Sex?

5.1K 100 5
                                    

Kristen
,,Co teda je špatně?" Podívala jsem se na něj. ,,Jen mi přijde, že když jsme spolu nebyli tak jsme se ani jednou nepohádali. Navíc málo kdo by řekl, že spolu chodíme. Kdyby jsme se nedrželi za ruce nikdo by to skoro neřekl" Sklopila jsem pohled. Mrzí mě to. Já vím, že jsme na začátku vztahu. Ale vždyť..to je prostě jedno.

,,A co mám teda dělat? Mám ti nosit puget růží mám ti každý den nosit plyšáky nebo co po mě chceš Kristen?" Nadzvedl obočí. Nechápe to. O tohle mi vůbec nejde. ,,Vypadám snad na to? Vypadám jako holka co chce každý den růže nebo plyšáky? Todle mi je u prdele Justine. Nějaký podělaný růže jsou mi lhostejný.  Chci aby jsme se chovali jako pár. Aby jsme se spolu jen tak mazlili, aby jsme se víc líbali a celkově".

To je přesně to co chci. A ne nějaký podělaný růže. Ty stejně jednou zvadnou. A to co já po něm chci to jen tak nezvadne. Pořádnou lásku.

,,To bylo to aby si mi nepodlehla. Samozřejmě. Líbáme se. Jeden druhého už udělal říkáme si, že se milujeme. Ale nastal ten problém, kterýho jsem se bál. Nedávám ti to až moc nejevo" byl taky smutnej. ,,Takže už jsem jako samozřejmost?" Vím, že mi říkal, že když s někým chodí bere ji jako samozřejmost. ,,V žádným případě. Už od začátku jsem věděl, že ty bys byla poslední holka, kterou bych chtěl zklamat. A jako samozřejmost tě brát nikdy nebudu. Protože tě nehorázně miluju" sednul si a spojil naše rty.

Bylo to takový to vášnivý a zároveň usmiřovací líbání. Bylo to přesně to co jsem chtěla, aby udělal. ,,Taky tě moc miluju" chytla jsem ho za tvář. Usmál se na mě a společně si s námi lehnul.

,,Vem si prášek" pořád to posraný antibiotika beru. ,,Jo" vzala jsem krabičku společně s vodou ze stolu a zapila to. ,,Jak dlouho ještě budeš doma?" Lehla jsem si zpátky k němu. ,,V pondělí jdu na kontrolu, tak uvidím jak dlouho mě ještě nechá. Ale už mi nic není" koukali jsme si do očí. ,,Hele co vůbec Jessica? Píše ti?" Jo kéž by. ,,Vůbec ne. Hlavně když ona byla nemocná tak já jak kráva ji psala kde je jak se má a jesli chce přinést učení, sešity a tak. A ona se teď ani neozve" todle mě na ni nehorázně štve. ,,No mě ve škole jen pozdravi a to je všechno" řekl upřímně. Přikývla jsem. ,,Nebudeme ji řešit" mrkl.

Jen tak jsme leželi a koukali se na sebe. Když jsme slyšeli ťukání na dveře. ,,Ano" řekl Justin. Když se dveře otevřeli stala tam Jazzy. No jo ta se určitě nudí. ,,Co se stalo prdelko?" Čekali jsme co z ní vypadne. ,,Nic. Jen jsem chtěla být s vámi" usmála se. Zasmáli jsme se. ,,Tak pojď k nám" poklepal Justin na místo mezi námi. Zavřela dveře a skočila k nám do postele. Lehla si mezi nás. Nic jsme neříkali jen tak jsme tam prostě leželi, když jsme nakonec všichni usnuli.
××
Vzbudila jsem se. Na žádnou bolest, na žádnej hluk prostě jsem se jen tak vzbudila. Venku už byla tma. Slyšela jsem jak prší. A díky lampám na ulici, které svítí jen tak, aby se neřeklo jsem viděla pár kapek stekajíc po okně. Vzala jsem si mobil do ruky a zjistila, že je kolem 11. Mobil jsem položila opatrně zpátky na stůl. Neměla jsem v plánu vylest z postele. Jen jsem nás všechny přikryla. Justinovi jsem dala jednu peřinu a nás s Jazzy jsem zabalila do jedné. Znovu jsem usnula.
××
Justin
,,No a domu pojedeme v kolik?" Koukl jsem se na Kristen. ,,V kolik budeš chtít". ,,Tak aby jsme tady zase neotravovali. Už teď jsme tu dlouho" řekla starostlivě. ,,Nám to, ale vůbec nevadí Kristen" řekl upřímně táta. Stejně to Kristen určitě neuklidnilo. Jak ji znám. ,,Tak uvidíme" usmála se. Jen jsem přikyvnul. ,,No a co máte v plánu dneska?" Zeptal se táta. ,,Asi nějak nic. Jelikož je neděle a Justin jde zítra do školy tak nikam moc necestujem" ozvala se Kristen. Znovu jsem přikyvnul.
××
,,Kristen a ty mi odjedeš?" Přišla za námi znovu Jazzy. Teda spíš za Kristen. ,,Musíme jet s Justinem domu, víš?" Vzala si ji na klín. ,,A kdy vás zase uvidím?" Šeptla. ,,Domluvíme se s Justinem a zase přijedeme" usmála se na ni. ,,Ale mě se bude stýskat" zakňučela. ,,Jazzy" šeptla a přitáhla si ji k sobě blíž. Přešel jsem k nim a kleknul si. Když jsem ji taky začal hladit jako Kris rozplakala se. ,,Jazzynko" šeptla Kristen. ,,Co se děje?" Přiběhl táta. ,,Jazzy pláče, protože nechce aby jsme odjeli" řekl jsem. ,,Kristen ty jsi ještě doma?" Zeptal se jí. Ten určitě zase něco vymyslel. ,,Jsem, ale musím k doktoru zítra" podívala se na něj. ,,Tak tu spi s Jazzy a já tě tam zítra hodím". No jsem to říkal, že zase něco vymyslel. Kristen až moc dobře znám, určitě to změní. Nezůstane tu beze mě. ,,To nejde. Už takhle jsem tu dlouho" řekla starostlivě. No vždyť to říkám. ,,Tak si vezmu Jazzy k nám" řekla po chvilce přemýšlení. ,,Co? Spala by u nás jela by semnou k doktoru a večer bych ji z mamkou přivezla" navrhla. ,,Jóóó" zakřičela Jazzy. ,,A co Jaxon?" Zeptal jsem se. Bude žárlit. ,,Jaxone" zavolal na něj táta. ,,Co?" Přiběhl. ,,Nebude ti vadit, když bude spát Jazzy u Kristen?" Zeptal se ho. Jenže Jaxon se k tomu postavil jako chlap. ,,Nebude mi to vadit" opravdu řekl upřímně. Odběhl zase pryč. ,,Tak vyřešeno" mrkla Kristen a Jazzy ji objala.

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat