6. Bölüm

58 5 0
                                    

Babamdan zorla izin aldıktan sonra bu gece Edizlerde kalacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babamdan zorla izin aldıktan sonra bu gece Edizlerde kalacaktım. Konuluşacak çok şey vardı ve aklımda en önde şu soru vardı birini seviyor mu ilk olarak bu soruyu soracaktım. Sonunda Edizle baş başa kalabilmiştik. 

"Ediz sana ilk olarak bir şey sormak istiyorum" dedim kafasıyla evet demeye çalıştı "sevgilin oldum u ben gittikten sonra" dedim "Asel ben sevgilim olsa Kumsal dan önce sana söylerim bunu sorman beni şaşırttı şunu bilmeni istiyorum ki sevgilim olsa ilk sana haber veririm" dedi.

Akşam saat 8 gibi Kumsal ın aklına doğruluk mu cesaretlik mi oyunu geldi ve fikrini bizimle paylaştı herkes onay verdi ve oynamaya başladık.

Eren ve Günay' a geldi Günay soruyu sorunca herkes şaşırdı bende dahil olmak üzere inşallah Ediz sinirlenmez, "Kumsalı seviyormusun" dedi Eren tereddütle kafasını salladı Ediz rahatlamış gibi gözüksede ben hala gergin olduğunu görüyordum. Eren çevirince Ediz ve Uras geldi.

Ediz Akyürek

Eren çevirince Uras ve bana geldi, doğruluk dedim. "Asele karşı hiç aşka dönüşen bir sevgin oldu mu" dedi bu sorudan o kadar sıkılmıştım " Uras sana şunu söyliyim bir kız ve erkeğin illa sevgili olmasına gerek yok biz Aselle çok şey yaşadık ve sevgili değildik, hayır" tamam dedi, Eren ve Kumsala geldi doğruluk dedi Kumsal "bana karşı küçükte olsa bir şey hissetedin' mi" aralarında bir şey olmasında bir sakınca yoktu ama  yanımda bu soruları sormaları saçmaydı ama tek merak ettiğim Kumsalın bu soruya ne cevap vereceğiydi, bugüne kadar aşk yaşamamıştı " azda olsa hissetmiştim ama dademinki cevabından sonra kafam karıştı biraz" "ne" diyebildim Eren ve diğerleri çok şaşırmıştı Eren konuşmaya başlayacaktı Asel söze girdi "Ediz sakin ol onlar da genç aşk yaşamaları kötü bir şey değil " dedi, kafamla onay verdim. 3-4 El oynadıktan sonra bıraktık ve yatmaya gittik. 

Kumsal Akyürek 

İlk kez, ilk kez birini sevmiştim ve bunu dışarı vurmuştum bunun heyecanıyla ve abimin öğrenmesiyle bastıran hüzünle kendimi slow şarkılara bıraktım sırayla çalıyordu ama beni en çok etkileyen şarkıya 1 sıra kalmıştı her çaldığında nedense gözyaşlarım akıyordu belkide bu şarkı bana göredir. Sonunda gelmişti (tek nefes) ağzımla mırıldanmaya başladığımda, 5 dakika sonra uykuya daldım. Sabah kalktığımda dün olanları düşündüm ve kahvaltıya indim daha doğrusu hazırlamaya indim. Yaklaşık 2 saat sonra yemek işi bitti aquapark a gitmeye karar verdik. 30 dakika sonra geldiğimizde herkes kaydıraklara gitmeye başlamıştı. Abim ve Asel  ikili kaydırağa gitti Günay ve Uras en büyük kaydırağa gittiler bizde Erenle orta derecede bir kaydırak bulup ona gittik. Çok eğlenceliydi ama Erene baktığımda suyun üstünde yoktu abii diye bağırınca herkes bana bakmaya başladı sonra abim ve bizimkiler koşmaya başladı "Eren suyun altında kaldı" dedim ağlıyarak , Ediz, Uras ve Günay aynı anda suya atladılar. Ereni çıkarınca koşarak yanına gittim ve daha çok ağlamaya başladım, abim " ambulans çağırın diye ufak bir şekilde bağırdı bizde hemen aradık. Asel in boynundayken iç sesimle konuşurken yanlışlıkla dıştan demiş olmalıyım ki "bana merhaba demeden hoşçakal diyemezsin Eren" Asel bana baktı ve o arada ambulans geldi. Hastanaye gittiğimizde doktor kontrol etti ve "kaydıraktan kayarken kafasını vurmuş ve bu kanamaya yol açmış durumu kritik olabilir"dedi ve gitti, daha çok ağlamaya başladığımda abim yanıma gelip oturdu ve "sana bir soru soracağım doğru cevap ver olurmu" dedi "tamam" dedim "Ereni seviyor musun" dedi " evet" diyebildim kollarını açıp bana sarıldı bende ona sarıldım. Doktor tekrardan geldiğinde "durumu iyi 10 dakikalık şartla 1 kişi girebilir" dedi. 

Ayaklanıp odaya doğru gittim kapıyı açtığımda, Eren bana bakıyordu şaşırmıştı "Kumsal benim sana söylemem gereken bir şey var" "söyle" dedim "hayat ta her an her şey  olabiliyor ve ben sana söylemek istiyorum duygularımı, seni seviyorum" dedi " bende" dedim ve ağlamaya başladım kollarını açtığında sarıldım o sıra odaya bizimkiler girdi Erenin ağzından küçük bir küfür duysamda birşey demedim. Yalandan öksürdüler ve geçmiş olsun ve hayırlı olsun dediler "sağolun" dedik ve o günüde öyle bitirip eve döndük.

Eren Sert 

Kumsalla sevgiliydik ilk kez sevgilim olmuştu ve çok iyi biriyle sevgiliydim bu yüzden dahada mutluyum ve Ediz bu duruma izin vermişti. Sabah olduğunda kahvaltı için dışarı çıktık, araba anahtarını aldık ve çıktık. Sürücü koltuğuna geçtiğimde yanıma Kumsal oturdu arkaya 4 kişi sığacaklardı Kumsalla el çakışıp yola koyulduk. Geldiğimizde herkes kahvaltı tabağı istedi, yemeğe başladığımızda sohbet koyulaşırken İzmir de kavga ettiğimiz çocuklar burdada karşımıza çıktılar. Ediz sinirle çatalını tabağa koyup ayağa kalkacakken tuttum ve kulağına "bir şey yaparlarsa tanıdığın yeri hallederiz merak etme" dedim, "tamam" dedi.

Acaba bugün kimleri döveceğiz bakalım.


Evet bir bölümün sonuna geldik beğendiyseniz oy atmayı yorum atmayı, kütüphanenize eklemeyi unutmayın ve arkadaşlarınıza da önerebilirsiziniz.

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin