Ediz Akyürek
Eren ve Kumsalın kavgasının üzerinden tam 1 hafta geçmişti araları iyiydi ama Eren saçma şeylere sinirleniyordu.
" Miray ne giyiniyorsun yarım saat oldu" dedi Eren gideceklerdi ağabey kardeş olarak Eren, Miraya diyordu ama kendisi gelmemişti diye düşünürken geldi
böyle giyinmişti Miray da gelince çıktılar.
Miray
Eren Sert
Bugün Mirayla abi kardeş günü yapacaktık bayadır yapmıyorduk yapalım dedik " Ağabeyyy" dedi problem ya " ne oldu" dedim arabaya binip " fotoğraf" dedi çekildik 4-5 tane ve şöyle dedi " bunları at 2 tanesini bir tanesini story e öbürünü de normal at bende yapacağım" dedi kafa salladım kurtulamıycam yoksa hemen arabada işi bitirip telefonu koydum cebime .
Miray Sert
Abimle yani Erenle dolaşacaktık fotoğraf atıp telefonu vitesin yanına koydum konuşmaya başladık ne yapsak diye " bence ilk yemek yiyelim" dedi tamam dedim o sıra telefonum çaldı off Giray tam arayacak zaman ya dedim içimden oha abim baktı telefona gözlerini büyüttü çünkü " yaşam kaynağım kalp kalp" diye kayıtlıydı hemen aldım " tövbe tövbe" dedi " efendim Giray" dedim " neden Giray dedin" dedi abim duymuştu " ne desin yaşam kaynağım mı" dedi " Miray sen hopörler de mi konuşuyorsun" dedi " n.h tövbe tövbe neden konuşuyum salak mısın" dedim gülüp " düzgün konuş " dedi ciddi sesle " şaka yapıyoruz şurda büyütme" dedim " şaka falan yapma" dedi yüzüm düştüğü için hopörlere aldırdı abim ve konuşmamı istedi " what dedin neden" dedim " canım öyle istiyor" dedi okey " tamam öyle olsun hadi kapa" dedim sinirle abim elime çaktı zaferle " düzgün konuş lan" diye bağırdı abim aldı telefonu " lan senin ben gelmişini geçmişini geleceğini baştan sona doğru gelenleri .................................." dedi ve kapadı ve ben son olarak ekledim kapamadan " bitti" dedim ve kapadım mutluydum sürekli böyle yapıyordu bitsin daha iyi.
Eren Sert
Miray ve Giray ayrıldı böylesi daha iyi. Şuan dolaşıyorduk bayağı oldu geledi 4 saat bayağı bir şey aldık " gidelim mi" dedim tamam dedi ve eve geldik.
" Uras" dedi Miray "he canım" dedi " özür dilerim" dedi "neden" dedi Uras " seni dinlemediğim için" dedi " ayrıldınız mı" dedi " evet" dedi ve sarıldı böylesi iyi.
3 AY SONRA
Miray Sert
Kumsallara tekrar gelmiştik en son 2.5 ay önce gelmiştik özlemiştik bunu fırsat bilip Kumsal, ben ve Asel sahile gittik kafeye oturduk 1 saattir burdaydık 1 çocukla bakışıyorduk tanıdık bir yüzü var ama çıkaramıyorum.... tabi ya hatırladım bu Ural orta okul arkadaşım ne kadar güzel olmuş gidip merhaba desem mi demesem mi kararsız kaldım o sırada dürtüldüm ben düşünürken gelmiş " Miray" dedi ve sarıldı beklemiyordum şaşırdım sonra bende sarıldım " Urall" dedim sevinçle neden bu kadar sevindim bilmiyorum sarılmamız bitmesi için Kumsal, Asel ve Uralın yanındaki 2 arkadaşı öksürdü " Mİray tanıştırmayacak mısın" dedi Kumsal " heh tamam bu Ural, Ural bu Asel bu Kumsal" dedim " memnun oldum" dediler sohbet sarınca aynı masaya oturduk ve sohbete devam ettik, 1 saattir konuşuyorduk eski anılar falan derken yanındaki çocuklardan biri aha buda Ömer işte Ömer Kumsala " sevgilin var mı" dedi Kumsal kahkahayı bastı sonra durdu ve yüzüğünü göstererek " evliyim" dedi " oha" dedi Ömer sonra sustu " neyse Miray biz kalkalım dedi ve hesap ödemeye gitti. 10 Dakika sonra hesap istedik ben aldım elime hesabı bir not vardı " Miray ben Ural telefon numaram akşam konuşuruz belki istersen mesaj atarsın hesap benden bay bay" yazıyordu bende kızlara durumu öylesine ödedi dedim ve eve doğru yola koyulduk.
