,,Tak holky, budeme hrát přehazovanou. Rozdělte si čísla, Kristen ty budeš jedna kapitánka a třeba Layla bude druhá" ukázala učitelka na mě a na Laylu. V životě jsem ji neměla ráda a snad nikdy si ji neoblibim. Je to fakt kráva. Dělá jako kdyby spolkla svět a v hlavě má všechny rozumy světa. Ona na tom semnou není jinak, ale neurážíme se a nenadáváme si. ,,Začneš ty nebo já?" Prskla jsem po Layle. ,,Ty" podívala se na mě a v očích měla něco jako zlost. ,,Tři" zakřičela jsem zády k holkám. Přišla ke mě Chloe. A tak to chodilo dal. S Laylou jsme křičely čísla a holky za námi chodily.
,,Fajn, tak se rozestupte do hřiště a střihněte si kdo bude podávat" zakřičela učitelka. Holky se rozestoupily a já si šla střihnout o míč s Laylou. ,,Kámen, nůžky, papír teď" řekla jsem a ukázala nůžky. Layla, ale ukázala kámen, takže vyhrála míč. Jen se arogantně usmála a odešla na konec hřiště podávat. Já se taky otočila a stoupla si na místo.
,,Hra" zařvala Layla a hodila míč k nám do hřiště, Amy ho chytila a okamžitě jim do hřiště hodila smeč. A takhle to šlo dal.
××
Vyhrály jsme 15: 12. Takže málem nerozhodně, ale nakonec jsme to zvládly. ,,Tak holky, dnešní hra se mi opravdu líbila" mluvila k nám učitelka, když jsme stály vedle sebe v řadě. ,,Když to takhle půjde na sportovním dni budu jenom ráda" usmála se. Sportovní den je taková akce, jsme celá škola na jednom velkým místě kde je hrozně moc hřišť. Hrajeme tam celý den. O nic nejde, jen chce mít naše učitelka dobrý pocit, že vyhrajeme. Nic víc.,,Teď se můžete jít převleknout" řekla a my se rozešly do šatny. Rychle jsem se převlékla a čekala na Jess až se taky převlíkne. ,,Co teď máme?" Zeptala se Jess. ,,Matiku" odpověděla jsem mezitím co jsme šly vedle sebe ke skříňce. ,,Kde je Justin?" Usmála se Jess. ,,Bude ve třídě" zasmála jsem se. ,,A sedneš si zase s ním?" Pořád se usmívala. ,,Asi ano" mrkla jsem. ,,Ooo" udělala tenhle debilní zvuk. ,,Jess co kdyby si radši místo kecaní už dala ty věci do skříňky a my mohly už konečně jít" řekla jsem ji a smála se. ,,Chápu, musíš za Justinem" mrkla na mě. Jen jsem nad tím pokroutila hlavou. Vždyť spolu ani nechodíme.
Justin
,,Tyvole ten dnešní tělocvik stal za hovno" řekl Alex. ,,Jenom kvůli tomu, že jsme prohráli?" Zeptal jsem se se smíchem. ,,Jo" zasmál se. ,,Ty jsi vul" řekl jsem mu a namířil si to do třídy. Na chodbě mě, ale doběhl.,,Hele? Jak ty to máš s Collinsovou?" Zeptal se zvědavě. ,,Co jako?" Dělal jsem, že nevím o čem mluví, i když vím od kuď vítr vane. ,,Vole, dneska si ji vezl do školy, sedíte spolu, prcáš ji?" Podíval jsem se na něj jesli to myslí vážně. ,,A ty? Čumíš na ni jako na obrázek očividně po ní slintáš. Vole, i kdyby jsem ji prcal tobě to může být jedno" mrkl jsem na něj. ,,Nemyslel jsem to zle, jen by si se měl, kdyby byla tvoje" sklopil výraz. ,,Víš, že by se s tebou tak hezka holka nezahazovala" řekl jsem mu. ,,Ani nevíš jak mě to sere. Co na tobě vidí Kamo?" Zeptal se mě. ,,Nic, protože spolu nic nemáme a nic mít nebudeme" opět jsem na něj mrkl a zaplul do třídy.
Vydal jsem se směrem ke Kristen. Byl bych tu dřív, kdybych se nezakecal s Alexem.
,,Tak co tělocvik?" Zasmála se Kristen. ,,Hráli jsme fotbal a prohráli" Koukl jsem se na ni na oko smutně. ,,A my hrály přehazku a vyhrály, říkám ty holky jsou prostě lepší než ty kluci" mrkla na mě. ,,To víš žejo, hlavně ty, ty jsi nejlepsi" zasmál jsem se. ,,Máme stejný názor" zasmála se. ,,Taky koukám, že máš ego až někam na půdu, holka" Koukl jsem se na ni. ,,Když člověk řekne pravdu hned má ego až na půdu, jo?" Zeptala se mě. ,,Tyvole" začal jsem se smát. ,,Teď vypadám trošku jak nějaká namyšlená pinda" podívala se na mě a smála se. ,,Jenom tak vypadáš jo?" Snažil jsem se udržet kamennou tvář. ,,Díky Justine" Odvrátila ode mě pohled do sešitu, kterej rychle otevřela. ,,Kris, podívej . Dělám si srandu, dneska už je to po druhý co si se urazila. Já to nemyslím vážně" řekl jsem upřímně. ,,A jak to mám asi vědět? Vypadáš vždycky tak vážně" tvářila se zklamaně? Mohl bych to tak říct? Prostě měla smutný výraz.
