Ediz Akyürek
Kumsalı hamile olduğu haber gelince çok sevindim dayı olacaktım resmen, resmen dayı olacaktım Asel de çok sevinmişti oda teyze olacaktı haberin verdiği mutluluk ile hemen yattık ve bir an önce 5.5 ayın geçmesini istedik.
...
Sabah Aselin sesiyle uyandım baçeden bağırıyordu " Ediz hadi ya akşam konuştuk ya Antalya ya gideceğiz diye bavullar hazır getir gidelim" diyordu ddoğru ya Antalya ya gidecektik üzerimi giyip aşağı indim ve yola çıktık.
Eren Sert
Bu mutluluk tarif edilemezdi resmen anne baba olacaktık. Sabah olduğunda Kumsal uyandırdı ve " Eren bir şey konuşmak istiyorum" dedi bir anda ikiz çocuk geliyor sanıp konuştum " ikiz mi yoksa" dedim " he ikiz tövbe tövbe tek bir tane ve erkek" dedi Kumsal " kırdın beni" deyip güldüm ve ekledim " anlat bakalım" dedim " hani erkek olursa Aras koyacaktık ya ismini" dedi " evet" dedim "ben bi isim buldum" dedi acaba ne buldu diye düşünürken sordum " ne ismi" dedim " Aksel" dedi güzel bir isime benziyor " anlamı ney" diye sordum " sel gibi ak" dedi " güzel" dedim " o zaman" dedi "isimi Aksel" dedim sonra sarıldık ve aşağı indik.
Miray Yakan
Göktuğ yine iş başında idi öyle şirket falan sanmayın beni sinir etme işi " yetherrrr" deyip kovalamaya başladım " ya yapma dayıı bir şey de yaa" deyip bağırdı " Miray oturun çocuk gibi kovalamayın birbirinizi" dedi Ural , " yether dışarı çıkalım" dedi Göktuğ ve dışarı çıktı bizde arkasından çıktık " Miray Yakan" dedi Göktuğ " he Göktuğ yakan" dedim " gta 5 oyniysk mı" dedi "bak buna hayır demem" dedim ve kalktık " gelin şuraya kahvaltı yapalım sonra oynarsınız" dedi Eren Ağabeyim tamam deyip oturduk ve yemeğe başladık.
Kumsal Sert
Miray ve Göktuğ gta 5 oynamaya gittiler içeri bende peşlerinden gidecekken " Kumsal yürü eşya bakmaya gidelim" dedi " daha 5 ay va-" diyecekken Eren arabaya bindi ve sürmeye başladı.
Mağaza dolaşırken Erenin gözüne beşiktaş lı isim yazılan tahta gördü ve yanına gitti ve adama " Aksel Sert" dedi ve beklemeye başladık. Tahta yapılınca kasaya doğru ilerlemeye başladık biraz eşya almıştık şimdilik yeterliydi.
Eve doğru gelirken Eren konuşmaya başladı " Kumsal senin canın neden bir şey çekmiyor bir şey iste" deyip güldü " ıııı çok istiyorsan waffle istiyorum" dedim " sonunda" deyip bir waffle dükkanına çekti ve sipariş ettik , 5 daika sonra geldi ve yemeğe başladık.
Eve geldiğimizde Ediz ve Aseli gördük " oooo hoş geldiniz" dedik hoş bulduk dediler sona selamlaşıp oturduk " özledimmm" diyerek Edizin yanına gittim " bende çok özledim ve şunu merak ediyorum ismi ne olacak paşanın" diye sordu Ediz " Aksel diye düşündük" dedim isim konusunda her şeye dikkat eder benim ismimi de ağabeyim koymuş " güzelmiş anlamı ney" dedi " sel gibi ak" dedim tamam dedi ve sohbet etmeye başladık.
Ural Yakan
Miray ve Göktuğ yine ve her zaman ki gibi iş başında idi sürekli atışıyorlardı " Urallll" diye bir ses duydum direk koştum Miray ağlıyordu Göktuğ da aynı şekilde ağlıyordu merdivenin yanında oldukları için düşmüş olduklarını anladım ve " Eren koşun merdivenlerden düşmüşler" deyip Mirayı kucağıma aldım " ne oldu lan" dedi Eren ve Göktuğu aldı direk arabaya bindik ve hastaneye gittik.
Mirayın sağ ayağı , Göktuğun sol ayağı kırılmıştı salak saçma iş yapıyorlar işte kaç kez uyardım ama nafile. İkisi de odaya alınınca girdik içeri iyi ki de ağrıları yoktu sinirli olduğumu belli etmemeye çalışırken sordum " acaba salak mısınız" dedim, Miray cevap verecekken Göktuğ atlayıp " ya dayı valla istemeden oldu biz normal bir şekilde inerken düştük" dedi la havle normal indiklerinde böyle oluyorsa kötüsünü düşünmek istemiyorum " normal derken nasıl oldu bu Göktuğ" dedim tam cevap verecekti ki doktor girdi " evet Göktupğ beyde sıkıntı yok" dedi Göktuğ sevindi ve sordu " eee Miray da da sorun yok desene doktor" dedi doktor suratı asık bir şekilde bakarken " söylesene doktorr" diye bağırdım " Miray hanım iyi fakat bebeğiniz vefat etti" dedi nasıl yani bir bebeğimiz olacaktı ve Miray düştü diye öldü bu mu yani, Miray ile göz göze geldik göz yaşımın aktığını farkettim o sıra Mirayın da aktı "nasıl yani" dedim " 1 aylık bebeğiniz varmış kurtarmaya çalıştık fakat olmadı başınız sağ olsun" dedi ve çıktı çıkarken de 1 hafta sonra çıkabilirsiniz dedi herkes susmuş bir şekilde duruyordu sessizliği bozup konuştum " uyardım Miray uyardım hem de kaç kere yapmayın dedim dinlemediniz hani bunu geçtim Allaha şükür bir şeyi yok sen, hem ayağın kırıldı hem de bebe-" diyecekken sustum ve başka bir cümleye başladım " iyi mi oldu lan Göktuğ koskoca adamsın işin mi yoktu uğraşacak adam mı bulamadın canın mı sıkıldı lan gelseydin benle uğraşsaydın söyleyin lan iyi mi oldu ev de koşacak biri yerine şimdi evde hüzün dolaşacak" deyip kapıya yöneldim arkadan sesler geliyordu galiba Miray kalkıyordu " Ural" dedi döndüm arkamı " geç yat Miray geleceğim" dedim " gitme Ural yalnız bırakma" dedi " geleceğim dedim Miray doktorla konuşup geleceğim hemen" dedim ve çıktım kim toparlayacaktı beni, ben mi?.
Miray Yakan
Doktorun verdiği haberle yıkılmışken bir de Uralın dedikleri daha da yıkmıştı beni. Göktuğ ayaklandığında " nereye gidiyorsun" dedim " balkona çıkacağım dayımla konuşmam gerek" dedi ve çıktı balkondan konuşulanlar duyuluyordu , Göktuğ başladı konuşmaya " day-" diyecekken Ural lafını kesip "söyle" dedi, " Ural adam gibi konuşacağım tamam üzgünsün biliyorum ama bende çok üzgünüm nereden bilirdik böyle olacağını ki Miraya kızma şakalaşmayı ben çıkardım ortaya sonuç bu oldu , neyse asıl konuya gelelim ben bir karar aldım ayrı eve çıkacağım bu zamana kadar yük oldum kusuruma bakma bazen güzel bazen sinirli vakit geçirdik her şey çok güzeldi annem nerede belli değil sen bana anne oldun babam ben 10 yaşında iken vefat etti sen bana baba oldun her şeyim oldun tek sen vardın hayatım da bu zamana kadar benimle beraber olduğun için teşekkür ederim her şey için sağol" dedi ve kalktı gidecekken Ural tuttu ve " bir daha böyle bir şey düşünürsen seni çok kötü yaparım" deyip sarıldı Göktuğ da sarıldı sonra içeri girdiler ama herkes çıktı Ural ile tek kaldık konuşmaya başladı " her şeyden önce sensin benim için tamam mı bunu sakın aklından çıkarma ilk anda öyle tepki verdim biliyorum özür dilerim" dedi " önemli değil sinirliydin biliyorum" dedim ve sarıldık biz sarılırken içeri Eren ağabeyim girdi " lannnn" diye bağırdı " ne oldu laan" dedi Ural " belgeler karışmış lan Miray hamileee" diye bağırdı " ALLAHHH baba oluyorummm babaaaaa" diye bağırdı sarıldık herkes tebrik etti sonra ise ailelere haber verildi ve gece böyle bitti.
VE BÖLÜM SONU ARTIK FİNAL GELDİ OKUYAN OKUMAYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ULAŞMAK İSTEYENLER İÇİN İNSTGRAM=senem.yksl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Fiksi RemajaDışarısı çok güzel ama kime göre neye göre tam tamına 19 yıldır benimle olan Asel ile yine dışarıdaydık benim için Asel'in yeri çok farklıydı.Biz Aselle beraber büyüdük...Şimdi ise çocukluğum bu şehirden gidecekti ben ise hiçbir şey yapamıyordum a...