Nikdo nás nerozdělí.

2.5K 89 8
                                    

Justin

,,Dobrý Fredo, už se tam nebudu vracet nemusíš mě rvát, jen si vezmu Kristen" zastavil jsem se v cestě ke stolu. Fredo mě totiž táhl za ruku. 

Vymanil jsem se teda z jeho sevření a běžel za Kristen, která šla tak dva metra za námi se sklopeným obličejem k zemi. 

,,Lásko" přešel jsem k ní a chytl jí za boky. 

,,Neměl si ho vůbec mlátit, prosila jsem tě" šeptla. I přes tu hudbu jsem slyšel její ustrašený hlas. 

,,Řekl o tobě, že jsi kurva Kristen, navíc tam kecal sračky co ani nejsou pravda" chytl jsem jí za bradu a její pohled hodil směrem k mýmu obličeji. 

,,Tak proto si ho zbušil? Kvůli tomu, že řekl nějaký lži o tobě?" Nadzvedla obočí. 

,,A já ti musím znova odpovědět, že o tobě řekl, že jsi kurva Kristen. Já jsem to nemohl nechat jen tak. Navíc jakmile řekl, že si s tebou bude hrát a už jenom, že na tebe hrabal. To jsem nemohl nechat jen tak" hned po tom co jsem to dořekl jsem se ji přilepil na rty. 

Cítil jsem jak se usmála. Odtáhl jsem se od ní. ,,Nezlob se na mě, ale pokud si někdo bude otvírat hubu na mojí přítelkyni, tak prostě nedopadne dobře" pohladil jsem jí po vlasech. 

,,Miluju tě" stoupla si na špičky, aby mi to zašeptala na rtech a pak mě políbila. 

,,Měli by jsme už jít. Nechci ho tu vidět" odtáhla se po chvíli. 

Jen jsem jí chytl za ruku a odtáhl jí ke stolu. 

,,Tady jste. Už je asi půl čtvrtý, měli by jsme jet" řekla Jennifer. Všichni už byli připravený, jen čekali na nás. 

,,Tady máš klíčky Justine" řekla znovu Jennifer, když jsme přišli k autu. 

,,Děkuju" přiusmál jsem se na ní. 

Nastoupili jsme všichni do auta. Kristen si sedla ke mě na místo spolujezdce a Jennifer s babičkou a Fredem seděli vzadu. Jennifer si sedla mezi ně. 

,,No a jak jste si to užili?" Zeptala se po chvíli cesty babička. 

Chtěl jsem ji odpovědět, že v rámci možností to šlo, ale Kristen jak mě zná, radši odpověděla za nás všechny. 

,,Bylo to fajn, ale tenhle klub se mi nezdá. Příště pojedeme jinam" 

,,Jo, byli tam takový divný lidi. Nějakej kluk na nás furt koukal. Takovým vražedným výrazem" řekla Jennifer. 

Asi můžu hádat, že to byl James. Ten idiot co jsem mu dal do držky. 

,,Jak vypadal?" Zeptala se Kristen. Určitě chtěla vědět jestli to byl on. 

,,Měl na sobě takovou černou mikinu, a k tomu nějaký světlý džíny. Bez vousů" řekla babička. 

,,Aha" řekla Kris a podívala se na mě. 

Jen jsem nad tím pokroutil hlavou a zastavil před barákem. 

Ani jsem nezastavovali u Freda, protože bude spát u nás. 

Všichni jsme vystoupili z auta a zalezli domů. 

Všude byla tma, protože Charlie si vzal v práci dovolenou a jel s nějakýma kamarádama stanovat, a Rayen je u Em. 

,,Musíme nahoru za Jasonem. Rovnou ti ustelu Fredo" řekla Kristen. 

,,Tak jdeme" řekl jsem a všichni tři jsme běželi nahoru. 

,,Ahoj broučku" pustila Kristen z pokoje Jasona. 

,,No nazdar, Ty jsi pěknej" klekl si k němu Fredo a začal ho hladit. 

,,Zatím si hraj a já ti teda jak jsem řekla ustelu" usmála se a odešla do pokoje pro hosty. 

,,Jak že se jmenuje? Jason?" Zeptal se Fredo.

,,Jo" zasmál jsem se.

,,Jdu ji pomoct" řekl jsem po chvilce a utekl za Kris.

,,Pomůžu ti, jo?" Usmál jsem se a vzala si do ruky polštář. 

,,Děkuju" Usmála se, když jsem to povlíkl. 

Taky jsem se usmál a společně jsme odešli z pokoje.  

,,Půjdeš se koupat nebo až ráno?" Usmála se Kris na Freda. 

,,Nechci působit jako prase, ale asi půjdu až ráno" zasmál se. 

