Asel Taş demir
Eren lerdeydik sabah olmuştu bende kalkıp giyindim ve aşağı indim kimse yoktu tek miray vardı oda uyuyordu bende kahvaltı hazırlayayım dedim ve işe koyuldum. 1 saatlik uğraşma sonucunda patates, sucuk, omlet, sosis, menemen ve kavurma yapmıştım aşağı biri huysuzlanarak iniyordu bilin bakalım kim doğru tahmin Ediz di " Asel sabah sabah işin yok mu ya ev koktu" dedi " adı üstünde kahvaltı ve sabah yapılır saat 1 de yapılırsa kahvaltı olmaz" dedim ve ekledim " hem sen bana teşekkür edeceğine gelmiş laf söylüyorsun beğenmiyorsan aşağı katta kapını kilitle uyu" dedim ve Miray ın yanına gittim üstünü giyiyordu " pardon" dedim " sorun değil" dedi " nereye gidiyorsun" dedim " ııı" dedi "Miray" dedim " Ural ile dışarıda yiyecektik de" dedi "peki bundan ağabeyinin haberi var mı" dedim " yok" dedi ve saçını yapmaya başladı " neden izin istemiyorsun" dedim " bence pek problem yok çünkü o bana sormadan istediği her haltı yapıyorsa ayrıca yapıyor bende yapabilirim" dedi " bak Mira-" diyecekken lafımı bölüp " bak Asel o benim büyüğüm olabilir ama her şeyi söylemek zorunda değilim ve dışarı çıkıyorum diyeceğim kimle diye sorarsa söyleyeceğim okey" dedi " tamam ben sofraya geçiyorum" dedim ve gittim.
Miray Sert
Tam çıkacakken Uras ve Eren abim " nereye gidiyorsun" dediler " Ural la dışarıda kahvaltı yapıp gezeceğiz" dedim "izin?" dedi Eren abim " gidebilir miyim" dedim " tamam arasın bir şey olursa" dedi kafa sallayıp çıktım. Ural la buluşacağımız kafeye geldim ve beklemeye başladım 5 dakika sonra geldi ama yanında bir kişi daha vardı " hoş geldin aşkım" deyip öptüm oda öptüm " bu ne güzellik de bu biraz kısa değil mi" dedi " yo normal" dedim " bana kısa geldi bir daha bu kadar kısa giyme olur mu canım" deyip oturdu yanıma
Ural Yakan
Göktuğ Yakan
" ee Ural bizi tanıştırmayacak mısın" dedim " aa evet bu sevgilim Miray, buda yeğenim Göktuğ" dedi ikimizde memnun oldum dedik " bir şey soracağım yaşlarınız arasında ne kadar var" dedim " 2" dedi Göktuğ "hımm anladım" dedim ve kahvaltımı yemeye başladım. Ymeğimiz bitince beraber oyun salonuna girdik canları gta 5 oynamak istediği için " 30 dakikalık alacaktık" dedi Ural " buyrun" dedi kadın ve bir odaya girdik oynamaya başladılar " ya takım elbise alın" dedim " kızım sen takık mısın takım elbiseye" dedi Ural " biraz" dedim " hem nereden geliyor bu takım elbise aşkı" dedi Ural " ağabeyimden, onu evlenirken öyle gördüm bende istedim, yani kendime değil evleneceğim kişiye" dedim " tamam Gök tuğ çek arabayı alalım güzelce" dedi " Miray hengi renk istersin" dedi Gök tuğ " ıı bordo" dedim " düğünümüzde bordo giyeceğim yani" dedi Ural " yani" deyip güldüm o sırada Gök tuğ almış giydirmişti adamı ve şöyle dedi " bende lacivert giyeceğim papyonum da kırmızı olacak" dedi " salak ben popyon takıcam" dedi Ural " tamam bende kravat takarım okeyyyy" dedi Ural ise "yes sör" dedi güldük öyle biraz daha dolaşıp benide eve bıraktılar ve onları davet ettim saat 5 ti "selamın aleyküm" dedi Ural ardından da Gök tuğ herkes " aleyküm selam" dedi ve oturduk " ee nasıl geçti gezmeniz" dedi Eren abim" " iyiydi bu arada tanıtıyım bu Gök tuğ bu Eren abim, bu Uras abim, bu Ediz, bu Kumsal abimin karısı ayrıca