Kristen
Sobota
,,Nebuď mě" bouchla jsem do hrudi Justina, kterej se už asi dobrou půl hodinu pokouší vzbudit mě. ,,Potřeboval bych něco" a jeje co zase potřebuje. ,,Hm" zabručela jsem pořád s přilepenými víčky u sebe. ,,Psal mi Fredo, že má fakt depku a já za ním musím jet". Okamžitě jsem otevřela oči a sedla si. Tak rychle, že se mi zamotala celá hlava. Ne už ne. Prosím. Nechci se zase utápět v slzách a být v nejistotě zda je opravdu u něj nebo ne. ,,Justine.. Ale pokud si chtěl furt jezdit za Fredem tak jsi mohl být doma" řekla jsem celkem dost naštvaně. ,,Kristen, ale je to kamarád. A ještě nejlepší. Taky kdyby ti napsala Jessica odjela by jsi za ní" chytl mě za ruku. Samozřejmě jsem uhla. ,,Tak bych za ní nejela, protože bych byla s tebou a navíc není to nejlepší kamarádka. Něco jako nejlepší kamarádi neexistují" prskla jsem po něm a ironicky mrkla. Povzdechl si. Pokud se jednou dozvím, že jezdí za někým kdo Fredo rozhodně není, nebudu ho chtít už v životě vidět. Celou dobu mě balamutí sladkýma řečma a teď by jezdil někam kde nemá co dělat.,,Kris. Zase se do hodiny vrátím, slibuji" a co mám jako dělat? Mám ho tady držet? Ať jde...
Ze sedu jsem si zase lehla a otočila se k němu zády.
Justin
,,Řekl jsem ti dost jasně, že už končíme" zabručel jsem na ni, když mi otevřela dveře. ,,Justine, když já to bez tebe moc nedávám. Navíc jsem ho pustila k vodě" sedla si na pohovku. ,,No to je úžasný" tleskl jsem. ,,A co já s tím? Mám tě tady teď ošukat, pak se vrátit za Kristen a říct, že jsem s tebou a vykašlat se na ni?" Nadvzedl jsem obočí. Todle bych neudělal, ani ve snu. ,,Najednou ti vadí, že ji podvádíš" pokroutila hlavou. ,,Vždycky mi to vadilo" s toudle děvkou jsem se zahazoval ještě před tím, než jsem potkal Kristen.A byl jsem takovej zbabělec, že jsem nebyl schopnej ji říct, že na ni seru. Ale poslední dobou si představuju jaký by to bylo, kdyby se to dozvěděla Kristen, a nedokážu si bez ní představit ani jeden den. Proto jsem to chtěl ukončit ještě teď, když je to ještě jakž takž za včasu. Už teď je ji určitě divný, že odjíždím furt někam. Jelikož není Kris blbá, došlo by jí to jednoho dne.
,,Justine prosím. Aspoň ještě jednou" vstala z pohovky a obmotala si kolem mě ruce. ,,Ne" Prskl jsem po ní a hodil její ruce zpátky podél těla. ,,Jen jednou" žadonila o sex jako nějaká nechutná a levná štětka u prvního levnýho fialově a růžově svítícího strip clubu. ,,Bylo to naposledy" řekl jsem fakt vážně. Už todle nebudu riskovat.
,,Beztak nemá tak skvělou kundu jako já" Vysmala se. ,,Nemá no. Má asi tak 120krát lepší" mrknul jsem na ni a vyrazil ke vchodovým dveřím. ,,Jsi hajzl Justine" vzlykla. Přesně rozbrečela se. ,,A ty levná coura" vzal jsem klíčky od auta a přešel k němu.
Kristen
,,Čau" odpověděla jsem Justinovi, když přišel. Tentokrát to stihl nějak brzo. Kéž bych mohla vědět co. ,,To jsi Fredovi tu depresi vyléčil nějak rychle, ne?" Olizla jsem si prst, protože jsem na něm měla trošku jogurtu, který jsem si teď otevřela k snídani. ,,Promluvili jsme si. Teď už mě nebude potřebovat" sednul si k jídelnímu stolu. No, jsem zvědavá jak dlouho tě nebude potřebovat. Vzala jsme si lžičku a sedla si na proti němu.,,Dneska si mi ani nedala pusu" odložil telefon. ,,Pokud nevidíš, jim" nemám v plánu na něj být nějak milá. Když on chce jezdit neznámo a bůh ví kam, tak já se podle toho budu chovat. ,,Potom mi ji dáš?" Díval se na mě. Pokrčila jsem rameny a dala si do pusy poslední lžičku. Kelímek jsem pochopitelně vyhodila a lžičku dala do dřezu.
Chtěla jsem jít nahoru. Proč bych tady s ním měla trávit čas. On ho semnou taky nepotřebuje trávit. ,,Kris" Zvedl se ze židle a šel za mnou. Nereagovala jsem. Neměla jsem důvod. ,,Co ti zase je?" Přitáhl si mě k sobě. ,,Mělo by?" Chtěla jsem se odtáhnout na druhou stranu jsem zase chtěla , aby se ke mě co nejvíc namáčkl a už mě nepustil. Chtěla jsem, aby už takhle nikdy neodjel. ,,Lásko moje" ještě víc si mě k sobě přitáhl.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017