Konec

2.7K 86 24
                                    

Kristen

O 5 let později.

,,Mami, měly bychom už jít do školky" zakřičela na mě Lilly.

Proč mi říká mami?

Přesně tak, je to moje dcera.

Asi koukáte jako z jara a taky Vás asi hodně zajímá kdo je její otec.

Někdo bude rád někdo ne, ale její táta je Justin.

Zjistila jsem, že jeho jsem vždycky milovala a vždycky budu milovat nejvíc na světě a to se nezmění.

Dali jsme se dohromady a teď spolu máme malou Lilly.

Jasně, že máte milion otázek co Rayen, co rodina co všichni?

S rodinou se toho taky dost stalo.

Brácha s Emily mají zase syna.  Em byla těhotná ještě za dobu kdy jsem byla s Rayenem.

A já otěhotněla o 5 měsíců co ona.

S rodiči je to pořád stejný, ty naštěstí další děti neplánují.

No a jak je to s Rayenem.

Nikdy nemusel být v práci tak dlouho jak mi tvrdil. Měl nějakou bokovku a potají za ní jezdil.

Nemám mu to za zlý já dělala s Justinem to samý.

Rozešli jsme se v dobrým a všichni teď žijeme spokojený a snad i šťatný život.

A dost se snažíme být s Justinem dobrý rodiče! A já hodně doufám, že nám to jde.

,,Už běžím lásko"chytla jsem ji za ruku a odvedla ji k autu.

A to je náš život. Nic víc co bych vám říct měla není, všechno nejpodstatnější víte.

--------------------------------

Pamatujete si ty doby kdy jsem říkala jak nesnáším šťastný konce?🤣
Očividně ne😂
Je to smutný, že je konec tohodle příběhu, ale vše dopadlo dobře a vše je jak jsem od začátku chtěla.

Nemůžu uvěřit tomu, že jsem napsala příběh a vůbec ne tomu, že ho právě teď ukončuju.

Začla jsme ho psát od začátku června a končím ho v lednu.

Když budu počítat i červen tak jsem ho psala 8 měsíců.

Za těch 8 měsíců jsem psala po večerech kapitoly, smála jsem se u nich, brečela jsem u nich.

A co víc. Příběh dosáhl skoro 50K přečtení a 3K vote. A víte co? Jsem z toho nejvic hotová.

A jsem pyšná jak na sebe tak i na Vás.

A opravdu moc Vám všem děkuju za komentáře, hvězdičky a všechny ohlasy.

Taky děkuju, že jste si našly čas si přečíst nějakou moji kapitolu.

A speciálně děkuju patří těm co tenhle příběh čtou od začátku

DĚKUJU MOC!!!❤💋

Tak a teď bych chtěla mluvit o dalším příběhu.

Další příběh bude úplně jiný než tenhle. I přes to, že mam k tomuhle strašně velký pouto byl to takovej spíš "zkušební" příběh, abych věděla zda to bude bavit nebo nebude. A jo baví to😀

mám název příběhu, cover příběhu, jméno hlavní hrdinky a první napsanou kapitolu.

Takže pokud Vás to bude zajímat, asi dneska nebo zítra ho vydám.

A teď vás všechny, nebo jen pár z Vás fakt hrozně prosím! Protože by jste mi dost pomohli. Takže prosím prosím smutně koukám.

O čem by jste chtěli další příběh.

Mám dej tak nějak vymyšlený, ale chtěla bych znát i názory od vás.

Takže chcete, aby byl v dalším příběhu Justin Bieber nebo Jason Mccann?

Chcete aby byl hodnej nebo zlej?

Mafie, drogy, šikana nebo jakékoliv téma máte rádi téma.

Takže bych vás chtěla hodně hodně moc poprosit, pokud máte nápady nebo cokoliv aby jste mi to napsali. Jendo kam jestli do komentáře nebo do soukromé zprávy.

A taky zajímá jakou slečnu by jste si představovali v příběhu?

Tady to byla Sharlota, tak jestli chcete třeba Selenu, Madison, Hailey..

Jediný o kom nebudu psát je Ariana a Sofia🤧💀O těch psát fakt nebudu a ani nechci...🤧☠

Nemusíte mi to psát, ale dost by jsme mi pomohli a bych tak věděla co Vás baví za příběhy❤

Tak se mějte krásně a u dalšího příběhu, zatím💕

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat