Kristen
Pátek
Tak a je to tady znovu. Znovu mám hlavu položenou hluboko v záchodový míse. Ne, fakt ne. Fakt mě to nebaví. ,,Dobrý?" Zeptal se Rayen, když jsem vytáhla hlavu z mísi.Po jeho otázce, jsem ji tam opět zabořila. Což byla jasná odpověděď, že to tak dobrý není. Není nic lepšího než zvracet jako smysluzbavený a k tomu s bolestí v krku. Opravdu 'příjemná' věc.
Odtahla jsem se od záchodu a spláchla. Stoupla jsem si a podívala se na Rayena. Obešla jsem ho a šla do koupelny. Opláchla jsem si pusu a vzala si kýbl, který máme pod umyvadlem.
,,Mam zavolat mámě?" Objevil se v koupelně. ,,A co ji jako řekneš? Že zvracím? Nic na co bych měla umřít". Byla jsem otrávená a naštvaná. ,,Ja nemůžu za to, že zvracíš" přešel za mnou do pokoje kam jsem se mezitím přesunula. ,,A říká ti někdo něco?" Prskla jsem po něm. ,,Ne. Ale jsi na mě naštvaná jako, kdybych za to, že zvracíš mohl" sedl si ke mě na postel.
,,To je tvůj názor" Lehla jsem si. ,,Kristen". ,,Co je doprdele? Fakt toho mám plný zuby. Nemám náladu si tady s tebou podívat. Jsi hodnej, že se tady o mě staráš, ale myslím si, že 5 let mi není už nějakej ten pátek. Takže tamhle jsou dveře, které by jsi po svém odchodu mohl zavřít, Děkuju" otočila jsem se na druhý bok, abych mu neviděla do obličej a celkově na něj.
Jediný co jsem cítila byla jeho váha, která se zvedla s postele a poté jsem slyšela jen tiché zavření dveří.
Jsem možná protivná zbytečně. To má dneska zas přijet Justin, takže jsem zvědavá jak budu 'příjemná' na něj.
Nic. Nezajímá mě. Jdu spát. Až mě někdo bude tak hrozně moc potřebovat vzbudí mě.
××
Jak jinak jsem se mohla vzbudit než na bolest. Takže není třeba zmiňovat, že jsem vzhůru kvůli bolesti. Když jsem se podívala po pokoji nikdo nikde nebyl. Čekala jsem, že až se vzbudim uvidím Justina.Opak byl samozřejmě pravdou. Nebyl tu. Vstala jsem z postele. Byla jsem celkem vyspala a ležet mě furt nebaví.
Když jsem došla ke schodům, slyšela jsem něčí hlasy. Věděla jsem, že je to mamka a s někým se baví, jenže jsem neslyšela s kým.
Nenapadlo mě nic lepšího než si sednout na schod a poslouchat s kým a o čem tam diskutuje. No hádejte třikrát. Slyšela jsem Emily, Justina a Rayena. Kromě táty tam byli všichni.
,,Dneska na mě třeba začla nesmyslně řvát" promluvil brácha. Můžete hádat třikrát o kom se asi tak bavili. Jasně, že o mě. A to mě donutilo zaposlouchat se ještě víc. ,,Na mě v úterý taky byla nepříjemná" tentokrát se ozvala Emily. Ta aby se nezdržela poznámek. ,,Na mě je hnusná furt" postěžovala si máma. ,,Na mě třeba ještě zla vůbec nebyla". No hádejte kdo to řekl? Justin.
,,Ona se ještě vybarví" řekla mu máma. ,,Je den ode dne protivnější a protivnější" nezapoměla dodat.
Aha. Díky mami. Jsi hodná, že o mě takhle mluvíš no.
Rozhodla jsem se tam jít. Přešla jsem z boku tak, aby mě nikdo neviděl. Povedlo se. Fakt mě nikdo neviděl.
,,Měl by jí někdo nějak nenápadně domluvit" promluvila k nim máma. ,,No, hlavně nenápadně. To je důležitý" řekla jsem s kříženýma rukama na prsou. ,,Kristen" otočila se máma. Najednou se na mě všichni otočili ,,Ano?" Nadzvedla jsem obočí. ,,Já..". ,,Ty co? Vymyslíš tu plán jak mě skrotit?" Zasmála jsem se. ,,Ne" nebyla ani schopna se mi podívat do očí. Je to její specialita, když mi lže, nekouka se mi do očí. ,,Tak se mi podívej do očí" stále na nás všichni koukali. Nahla jsem se do boku, aby na ně viděla. ,,A vy? Vy vymyšlíte s ní? Hádám, že jste povolali Justina, ten je semnou nejkratší dobu" mrkla jsem.
,,Kristen" promluvil Justin. ,,Copak?" Zasmála jsem se. ,,Přestaň prosím" Šeptl. ,,Ja? Vy mě tady plomlouváte, ale já mám přestat?" Zasmála jsem se. Todle celý je tak podrázácký. Až jsem se tomu musela smát. Zvednul se ze židle od skleněného stolu a přešel ke mě. Chytl mě za boky. ,,Lásko" zašeptal mi do ucha. Odtahla jsem od něj. Pokud si myslel, že tímhle se zbláznim, že mě objal a pak mi zašepta do ucha nějakou jeho sladkou sračku, neposeru se z toho.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfic,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017