Bırakma

19 3 0
                                    

Kumsal Sert

Ediz, Asel ve Günay gelmişti bu yüzden Eren markete gitti  " bende geleyim mi" dedim " yok otur sen" dedi ve çıktı.

Eren gideli 40 dakika oldu hala gelmedi " Ağabey Eren hala gelmedi" dedim " ara" dedi Ediz  aradım " açmıyor" dedim 3 kez daha aradım  " açmıyor"dedim çok merak ediyordum hep beraber gidecektik ki eve gelir diye Miray ve Günay evde kaldı " bir şey olmasın" dedim " sakin ol Kumsal" dediler  markete geldik kameralara baktık " evet ya düşündüğüm gibi" dedi Ediz " ne düşündüğün gibi ya çıldıracağım" dedim " kaçırmışlar" dedi  " nasıl ya olamaz onun kimseye kötülüğü yok neden" dedim ve ağlamaya başladım  Asel dahil herkes sakinleştirmeye çalışıyordu beni Ediz polisi aradı ve geldiler konuştular ve eve geçtik.


2 Hafta sonra

Nasıl geçer onsuz iki hafta nasıl aklım almıyor " Ağabey dayanamıyorum kaç hafta oldu neden bulunamadı ya" diye bağırdım " sakin ol Kumsal bizde merak ediyoruz böyle bağırınca eline bir şey geçiyor mu bulunsun diye elimden geleni yapıyorum yapıyoruz" dedi " ya neden kaçırdılar bi sebep yokken neden ya neden" dedim  ağlamam şiddetlendi Ediz sinirlendiği için Uras balkona çıkardı kendi odasınınkine " sakin ol bulunacak ve yapanları en ağır şekilde ödeyecek bedelini" dedi  " hafta geçtikçe, gün geçtikçe, saat geçtikçe, dakika geçtikçe, saniye geçtikçe, salise geçtikçe çok fazla canım yanıyor onsuz yapamam yapmamalıyım" dedim " sakın böyle bir şey düşünme gelecek" dedi " sen buna inanıyor musun" dedim ağlamaya başladı ve " gelmeli" dedi ve sarıldı hıçkırarak ağlıyorum Uras da aynı şekil Ediz ilk kez soğuk kanlı olmuştu ama odasına gittiğimde ağlarken bulacağımı biliyorum ,   "Uras çok seviyorum onu" dedim  ağlamakten bir şey diyemedi bir markete gitti neler oldu  " eğer ona bir ş-" sözümü bitirmeden  " olmayacak" dedi " olursa" dedim bağırarak odaya daldılar " bende giderim" dedim " saçmalama" dedi   "Uras canım yanıyor" dedim çünkü odadan çıkartmaya çalışıyordu zorla çıkarttı elimi yüzümü yıkadı ve Edizin yanına bıraktı kapıyı çalmadan girdim saçı başı dağılmış üzerinde yeşil sporcu atleti ile ağlıyordu beni görünce " sonra" dedi gidip sarıldım " Kumsal" dedi  " abi gelsin geri lütfen yaşayamam" dedim " bulunacak" dedi bende göğsüne yattım  saçlarımla oynuyordu " abi eğer ona bir şey olursa ben olmam" dedim " saçmalama" dedi ve kendimi uykuya bıraktım.

Eren Sert

Markete girdim abur cubur aldım çıktım ve bayıldım uyandığımda depodaydım " Kumsal" dedim "Murat  var olur mu" dedi biri  ve vurmaya başladı " ne istiyorsunuz" dedim " sus lan konuşma" dediler son hatıladığım şey yatağa bırakılmamdı.

3 HAFTA SONRA 

Kaç hafta oldu meleğimi görmeyeli  özledim çok özledim ne için kaçırdıkları belirli olmayan kişiler yemek diye önüme 10 köfte 3 ayran 8 turşu yanında yoğurt ve su bıraktılar  " sanki sarayda yız" dedim vurdu " sus yemeğini ye" dedi ve gitti  şuan düşündüğüm şey  yemek değildi Kumsal dı napıyordu ve neden beni bulamamışlardı acemiler kapıyı bile kilitlemiyorlar çıktım kapıdan şansıma uyukluyordu kapıdan çıktığım an arabamı gördüm Allahım ya birde kendi arabamla kaçırdılar anahtar üstünde olur mu ya salaklar bindim ve sürmeye başladım wolksvogen passat olan arabamı  telefonum telefonum burada " Alo Alo Alo" dedim ses gelmedi  " Alo güzelim" dedim "Eren aşkım bitanem nerdesin çok özledim iyi misin güvende misin" dedi " iyiyim güzelim özledim çok seviyorum bende kurtuldum şerefsizlerin elinden polisler şaun ifade alıyolarlar" dedim " iyi sin demi" dedi  " karakolda görüşürüz" dedim bu halimi görmeseydi saç baş dağınık burnumda kan yüzümde morluklar  revire girdim sorgudan sonra şikayetçide oldum geldiler " Aşkım noldu kim yaptıysa o sana vuran ellerini alıp g-" derken Kumsal  Ediz ağzını kapadı " bırak aşkım iyi misin" dedi " seni gördüm iyi oldum" dedim " pansiyon yapılacak çıkar mısınız" dedi Hemşire herkes çıkarken Kumsal durdu " hanım efendi 1. dereceden yakını olmanız gereki-" diyemeden yüzünü gösterdi kadında kafasını salladı ilk yüzüme yaptı burnuma bant patlayan yerlere oksijenli su döktü " kıyafetinizi çıkarır mısınız" dedi " Kumsal yardım eder misin" dedim çıkardı  yaraları görünce kötü oldu  pansiyon bitince eve geçtik her şeyi anlattım ve direk yattık.


Ediz Akyürek

Eren bulundu şikayetçi olundu her şey yolunda adamlar bilgi verince polisler haber verecek bize şuan kahvaltı yapıyoruz " Eren" dedim " efendim" dedi " çok canın yanıyor mu" dedim " sizi görüncegeçiyor" dedi  bizde kahvaltıya devam ettik.

Evde oturuyorduk Erene telefon geldi " Erkan olayı anlattım iptal et" dedi "anlamıyor musun" " iptal et" dedi ve kapadı .


703 KELİME OLDU OY VE YORUM ÖNEMLİ KAÇ BÖLÜM OLDU ÇOK AZ OY VE YORUM VAR LÜTFEN ARTSIN.

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin