Ural Yakan
Ben, Miray, Eren ve Kumsal aynı üniversitede idik Eren başta gelmiyordu sonradan geldi Kumsal da aynı şekilde Okul 3 ay sonra kapanacak herkes birbiriyle konuşurken bir çocuk hiç bir ortama katılmıyor neden böyle diye merak etsem de sormadım hiç.
Hoca soru soruyor cevaplıyor 2-3 kişi öbürleri uyuyor ben de hep o çocuğa bakıyorum nedensizce, bu durumu Eren fark edip "sorun mu var"m dedi " yok da neden böyle diye merak ediyorum" dedim " ders bitince konuşuruz" dedi kafamla onay verdim.
Hoca ders bitti deyince Erenle yanına gidecekken Miray sordu " ne oluyor" dedi " neden böyle onu konuşacağız" dedim " kendi gelsin uğraşmayın ortam bulmak isterse gelir" dedi mantıklı geldiği için büfe ye gittik ders başlayana kadar.
Ders başladı 10 dakika sonra Müdür ve bir kız girdi " hocam yeni öğrenci" deyip çıktı çok açıklayıcı oldu müdür bey " buyurun" dedi Hoca Kız siyah pantolon siyah ayakkabı giyinmişti siyah seven biriydi galiba diye içimden düşündüm kız en arkalardan yani bize yakın yere oturdu yani soğuk çocuğun önüne hoca ismini merak edip " ismin ne kızım" dedi kızın pek umurunda olmadı "duyamadım" dedi hoca salak herif cevap vermiyor işte kız soğuk bir sesle " Zeynep" dedi hoca da yeniydi soğuk çocuğa da ismini sordu cevap vermedi " isim?" dedi hoca "Asilkan" dedi hoca sonra derse devam etti.
......
Sonunda okul bitti
Yemek için büfeye gittik Asilkan yan masamızda onun yan masasında ise Zeynep oturuyordu, Kumsal ve Eren evlerine gitmişlerdi ( bu arada üniversite için İzmirdeler) Yemek yerken Miray ın midesi bulandığı için koşarak lavaboya gitti arkasından Zeynep de gitti bende kapıda beklemeye başladım.
Miray Yakan
Büfede iken Midem bulandığı için koşarak lavaboya geldim arkamdan Zeynep te gelmiş " iyi misin" dedi " pek değilim" dedim " evli misin yanındaki çocuk ile" dedi "evet de ne oldu" dedim " hamile olabilir misin" dedi olabilir miydi " bilmiyorum" dedim " doktora gidelim" dedi tamam dedim ama araba yoktu servis ile gelmiştik Urala durumu anlatınca çare aramaya başladı o sıra Asilkan gelip " ben götürürüm" dedi o sıra Zeynep ile göz göze geldiler " Zeynep Aksoy" dedi Asilkan " Asilkan Soylu" dedi Zeynep birbirlerine öyle bakıyorlardı ki nefret çıkıyordu gözlerinden.
Asilkan Soylu
Demek yeni kız Zeynep Aksoy kaç yıl oldu acaba onu yendikten sonra merak ettim " ne işin var burada" dedi Zeynep " Okulumu okuyorum da sen?" dedim merak etmiyordum gram bile " yarım kalan işime devam ediyorum" dedi güldüm ve " yenilmek konusunda mı" dedim güldü " bu sefer işin içine hile karışmayacak" dedi sinirlendiriyordu " ne zaman hile karıştı ki" dedim " yaklaşık 5 yıl önce" dedi gülerek karşılık verdim o sıra aklıma kızın kötü olduğu aklıma geldi ve arabaya geçtik.
Miray Yakan
Hastaneye geldiğimizde Hamile riski var mı diye kontrol yapıldı şuan odadayız bekliyoruz heh geldi doktor " en yakını kalsın odada" dedi doktar Asilkan ve Zeynep çıktı, " durumunuz gayet iyi ancak bir kötü haber var" dedi ve ekledi " çocuğunuz olmayacak" dedi " ne" diyebildim sadece ne demek çocuğunuz olmayacak " ne diyorsunuz nasıl olur" dedi Ural " çıkan sonuçlara göre şu yüzden olamayacak ............." dedi bundan başka kötü haber olabilir mi ağlamamak için zor tutuyorum kendimi.
Eve geçtiğimizde ışık yanıyordu Ağabeylerim bizdeydi ne diyecektim ki " oo nerede kaldınız ya" dediler " yorgunum sonra konuşalım" dedim odaya çıktım Ural aşağıda kaldı üstümü değişip yatakta ağlamaya başladım her şey bizi mi bulur diye düşünürken kapı çaldı gir dedim Eren ağabeyimdi " sorun var biliyorum" dedi " Abi en çok istediğim şeyi biliyorsun çocuk olmayacak abi olmayacak doktora gittik .......... böyle dedi abi" dedim ve ağlamaya devam ettim " senin bir suçun yok" dedi ve ekledi " Allahtan umut kesilmez" dedi her şey düzelecek miydi.
Sabah olduğunda kalkıp aşağı indim dün olanlar aklıma gelince kötü oldum ama kendimi toparlamam gerektiğini biliyorum kahvaltı hazırlamaya başladım.
Ural ile kahvaltı yaptıktan sonra hazırlanadık ve dışarı çıktık.
620 KELİME OLDU OY VE YORUM AYMAYI UNUTMAYIN instgram=senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Fiksi RemajaDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...