Eve geldik ve ardından 2 saat geçti Ural a mesaj attım " nasılsın ben Miray" diye ve beklemeye başladım 3 dakika sonra geri döndü " iyiyim sen nasılsın" dedi " bende iyiyim" dedim "ne yapıyorsun" dedi " senle konuşuyorum sen" dedim gülme emojisiyle " bende seninle" dedi...
Haftalar böyle geçti biz Ural la böyle konuştuk son günlerde daha da yakınlaştık ve telefonum abimdeyken mesaj geldi bende yanındaydım kimden Urall " bir şey konuşmak istiyorum sahile gelir misin" diye "kim bu" dedi Eren " arkadaşım orta okuldan" dedim " fazla mı ykaın ne" dedi " yok ya " dedim telaşla " belli ediyorsun yalan söyledğini biraz daha çalış ve gidecek misin" dedi " evet tabik-" " yani izin istiyorsun demi benden" dedi yağ yapman lazım Miray hadii " evet" dedim öpüp "tamamm git 2 saat süren var"dedi " sınırlama yok see you" dedim üstümü değişip çıktım.
çıkarken abime yakalandım" oha oha" dedi " ne oldu güzel olmamış mı" dedim " fazla ağır git çıkar" dedi " bay bay" dedim ve kaçtım " Miray gel şuraya saçmalama" diye bağırdı önceden çağırdığım taksiye bindim ve Ural ın yanına gittim. Gittiğimde iyikide bu elbiseyi giydim diye geçirdim içimden
Ural Yakan
" Miray çok güzel olmuşsun" dedi " sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim ve oturduk " bak bayağıdır konuşuyoruz ve artık ben ismini 1 level arttıralım istiyorum ben seni seviyorum şuan sevgiliyiz artık aileler tanışsın istiyorum belki erken gelecek ama inan okumana hiç bir şekilde engel olmayacak" dedi ve elimi öptü " ben. bence her şey uygun ama Ailem izin verse ve Uras izin verse Eren ağabeyim izin vereceğini sanmıyorum evlilik için ama ben her şeye hazırım" dedim "evlilik hemen değil daha çok adım var evliliğe daha tanışma, söz, nişan, kına gecesi, nikah ve en sonunda düğün" dedi " tamam kabul ediyorum" dedim sarıldı ve fotoğraf çekildik instagrama koydum fenomen olmak bazen kötüydü şimdi onca dm gelicek neyse ben mutluyum umurumda mı hayır haha " evet biz sözlü olucazzz" diye video çekip attım abim görünce ne tepki verecek bilmiyorum ama hazırım her şeye " ben seni evine bırakayım" dedi kafa salladım.
Eve geldiğimizde bahçede oturanlar bizi gördü Ural ile yanlarına gittik Eren atladı lafa " lan Miray seni gebertirim bu ne hal evlendiniz mi doğru söyle öldürürüm seni" diye bağırdı " ne evlenmesi abi sakin biz aileleri tanıştıracağız buna haber verelim dedik" dedi Ural " heh bu iyi moralim yerine geldi" dei Eren ve ekledi " Uras bir şey deseneğğ" dedi "bence mutlu olacaklar" dei ve tebrik etti sonra Ural 10 dakika sonra gitti eve girdik, " Miray gel bi" dedi Eren " efendim" dedim " seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun" dedi " evet" dedim " bir kez daha bunu yaşamanı istemiyorum" dedi ve ekledi " eğer bir daha olursa sinirlenir kendime hakim olamam bir şey falan yaparım eğer o durumda sen onu seviyorsan diyeceğin tek şey -ben onu seviyorum- tamam mı" dedi " tamam öyle sorun olmayacak" dedim " inşallah bide evlilik için acele etmeyin" dedi " en az 1.5 yıl sonra" dedim " 2 olmaz mı" dedi " abart" dedim " tamam hadi iyi geceler" " iyi geceler" dedim ve yattım.
1068 KELİME OLDU BEĞENDİYSENİZ YORUM VE OY ATARSANIZ MUTLU OLURUM İNSATGRAM= senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...