edizin kardeşi, bu asel ediz in sevgilisi, bu mert Kumsal ve Edizin kuzeni, buda kayla mertin eşi" dedim " tanıştığıma memnun oldum" dedi herkes de cevap verdi Eren abim " Ural gök tuğ neyin oluyor" dedi " yeğenim" dedi Ural ve keldi " 2 yaş var aramızda sormadan söyliyim" dedi " tamam" dedi eren abim Ural ve yeğeni biraz daha oturup kalktılar bende odama gittim üstümü çıkardım atletle kaldım o sıra içeri hızla biri girdi Damla ağlıyordu hemde çok " ne oldu Damla" dedim " Mirayyy" diye ağlamaya devam etti o sıra üstüme hemen bir şey geçirdim " ne oldu anlat" dedim " Miray o o o o " dedi " bak sakin ol anlat " dedim " Miray hastanede o hastanede" dedi " kim kim" dedim " Semih" dedi ve ekledi " durumu çok kötü doktor her şeye hazırlıklı olun dedi" dedi Damla hemen aşağı indim " abii" diye bağırdım " ne oldu" dedi " Semih hastanedeymiş durumu ağırmış" dedim " nasıl ya" dedi ve arabaya koştu 2 araba hastaneye geldik.
Ediz Akyürek
Yine içeride kardeşim dediğim kişilerden biri yatıyordu yoruldum artık böyle beklemekten Damla çökmüş bir durumda öbürleri ise ağlıyor en son Asel yanıma geldi bağırarak " Doktorrr adam gibi işinizi yapın ona bir şey olmasın" dedi ve ağlamaya devam etti hemşireler ona iğne yaptı ve odaya yatırdılar bu sefer Damla yanıma geldi " Ediz sen onu tanırsın gitmez dimi o giderse bende giderim dimi Ediz tanıyorsun onu öyle biri değil sevdiklerini bırakmaz daha çok şey yaşayacaktık Ediz yapamam onsuz Ediz" dedi ve göğsüme yattı " neden burada" dedim " kavgaya karışmış daha doğrusu bir kıza sataşıyorlarmış Semih de görmüş koşarken araba çarpmış ve kaçmış" dedi şiddetli ağlamaya başladı " sakin o-" lafımı bitirtmeden " sen Erene bir şey olunca sakin olmuş muydun bana sakin ol deme tamam mı ölecek biliyorum ama mucize olsun daha yaşayacağı çok şey var bunu herkes biliyor" dedi hemşireler onu da aldı bende dayanamayıp ağlamaya başladım " abi yapma" dedi Kumsal "olmuyor" dedim.
3 Saat sonra doktor çıktı Damla ve Asel de odada değillerdi doktor üzgün çıktı " yapma öldü deme git duymak istemiyorum yapmayın ya Ediz bir şey yap ölemez" diye ağlamaya başladı Damla " maalesef hastayı kaybettik başınız sağ olsun" dedi ve gitti " paranı alıyorsun tabi kolay bunları demek dimi kolay ben burada neler çekiyorum senin haberin var mı o öldü şimdi ne olacak sence bence sen şçyle düşünüyorsun akşam ne yesem yada maçlar nasıl gidiyor" dedi Damla şuan tek ben sakinleştirebilirdim onu ama gücüm yoktu ama düzelmesi için yardım lazım dı " Damla"dedim konuşmaya devam etti "bak o öldü yok artık zannediyormusunuz ben mutlu olacağım hayır çünkü o benim hayatım dı başka kimsem yok" dedi " hanım efendi sakin bi elimizden geleni yaptık lütfen bağır mayın ve lütfençıkın dışarı" dedi kendime hakim olamayıp gidip yumruk attım " lan şerefsiz senin varya ebene başlarım ilk önce hasta yakına saygılı olacaksın bu bir ikincisi ise o kıza bir kelime daha et seni var ya ölene kadar acı çektiririm şimdi s*ktir git asabımı bozma" dedim ve oradan uzaklaştık yarın cenaze olacaktı Damla nasıl toparlanacaktı hiç bir fikrim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Roman pour AdolescentsDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...