve geldiğimizde bavulları hazırlamaya başladık.
Ediz Akyürek
Tatile gitme fikri iyi olabilirdi bavullar hazır olduğunda arabaya koyup Günay ve Uras la vedalaşıp yola koyulduk. Eren ve Kumsalın samimiliği iyiydi ne fazla yakın ne fazla uzak. Asel ve Kumsal arkadaydı bizde Erenle öndeydik. Yaklaşık 2 saat geçince sabah saat 9 gibiydi Asel öne geçti bende yan tarafa oturdum Eren ve Kumsal da arkadalardı.
Eren Sert
Kumsalla beraber arkadaydık omzum daydı başı hep böyle hayal etmiştim birbirimizi , bir gün ayağıma basarken ki gülüşünü çok merak ediyordum. Acaba o güne ulaşabilecek miyiz diye içimden düşündüm. Sonunda geldik ev tuttuğumuz için rahatça dolaşabiliyorduk ama Ediz beyefendi ne kadar izin verirse. Evin özel havuzu olduğu için denize çıkmamıza gerek yoktu ama gezmek için giderdik. Yataklar çift kişilikti Edizle birbirimize bakıp gülüşük. Hep ailemle şehir dışına çıkmak istemiştim ama hiç mümkün olmamıştı. Ediz le beraber fifa oynuyorduk yenilen kıyafetle havuza girecekti şuan 2-2 dı son 1 dk kalmıştı kazanan mutlu olacaktı son gol kötü gelmişti son anda Ediz kazanmıştı. Havuza doğru geldik beni attılar üstümü çıkarıp yüzmeye devam ettim ve bizimkilerde girdi. Baya bi yüzdük oyun oynadık sonra şezlong a yattık. Saat 5 e yaklaşınca dolaşmaya çıktık, üstümde sıfır kol beyaz bir tişört ve altımda mavi renkte şort vardı.
Asel Taşdemir
Dışarı çıktıktan sonra kafeye oturduk dondurma siparişlerini verdikten sonra beklemeye başladık. Siparişler geldi ve yemeye başladık Edizle Eren futbolla ilgili konuşuyorlardı bizde Kumsalla bir elbise hakkında konuşuyorduk. 1 saat falan oyalandıktan sonra eve geldik, 2 gün sonra gideceğimiz için zamanımızı iyi geçirmeye çalışıyorduk.
Ediz Akyürek
Sabah olunca bavulları toplamaya başlamıştık ama 1 gün daha buradaydık havuz için hazırlanmaya başladık. Havuzda voleybol oynadık Eren ve Kumsal kazandı ödül olarak 2 saat istediklerini yapacaktık. Erenin isteği yanımızda 1.5 saat dolaşmayın dedi başta kabul etmesem de sonra ettim Kumsalın isteğide aynıydı tamam deyip yanlarından uzaklaştık. Asel ile üniversite olayını konuşacaktık, aslında her şey belliydi yinede Asel den uzakta olmak koyuyordu ama bu konuları açıp onu üzmek istemiyordum. " Asel tercihler açıklandı bunun geri dönüşü yok artık farkı şehirlerde olacağız ama tatillerde hep gelmeye çalışacağım hani bana Aydına taşınıyoruz dediğin gün çok sinirlenmiştim ama sonra yapacak bir şeyin olmadığını fark edip sakinleşmiştim şimdi ise kabullenmem gerektiğini anladım ama senden tek ricam ayrı kaldığımız günlerde beni unutma" " Ediz söylediklerine hak veriyorum ve şunu bilmeni istiyorum ister 1 yıl ister 4 yıl olsa bile asla seni unutmam ve aklımdan böyle bir düşünce geçmez" " seni çok seviyorum Çocukluğum" "bende 19 yılım" Aselle böyle konuştuktan sonra anılarımızı hatırladık ve 1.5 saat çok çabuk geçti.
Artık yola çıkma vaktiydi arabayı Eren kullanacaktı ben ve Asel arkada oturacaktık.3-4 saat sonra.
Eve geldiğimizde Uras VE Günay a sarıldıktan sonra eşyalarımızı yerleştirdik ve yattık. Sabah olduğunda banyoya girip soğuk bir duş alıp çıktım aşağıya indiğimde Erenin kahvaltı hazırladığını görünce gülmeye başladım " ne gülüyorsun oğlum ne güzel oh kahvaltı hazırlıyom" "güzel güzel de önlüğün çok güzelmiş" deyip kahkaha attıktan sonra yemeğe oturduk. Yemek bitince telefonda takılmaya başladım komik sitelere ve tanıdığım kişilerin fotoğraflarına bakıyordum canım sıkılınca gidip Erene bulaşayım dedim, " Eren son gönderine bir kız yorum yapmış çok güzelsin diye" bunu Kumsalın duyması için yaptım ne kötüyüm " ben görmedim ve abi niye bağırıyon ya Kumsal burada olsaydı" dedikten sonra Kumsal arkadan " kim yazmış Eren ayrıca neden benim haberim yok tanıyor musun kuzen yada akraban değilse sen bittin oğlum ben demedim mi tanımadıklarını çıkar diye şimdi napayım ben sana" "Kumsal sakin ol tanımıyorum bekle bakıyım hemen" "bak çabuk " ben yavaşta dışarı doğru yürümeye başlayınca arkadan bir bağırış duydum ikisi de koşarak geliyordu Asel Uras ve Günay gülerek bizi izliyorlardı ben "Asel yardım etsene ne bakıyorsun" deyip sonunda teslim oldum resmen işkence edeceklerdi yere yatırıp iple bağladılar ilk başta gerçek zannetsem de sonra havuza doğru gitmeye başlayınca şaka olduğunu anladım, beni bıraktıklarında zil çalmıştı gidip kapıyı açtığımda çok şaşırdım.
Acaba Ediz kimi gördü, olaylar nereye gidiyor, okul işinde neler olacak? Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ve paylaşmayı unutmayın . Sevgiler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...