Ediz Akyürek
Evet 20 yılım, çocukluğum dediğim kişiyle sevgiliyim olaylar nasıl buraya kadar geldi anlamadım kendime yakıştıramıyorum ama onu kaybetme korkusu her şeyi değiştiriyor şimdi nolcak mı zaman gösterecek. Aselle beraber bir şaka yapmaya karar verdik ayrılma şakası, bahçeye doğru gelirken bağıra bağıra kavga ediyorduk Miray, Ediz ve Kumsal bize bakıyorlardı eğlence başlasın.
Eren Sert
Biz bahçede otururken Ediz ve Asel şiddetli bir şekilde kavga ediyorlardı "Asel sen nasıl böyle bir şey düşünürsün hani. hani biz hep dost kalacaktık birbirimize hiç bir şekilde bir duygu hissetmeyecek tik bu kadar mı sabrettin bana normalde seni seviyorum de ama bana SAKIN aşk bakımından seni seviyorum deme" dedi Ediz sinirli biçimde bir yandan da ağlıyordu neden böyle yapmıştı ki salak kafam Asele baskı yaptım söyle diye naptım ben ya" Ediz ben böyle olsun ister miydim ben böyle biri miyim beni en iyi sen tanıyorsun bana bu sözleri söyleme" dedi ağlıyordu "Ediz sakin ol kardeşim" dedim " sen karışma Eren bana karşı hissettiği duygulardan haberin var mı senin" dedi " evet haberim var senden önce ben biliyordum ben zorladım anlatsın diye şimdi ona kızma bana kız" dedim " lan o benim kardeşim gibiydi şimdi nolacak peki lay lay lom devam edeceğiz, etmeyeceğiz çünkü ben gideceğim" dedi o ara " Ediz, Asel noluyor burada sakin olun" dedi Annesi "yok bir şey anne gir içeri sen" dedi Ediz ve annesini içeri yolladı " Bizim eve gidelim hepimizin olduğu eve hadi" dedim herkes yürümeye başladı. Eve geldiğimizde " benim size daha doğrusu bizim size bir şey söylememiz gerekiyor" dedi Ediz, Asele bakarak " ne söyliyeceksiniz" dedik "her şey kırmızı ışıkta başladı 20 yıldır beraberiz 1 saniye bile böyle bir şey düşünmedim ama her şey değişti şimdi biz. biz Aselle- demeden Ediz, Asel elini tuttu ve " biz sevgiliyiz" dedi "kandırdınız bizi yani" dedik " evet " dediler " bir şey demiyecek misiniz " dediler " mutluluklar" dedik " adi evlere dağılalım yarın geliriz buraya tekrar" aynen dedik ve evlere dağıldık.
1 AY SONRA
Eren Sert
Edizlerin Evine geldim Kumsalla Asel çarşıya gitmişlerdi bende Edizin odasına doğru yol aldım kapı açıktı aradan baktım Ediz yatakta oturuyordu telefon hopörler açıktı " Ediz sen nasıl yaparsın bunu sen Aselle nasıl sevgili olursun kardeşim diyordun ona noluyor şimdi işler değişti ben sana emanet ettim sen gidip sevgili oldun ayrılacaksın siz kardeş gibi büyüdünüz" dedi Günay " Günay yapamam Asel dağılır" dedi Ediz " yapacaksın bitti bugün ayrılıyorsun" dedi ne kadar acımasız oldu bu Günay "yapma Günay, GÜNAYY KAPATMA LANNN" DİYE bağırdı kapıdan çıkarken beni gördü "kimseye anlatma söyleme tehdit eti sen gelmeden önce" dedi " ne" dedi "Aseli bir daha göremezsin dedi" dedi Ediz "napacaksın" dedim " gerekeni" dedi " ayrılacak mısın" dedim " mecburum" dedi ve Aseli arayıp ağaç eve gelmesini söyledi
Ediz Akyürek
" ASEL bugün senle önemli bir şey konuşacağım dikketle dinle beni" dedim "dinliyorum" dedi "bak zor olacak biliyorum ama biz olamıyoruz kabullenmeliyiz denedim ama üzgünüm bizden dosttan öte bir şey olamaz" dedim ağlamamak için kendimi zor tutsamda gözyaşlarım akıyordu " Ediz baştan neden söylemedin ben çok iyi gidiyor diye biliyordum bitmesinin sebebi ney kötü bir şey mi yaptım" dedi ağlıyordu "zorlaştırma hoş çakal" dedim ve çıktım ağlıyarak aşağı indim çok ağlıyordum Eren ve Kumsal oradaydı Erene baktım söyledin mi diye kafasını salladı KUMSAL beni durdurmaya çalışacakken itecektim ama tuttu dayanamadım daha fazla ağlamaya başladım 5 dakika sonra kalktım Eren le Aselin yanına gittiler Miray yanıma gelecekken " yapma Aselin size ihtiyacı var ben salağın tekiyim gelme" dedim ve ağlamaya devam ettim Günay nasıl böyle bir şey derdi nasıl.
Asel Taşdemir
"Ediz gitmeeeeeeeeee" diye bağırdım ve şiddetli bir şekilde ağlamaya devam ettim o sırada Eren Kumsal ve Miray geldi "Kumsal ben onsuz yapamam gidicek Ediz durdur gidip durdurun yaşıyamam onsuz lütfen " Asel bana bak sakin ol neden ayrıldı sebep söyledi mi" dedi Eren " ya ne sebebi olmamalıydık dedi sonra gitti" dedim ve zorla beni kaldırdılar eve götürdüler.
Ediz Akyürek
2 Hafta geçti olayın üstünden toparlamıştım üstümü giyip aşağı indim Eren de bizdeydi kahvaltı yapıyorlardı " afiyet olsun" deyip kapıya ilerlerken " gel oğlum kahvaltı yapalım" dedi Babam " gerek yok" dedim ve çıktım arabaya binerken Aseli gördüm yüzünü görünce arkamı döndü gülemeye başladım O ara Eren geldi ve oda güldü arabaya bindik.
Miray Sert
Kumsalla Asele gittik toparlanmıştı ve Aydına gidecekti hazırdı yarın sabah uçakla gidecekti Edizi düşünmemek için ama belki gitmem diyordu inşallah gitmez. Abi " nerdesiniz" dedim " Semih ve Damla yı almaya gittik ağaç eve geçiyoruz" dedi "tamam" dedim ve kapattım.
Kumsal Akyürek
Günay ve URAS geldi gelin diye bağırdım hepimiz sarıldık sonra sahile giderken konuşmaya başladık "Asel Edizle ayrıldıız mı" dedi GÜNAY bir dakika bu nereden biliyordu " GÜNAY sen nereden biliyorsun bizim ayrıldığımızı, tabi ya Edize sen dedin demi Aselden ayrılacaksın diye nasıl yaparsın ya" dedi Asel sinirliydi " siz nasıl sevgili olursunuz ya" dedi Günay aralarını bozmuştu " inkar da etmediğine göre biz boşuna ayrıldık" dedi Asel o ara ağaç eve girmekte olan bizimkileri gördük Asel koşmaya başladı " Ediz biliyorum abim dedi sana ayrılacaksın diye her şeyi öğrendim" dedi "ne" dedi Abim " bizi o ayırdı ve şimdi biz tekrardan olucaz" dedi Asel bir şey demeden sarıldı Ediz.
BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK ESKİ OYUNCULAR TEKRAR GELİYOR OY VE YORUM VERMEYİ UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM İNSTAGRAM = senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
JugendliteraturDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...