Seni Hala Seviyorum

10 1 0
                                    


Yazardan

Asilkan sinirle Zeynep e baktı sonra tır ile kafa kafaya çarpıştılar ve hastaneye getirildiler. Eren Kumsal Miray ve Ural hastanede  Asilkan ve Zeynebi bekliyorlar  iAilkanındurumu ağırsadece Zeynebin  1 arkadaşı ve Asilkanın  ailesi var    hepsi ağlıyor   " neden böyle oldu" diye sordu miray      Zeynebin yakın arkadaşı ise her şeyi anlatacaktı  " Zeynep oyun oynayacak tı Asilkana ve oynadı 2 ay boyunca sevgili olacaklardı başardı da  sonra yüz üstü bırakacaktı yapma dedim  ama gözünü intikam duygusu kaplamıştı  sonra bugün bana mesaj attı  oyun bitti diye ama böyle bir şey olacağını zannetmiyordum her şey  bir anda gelişti" dedi ama her şey için çok geçti ikisi de içeride yatıyordu.

Kumsal Sert

 Bir arkadaş daha kaybedemem  Semih çok erken gitti bir vaka daha kaybedemem  Zeynep ile Asilkan birbirlerine işknce yapmışlar nasıl bir akılla yaptılar  bilmiyorum ama ölmesinler istemiyorum.

Asilkanın kardeşi varmış kız  Selin diye haberi alınca Ankara dan geldi   "ne oldu Ağabeyim iyi mi" dedi   olanlar anlatılınca Zeynebin en yakın arkadaşının üstüne atladı " niye söylemedin niye iyi mi oldu şimdi ya ölürse he düşünmedin  mi" dedi   "  sakin ol kızım" dedi Babası   " sen sus konuşma  sadece başına kaza olunca gelirsin demi" dedi  Miray  tanıdığı için aldı ve odaya  soktu.


Miray Yakan

Asilkanın kardeşi Selin sinirlendiği için odaya getirdim  " durumu nasıl Miray sen doğruları söyle" dedi   "sana dürüst oldum hep şimdi  de olacağım durumları ağırmış" dedim  " kızı boş versene  ne yaptıysa onu yüzünden" dedi  "  sana anlattım en son Ağabeyin Asilkan işkence etti ve son olarak öpmüş sonra olanlar bunlar" dedim yattı dinlenmek için.


Ediz Akyürek

Aseli ziyarete geldim   ki evde değillerdi   aradım açmadı Günayı aradım  "neredesiniz" dedim "  komşu dayız geçiyoruz eve" dedi tamam deyip beklemeye başladım sonunda geldiler hepsiyle tokalaştıktan sonra Aslle sarıldık " çok özledim" dedim  " bendeee" dedi ve içeri geçip sohbet etmeye başladık düğün ile ilgili konuştuk.


Zeynep Aksoy 

Uyandığımda yatıyordum en son kaza yapmıştık Asilkan. Asilkan nasıl ne oldu ona ben ondan intikam almak için yaptım bu kadar büyüyeceğini düşünmedim ölmesin onu gerçekten seviyordum  serumu çıkarıp kalktım  " ne oldu ona" dedim " snin yüzünden" diye bağırarak kız geldi yanıma    "kimsiniz" dedim " kardeşiyim" dedi  fazla takmayıp   Asilkanın yanına gittim    " alın içeri beni seviyorum onu affet Asilkan beni" diye ağlamaya başladım   herkes bakıyordu bana umurumda değildi  doktor odaya gidin dese de gitmedim sonunda aldılar beni odaya " Asilkan ben ben çok özür dilerim sonu böyle olmayacaktı özür dilerim ben sana bu  2 ay boyunca gerçekten aşık oldum sen üzül diye böyle yaptım çok üzgünüm özür dilerim lütfen uyan seni seviyorum ve ömğr boyu bu değişmeyecek" dedim   parmağı hareket etti  ve  sol gözüden yaş düştü   hemen doktoru çağırdım  " doktorrrr" dedim geldiler   "uyan Asilkan uyan ve beni affet" dedim çıkardılar beni.

10 SAAT SONRA

Uyandı ve odaya aldılar     " Asilkan" deyip içeri girdim  "iyi misin çok özür dilerim böyle olsun istemezdim seni çok seviyorum affet beni " dedim   öylece bakıyordu yüzüme " mutlu musun dedi   ve ekledi  " oynadın ya mutlu musun" dedi  sakin konuşuyordu   " hayır çok üzgünüm  ben seni seviyorum Asilkan affet beni" dedim sinirle yüzüme baktı ve konuşmaya başladı  " beni kendine o kadar bağladın ki sana kızamıyorum bile ama inan hala seni çok seviyorum" dedi gidip sarıldım sonra yaralarını gördüm   " bırak şunları gel yanıma uzan" dedi  gitmedim " ağrın vardır yat sen" dedim   " gel dedim Zeynep Soylu" dedi  " Soylu?" dedim  " yakında karım olacağın için alıştırma yapıyorum" dedi  güldüm ve yanağından öptüm  " çok seviyorum seni" dedim  " inan bende" dedi   yanından kalkıp koltuğa geçtim "uyu sen dinlen ve beni affet" dedim  " seni kalbim çoktan affetti" dedi ve gözlerini kapadı.

BÖLÜM SONU OY VE YORUM BEKLİYORUM instgram= senem.yksl


ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin