Kristen
Cítila jsem jak na mě nechtěl tlačit. Musím se přiznat, že jsem si dala první pusu možná tak ve školce a to je už nějakej pátek, takže to asi nebyla žádná sláva, navíc todle bylo líbání.
Chtěla jsem přidat jazyk, chtěla jsem se ho dotýkat a užívat si, že mám jeho rty na svých. Jakoby mi Juss vyčetl myšlenky a do líbání přidal jazyk. Bylo tak krásný, že byl opatrnej, ale bylo to jen líbání. Užívala jsem si ten pocit, tak moc jsem byla šťastná, že mě políbil. Jak jsem již řekla, měla jsem v břiše milion motýlků, kteří jakoby polotovali ze strany na stranu.
Po chvíli se stalo co jsem nechtěla, odtahl se.Usmála jsem se na něj a on vzal moji tvář do své ruky. ,,Jsi tak úžasná" zašeptal na mých rtech a opět je spojil, já pořád měla tvář v jeho ruce. Zasmála jsem se do polibku. Dal mi tu malou pusu a opět se odtahl. ,,Vtipný, že jsem ti říkal, aby jsi mi nepodlehla a teď tě tady sám líbám" usmál se. ,,Bylo to hezký" usmála jsem se jak nejupříměji jsem mohla. ,,Možná mám problém Justine" zakňučela jsem. ,,Jakej?" Podíval se starostlivě. ,,Podlehla jsem ti" řekla jsem a koukala na něj. ,,Todle bylo krásný a já toho nelituju, že jsem tě políbil, ale Kris, byl to jen úlet" koukali jsme si do očí. ,,Chápu" usmála jsem se na sílu a on chytil moji ruku do ty svy.
Justin
,,Podlehla jsem ti" řekla a podívala se na mě. ,,Todle bylo krásný a já toho nelituju, že jsem tě políbil, ale Kris, byl to jen úlet" Podíval jsme se jí do očí. ,,Chápu" Snažila se usmát, vzal jsem její ruku do ty svy. ,,Dejme tomu čas" vypadlo ze mě, aniž bych si to pořádně uvědomil. ,,Slib mi něco" podíval jsem se jí opět do očí. ,,A co?" Podívala se na mě. ,,Kdyby jsme spolu chodili a já bych tě zklamal. Slib mi, že mě neopustíš" byl jsem zklamanej. Protože ji prostě ztratit nechci, jí ne. ,,Pokusím se to dodržet" usmála se.,,Možná by jsme mohli jit spát" usmál jsem se na ni. Nic mi neřekla jen si vedle mě lehla. ,,Dobrou" řekla mi a dala mi pusu. Ale ne na tvář. ,,Dobrou noc" řekl jsem a pohladil ji po vlasech.
Vím, že prostě teď neusnu. Musel jsem ji políbit, cítil jsem, že to musím udělat. A jsem koneckonců rád, že jsem to udělal, ale začínám ji ubližovat. Byla z toho celá hotová, že jsem ji políbil a pak jsem ji řekl, že to byl jen úlet. V životě mi nezáleželo na tom, že holku zklamu, ale u ní? Vím, že vztahy zkazí všechno. Vždycky je kamarádství přednější. Všechno je s ní jiný. Cejtim se ráno šťastnejší, když jdu spát myslím na ni, když vstanu myslím na ni, kvůli ní se mi chce i do školy, vzal bych ji kamkoliv jenom, abych byl s ní. Navíc táta ji nabídnul tykání a Jazzy s Jaxonem ji mají očividně rádi.
Cítím se s ní líp, sice ji znám týden, ale tak moc mi na ni záleží, navíc je to hodná a krásná holka.
,,Vím, že nespíš Justine" slyšel jsem jak zašeptala. ,,Jak to víš?" Taky jsem zašeptal. ,,Taky z toho nemůžu spát". Rozsvítil jsem lampičku, abych na ji viděl. ,,Omlouvám se" Šeptl jsem k ní. ,,Nechci, aby si se omlouval. Jak jsi řekl neměla jsem podlehnout a měl jsi pravdu. Budeme se zbytečně trápit" řekla odhodlaně. ,,Nejradši bych si tě nechal jen pro sebe, ale fakt to nejde Kristen" řekl jsem zklamaně. ,,Co je pro tebe víc důležitější?" Usmála se na mě. ,,Myslíš jako mezi přátelstvím a vztahem?" Zeptal jsem se pro jistotu. Jen přikývla na souhlas. ,,Přátelství" usmál jsem se. ,,Tak vidíš. Říkal si, že mě nechceš ztratit, ani já nechci o tebe přijít, také přestaň nad tím přemýšlet. Promluvíme si o tom jindy" řekla a natahovala se pro vypínání lampičky. ,,Zhasnu to" usmál jsem se na ni. ,,Dobrou noc" podívala se na mě trošičku lítostně. ,,Dobrou noc" usmál jsem se na ni a zhasnul.
××
Kristen
Vzbudila jsem se na světlo slunečních paprsků. Pořádně jsem otevřela oči a rozhlédla se po pokoji. Justin ležel vedle mě a pořád spal. Málem jsem se v ty posteli roztekla. Přetočila jsem se na druhý bok, abych ležela a viděla na něj, protože jsem k němu spala zády. Ty delší krásně blonďaté vlasy mu padaly do obličeje. Byl tak krasnej. Teď jsem si všechno začla uvědomovat. Proč zrovna já spím v posteli s tak krásným klukem?
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017