Ediz Akyürek
Yeni evimize mobilyalar yerleşmişti geriye tek boş odalar için eşyalar kalmıştı, eşyalar gelince her şey hazır olacaktı.
Asel ile sahile inmek için hazırlandık " hazır mısın inelim" dedim evet dedi evden çıkıp yürümeye başladık yürürken Aselin telefonuna sürekli bildirim geliyordu ses artıık rahatsız etemye başlayınca " Asel telefonuna bir baksan diyorum" dedim " tamam" deyip açtı baya mesaj gelmişti "kim atmış" dedim " kuzenim gelmiş buraya da mesaj attı" dedi " kim" dedim "Ulaç" dedi kafa sallayıp yola devam edecekken " nereye Ediz" dedi denize diyecektim de vazgeçtim " nereye olabilir Asel sahile" dedim donuk bir yüz ifadesi ile bana bakarak " Ulaç gelmiş diyorum sen sahile gidiyorum diyorsun" dedi la havle ne yapayım " ne yapmam gerekiyor" dedim " eve dönelim diyorum" dedi göz devirip yanına gelecektim de vazgeçtim " tamam geçelim" dedim ve geri dönmeye başladık " kim bu Ulaç" dedim fazla konuşmuşluğumuz yok yüzü aklımda değil " ne demek ki bu Ulaç, kuzenim dedim ya hatta tanışıyorsunuz" dedi kafa salladım o sıra evin çnüne gelmiştik bir erkek duruyor du arkası dönük birine benzetmiştim ama çıkaramamıştım takım elbise ve gözlüğüyle öylece duruyordu dah da yaklaşıp " Selamın aleyküm" dedim arkasını dönerken bir yandan gözlüğünü çıkartıp " aleyküm selam" dedi ve tokalaştık sonra Asel ile sarıldılar " özledimmmmmmm" dedi Asel oda karşılıık olarak " bende" dedi sonra ayrıldılar ve içeri girdik bahçede oturmaya karar verdik.
Eren Sert
Kumsal ile Ural ve Mirayın evinde idik eğlence olsun diye beraber kalıyorduk şimdi Ural ve Göktuğ ile araba almaya gideceğiz kullandığım arabayı sattım burada yeni alacağım. Araba bakacağımız yere Ural ın arabasıyla geldik, baya araba vardı gözüm hemen bir tanesine kaydı çok güzeldi o stanta gittik " merhaba" dediler " merhaba" dedik Ural ve Göktuğ da beğenmişti araba hakkında bilgilendirme yaptılar sonra test sürüşüne çıkabilecğimizi söylediler bizde kabul ettik
Araba dış kısım
Araba iç kısım
Test sürüşünü yaptıktan sonra fiyat konusunda konuştuk ve satın alma işlemi halloldu eve geçmek için arabalar bindik ve yola koyulduk.
Eve geldiğimizde Kumsal ve Miray da çok beğendi sonra garaja park edip bahçeye çıktım ve sohbet etmeye başladık.
Kumsal Sert
Bugün hamilelik testi için doktora gidecektik Eren ve ben. Hazırlanıp hastaneye geldik randevu alıp sıramızı beklemeye başladık. İsmimiz okununca içeri girdik doktor erkekti Eren sabırsızca bekliyordu " hadi da kaç saat oldu ölücem meraktan" dedi Eren doktor biraz daha baktıktan sonra " hayırlı olsun 3.5 aylık erkek çocuğunuz var"dedi doktor Eren mutluluktan uçarken Kumsal durdu ve sordu " 3.5 aylık derken ayrıca erkek derken" dedi doktor ise " evet 3.5 aylık erkek çocuğunuz var" dedi " yalnız biz 2 ay önce kontrole gittik başka hastaneye yoktu" dedi " doğru bakamamıştır şuan 3.5 aylık erkek çocuk gözüküyor" dedi Kumsal kafa salladı ve Erene sarıldı Eren ise " baba oluyorum Kumsal babaaa" diye bağırdı ve sarıldı sonra eve doğru geçmeye başladılar.
Eve gelmeden arabadayken annelerine babalarına haber vermişlerdi geriye tek arkadaşlar kalmıştı, eve gelince Miray sordu " ne oldu hamile misin" dedi " evetttt" dedi Kumsal hepsi sarıldılar ve tebrik ettiler sonra oturduk ve Ediz ve Aseli aradık " Ağabeyy hamileyimm" dedim Edizin bir bağırışı var ahhah " dayı oluyorummm dayııı" diye bağırdı " hemde erkek olacak" dedim "nasıl yani hemen nasıl öğrendiniz" dedi bende "3.5 aylıkmış bizde yeni öğrendik" dedim tamam dedi ve tebrik etti sonra kapadım ve yatmaya çıktık.
BÖLÜM SONU FİNALE AZ KALDI OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 1 K İÇİN HERKESE ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM ULAŞMAK İSTEYENLER İNSTGRAM=senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...