,,My asi taky ne?" Podívala se na mě. 

,,To určitě" přikývl jsem. Neměl jsem nejmenší náladu na to se jít ted koupat. 

,,Tak dobrou noc" řekla. 

,,Dobrou" odpověděl nám Fredo a hned po tom zalezl do pokoje. 

,,Jdu se ještě rozloučit s babičkou a mamkou, tak tady na mě počkej" řekla Kris, když jsme taky zalezli do pokoje. 

,,Dobře" usmál jsem se a ona odešla. 

Kristen

,,Jdeme spát tak dobrou noc" nakoukla jsem do ložnice  k babičce a mamce. Babi musí spát s mamkou, protože v pokoji pro hosty je Fredo. 

,,Dobrou noc holčičko naše" řekla babička a poslala mi vzdušnou pusu. 

,,Miluju vás" taky jsem jim poslala vzdušnou pusu a odešla za Justinem. 

,,Jsem tu" zavřela jsem za sebou dveře a skočila k němu do postele. 

,,To jsem rád" usmál se a přilepil se mi na rty. 

Chvíli jsme se líbali, ale pak jsem se na chvíli odtáhla. 

,,Justine" zašeptala jsem. 

,,Copak?" Chytl mě za tvář a podíval se na mě starostlivě. 

,,V tom klubu..." samozřejmě mi skočil do řeči. 

,,Už o tom nebudeme mluvit Kris" vydechl. 

,,Jo, ale já se musím na něco zeptat" taky jsem vydechla. 

,,Jak říkal, že děláš jak ti na mě záleží, ale přitom pícháš dalších deset. Nemůžu to dostat z hlavy Justine" sklopila jsem pohled. 

,,Koukni se na mě" řekl mi. Zvedla jsem hlavu a podívala se mu do očí. 

,,Jo, byl jsem čurák. Uvnitř jsem tě na nějakou dobu citově zabil. Ale ted jsme tady. Spolu a štastný. A právě proto, že ten čurák ví, že jsme štastný a, že tak krásnou holku mám jenom já, to on prostě nemůže rozdýchat. Je to zmrd Kris, a ted se bude snažit nás od sebe oddělit jak to jenom půjde. Myslíš, že po tom všem bych ti ještě mohl nebo dokázal ublížit? Miluju tě a tak to zůstane snad už navždy!" Políbil mě na tvář. 

,,Taky tě neskutečně miluju" políbila jsem ho. 

,,Jedinej kdo nás někdy rozdělí budeme jen my sami, a to jen, kdyby nám to neklapalo. Ale ted už to nikomu nedovolíme" znovu jsem ho musela políbit. 

,,Půjdeme spát, jo?" Zeptal se s úsměvem. 

,,Jo" ještě jsem se podívala na spícího Jasona a zhasla lampičku. 

**

,,Tyvole mě bolí hlava" naříkala babička, když jsme společně s Justinem a Fredem přišli do kuchyně.

,,Neměla si vůbec pít, babi" zasmála jsem se.

Všichni jsme si sedli ke stolu.

,,Nikdy mě hlava nebolela, tak nevím proč mě bolí ted" pokroutila hlavou. 

Taky jsem pokroutila hlavou se smíchem v obličeji. Když v tom mi pípla zpráva. 

Vzala jsem si telefon co jsem si položila na stůl a otevřela zprávu. 

Neznámé číslo: Tak jsem slyšela, že jste zase spolu. A ještě si se rozhodla radši studovat dálkově. Myslím, že až se dozvíš kde všude tvůj milovaný přítel lítá, nebudeš nadšená :))

Jen jsem si  to se zvednutým obočím četla pořád dokola. 

,,Co je?" Zeptal se Justin. 

,,Nic, jen psala Jess" usmála jsem se falešně a telefon vrátila zpátky na stůl. 

Mohlo mi být hned jasný kdo to je. 

A od té chvíle začlo peklo. 

---------------------------------
Ahoj! <3 <3 <3 

Jakpak se všichni máte? :) 

Dneska trošku kratší kapitola, ale příjde mi, že konec má zajímavý, tak snad nejsem narcis a nemyslím si to sama :D :D :D 


Myslím si, že každá víte kdo jí to asi psal tu zprávu nebo snad ne? :o 

Mám užasnej plán, takže se asi máte na co těšit :) <3 

Jinak jak užíváte zatím poslední týden prázdnin? Mě se tomu zas nechce vůbec věřit :( 

Doufám, že se máte skvěle! Jinak se omlouvám, že kapitoly nemají tu správnou štávu, ale po tomhle nápadu by to mělo být už lepší :D 

Mějte se přenádherně. Miluju Vás!<3 <3 ¨

PAAAAAA! <3 <3 <3 

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat