Ediz Akyürek
Düğüne 1 hafta kalmıştı alış veriş e çıktık ilk olarak Asele gelinlik bakıldı " bunu deniyim" deyip odaya girdi Annemle annesi yardım etmeye gittiler çıkınca ağzım açık kaldı çok güzel di " nasıl" diye sordu çok güzel dedim bir kaç tane daha denedi ama ilkini seçtik ve takım lbise yani damatlık almaya gittik " Ediz bey hangi renk olsun" dedi çalışan " lacivert" dedim ve elime bir tane alıp deneme odasına gittim deneyip " nasıl oldu" dedim pek ses çıkmadı başka alıp giydim " bu nasıl" dedim herkes güzel" dedi alıp çıktık öbür ihtiyaçlarımızı da görüp eve geldik.
Asel Taşdemir
Çok değişik değil mi Çocukluğum dediğin insanla evleniyorsun hem de 1 hafta sonra mutluyum çünkü onunla bir hayat yaşamak çok güzel olacak her saat her dakika mutluyum Ediz ile şuan onların evindeyiz ailelerimiz düğün ile ilgili konuşuyorlar toplam 500 kişi gelecek imiş biraz daha konuştuktan sonra babam bize müsade deyip kalktı bizde vedalaşıp eve geçtik.
Sabah olduğun da kalkıp rutin işlerimi yaptıktan sonra düğün günü nü sabırsızlıkla beklemeye başladım sonr ayaptığım şeyin saçmalık olduğunu anladım 4 gün nasıl bekleyeceğim böyle kendime gelip aşağı inip kahvaltı yaptım ve dizi izlemeye başladım aslında pek izlemezdim ama Ediz alıştırmıştı bende izliyorum merak etmeyin diye söylüyorum yabancı yani.
Ediz beni bahçeye çağırdı bütün herkes aşağı da idi " eeeee napıyoruz" dedim " OTUR oturduğun yerde her gün bir yere mi gidicez" dedi gülerek Ediz " okey napıyoruz" dedim " düğün için konuşacaktık araba ayarladık gelin arabasını Eren sürecek önde Kumsal arkada da biz" dedi odun ya " tamam" dedim sohbet etmeye başladık iç sesim le resmen savaş veriyordum iki de bir düğün gününü düşünüyordu tabi birde gecesini Ediz anlamış olacak ki güldü " pislik" dedim daha çok gülmeye başladı " hadi ya bir şey yapalım" dedim " havuz" dedi Göktuğ " zeki çocuk ya" dedi Ural " Ural ne dedi çocuk" dedi Miray " yalnız Miray o senden büyük" dedi Eren herkes gülmeye başladı " olabilir akıl yaşta değil başt-" diyecekken Eren kafasına yastık attı " sus konuştukça batıyorsun" dedi ve güldü " aynen küçük ben senden daha büyüğüm ayık ol" dedi Göktuğ "komik" dedi Miray sonra güldü " dolaşalım" dedi Ediz ve arabaya doğru ilerledi ben hemen önü kaptım arkamıza nasıl sığacaklar acaba diye düşünürken Ediz şöyle dedi " Eren arabayı al sende" dedi " hayır ya eğlenceli olur sıkışık gidelim" dedim " hasta ya" dedi Ediz ve ekledi " hadi sığdır bakalım" dedi " bak şimdi arkaya Eren geç heh geçtin Kumsal kucağına geç heh geçtin Ural geç heh tamam Miray kucağına geç heh tamam Uras geç sende kucağına Göktuğ heh oldu da bitt-" diyecekken " sus batırma Asel" dedi Ediz sonra avm ye gittik.
Sinema ya girecektik korku tabiki herkes koltuklara yerleşti biz Ediz ile yan yana oturduk diğerleri de çif çift oturdu " yalnız benim çiftim Ece Göktuğ değil" deid Uras herkes güldü ve izlemeye başladık.
Film bitince lavoboya gitti Kumsal ve Miray ile işlerimizi halledip arabaya geldik gelirken nasıl geldiysek öyle döndük.
Ediz Akyürek
Düğün git gide yaklaşıyordu heyecan artıyordu ama bir yandan da çok mutluydum çünkü yıllardır tanıdığım biri ile evlenecektim ve severek evlenecektim.
Sabah olduğu an kalktım ve elimi yüzümü yıkadım düğüne bir gün var duş alacaktım vücudumu yıkadıktan sonra altımı giyinerek saçımı yıkamaya devam ettim tam şampuan ladım sular gitti " anneee" diye bağırdım ses gelmedi keswin dışarı çıktılar bende bir şey geçirmeedeen çıktım tekk hvalu vardı elimde çıktıtttğğğğğğım da " ya bu ne be" dedim ve yüzümü sildim " eeDİZ BU NE HAL EVE GİR" DEDİaNNEM " kim kestirdi ya" dedim ve içeri girdim suyun gelmesini beklerken hiç hazır olmadığım bir anda gelince ufak ta olsa söylendim.
BÖLÜM SONU FİNALE YAKLAŞTIK OY VE YORUM ARTSIN LÜTFEN HAFTA SONLARI EN AZ 4 BÖLÜM GELİYOR DU BİLİYİİORSUNUZ AMA FİNAL OLACAK O YÜZDEN ARTIK GELEMEYECEK GÖRÜNTÜLENME ARTSIN LÜTFEN instgram0= senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...