,,Dobře no, už to nebudu dělat, ano?" Usmál jsem se. ,,Jo" taky se usmála.
××
Kristen
,,Tak kde jsi princezno?" Slyšela jsem hlas Justina, když jsem vyšla ze školy. Cože? Princezno? To má být co? ,,Princezno?" Podívala jsem se na něj nechápavě. ,,No vyšla si z ty školy jako nějaká princezna" smál se. ,,To má být pochvala?" Zasmála jsem se. ,,Spíš jsem to myslel jakože se tak neseš, tak hrdě" zasmál se. ,,Ještě mi řekni, že ty si se nenes, když jsi zjistil, že už je konec školy" Koukla jsem na něj. ,,Ne, nenesl" řekl mi. Nic jsem mu na to neřekla. ,,Můžeme jet?" Zeptal se. ,,Musím počkat na Jess, má mi dát opsat španělštinu, potřebuju sešit" řekla jsem mu a podívala jsem se na dveře školy.Jess během 3 minutek vyšla. ,,Dáš mi ten sešit?" Zeptala jsem se jí, když k nám přišla. ,,Ano" odpověděla a už sundavala batoh ze zad. ,,Tady máš" podala mi sešit. ,,Děkuju, zítra ho budeš mít" usmála jsem se. ,,A my půjdeme?" Zeptala jsem se Justina. ,,Jo" usmál se. Objala jsem Jess a šla vedle Justina k jeho autu. Nastoupili jsme.
,,Napíšeš mi v kolik pro mě přijedeš?" Podívala jsem se na Justina, když jsem si zapinala pás. ,,Jo" mrkl na mě. ,,A kam pojedeme?" Zeptala jsem se. ,,Budeš muset vymyslet" zasmál se. ,,Ja? To ty mě chceš někam vzít" zasmála jsem se. ,,Máš ráda překvapení?" Zeptal se. ,,Ano" upřímně jsem odpověděla. ,,Tak se nech překvapit" usmál se. ,,Tak dobře" řekla jsem a koukala se z okýnka. ,,Těšíš se?" Podíval se na mě. ,,Mam se těšit?" Zeptala jsem se. ,,No, pojedeš se mnou takže měla" mrkl. ,,A pak kdo má ego až na půdu" zasmála jsem se. Podívala se na mě a usmíval se na mě.
,,Jste doma, slečno" řekl Justin, když jsme dojeli před náš dům. ,,Děkuji, pane" usmála jsem se. ,,Napíšu ti" opět na mě mrknul. ,,Už dost s tím mrkáním" zasmála jsem se. ,,Nelíbí se ti, když na tebe mrkám?" Podíval se na mě. ,,Nic neříkám" řekla jsem a odešla jsem z auta. ,,Odpoledne" zařval na mě z jeho tmavýho okýnka u auta. No z jakýho jinyho okýnka by na mě mohl zařvat, když sedí v autě. Jen jsem se na něj usmála a zamávala mu.
,,Mami?" Zakřičela jsem do domu. Mamka přišla za mnou do chodby a udiveně se na mě koukala. ,,To byl ten Justin?" Usmívala se. ,,No" řekla jsem a sundala si boty. ,,Tak povídej" pořád se usmívala jako blázen. ,,Znám ho od pondělí. Dneska je úterý mami, nevím co chceš jako vědět" řekla jsem a šla do kuchyně. ,,A jak si k němu přišla?" Koukala se na mě. ,,Na ty párty u Jess tak jsem vlastně narazila a pak mi ho představila Jess" řekla jsem ji popravdě. ,,To je ten co ti polil ty šaty?" Zeptala se. ,,No, vlastně já do něj narazila, ale no jo je to on" řekla jsem a nandavala si jídlo. ,,Takže se znáte prakticky od pondělí?" Moc to nechápala. ,,Přesně tak". ,,Na to, že se znáte od pondělí jste nějaký kamarádi, ne?" Smála se. ,,To myslíš jak?" Zeptala jsem se jí trošku naštvaně? Prostě jsem to nepochopila. ,,No znáte se dva dny a on tě veze domu, do školy" usmívala se. ,,A dneska jdeme ven" podívala jsem se na ni. ,,No, to je zajímavý" smála se furt. ,,Ty jsi nikdy neměla kamarády?" Nadvzedla jsem obočí. ,,Měla" řekla. ,,Tak už to prosím neřešme" řekla jsem ji mezitím co jsem si se rozešla ke stolu s příborem.
,,Zejtra máte něco do školy?" Slyšela jsem znovu mamky hlas, když jsem obědvala. ,,Učit se budu večer" zasmála jsem se.
××
,,Ahojky" řekla jsem, když jsem přišla do auta k Jussovi. ,,Kristen? Vážně? Ahojky? Co to má být?" Smál se mi. ,,Co je na slově Ahojky špatného?" Zeptala jsem se. ,,Je to strašně teplý" smál se furt. ,,Dobře, tak ahoj" opravila jsem se. ,,Čau" mrknul na mě a rozjel se neznámo kam.
Justin
,,Ahojky" řekla mi, když si sedla do auta. ,,Kristen vážně? Ahojky? Co to má být?" Zasmál jsem se. Todle slovo je víc než teplý. ,,Co je na slově Ahojky špatného?" Zeptala se mě. ,,Je to straně teplý" pořád jsem se smál. ,,Dobře, tak ahoj" zasmála se. ,,Čau" mrknul se na ni a rozjel jsem se pryč.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfic,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017