Co tady děláš?

2.1K 86 5
                                    

Kriste

,,Ahoj...mami..." řekla jsem ji upřeně do těch hnědých očích, které mi za ty roky tolik chyběly.

,,Pane bože" zakryla si ústa rukou a z oka pomocí mrknutím vypustila slzu.

Zhluboka jsem se nadechla. Taky se mi do očí draly slzy, ale chtěla jsem být silná!

Aspoň pro teď.

Justin hodil pohled po mamce a hned poté na mě.

Mamka sundala ruku z úst a potřela si oči.

Já pořád měla pohled upřený na ni a čekala co bude dělat a co se bude dít dál.

Prohlídla si mě od hlavy až k patě.

,,Ty jsi pořád tak krásná" po chvilce ticha promluvila.

Nevěděla jsem co ji na to říct. Chtěla jsem ji skočit kolem krku, ale copak jsem mohla? Mohla jsem ji obejmout po tak dlouhé době?

Podívala jsem se nejistě na Justina.

Jakoby věděl o čem přemýšlím a popostrčil mě rukou, kterou mi dal na záda blíž k mamce.

Přešla jsem k ní a bez jakéhokoliv váhání jsem ji skočila kolem krku.

,,Mami" slzy, které stékály po mé tváří dopadly na její rameno.

,,Miláčku" zašeptala mi do ucha a zároveň mě hladila po vlasech.

,,Co se to tu dě.." slyšela jsem hlas dalšího člověka, který mi za tu dobu chyběl úplně stejně jako mamka.

A však potom co nás viděl zastavil se v půlce věty.

,,Kristen?" Zašeptal.

Od táhla jsem se od mamky, abych na něj viděla.

Důvod proč bych měla čekat nebyl.

Rozběhla jsem se proti němu a skočila mu tak jako mamce kolem krku.

,,Holčičko moje"

**

,,Chci poznat toho kluka co tě zachránil a celou tu dobu se o tebe postaral" řekla mamka, když jsem jim odřekla celý příběh.

,,Já bych spíše chtěl poznat toho čuráka co tě unesl" řekl táta přes zaťaté zuby a zaťatou pěstí.

Chvilku bylo opět ticho.

,,Kde bychom ho mohli najít?" Podíval se na mě Justin.

,,Justine nemá to cenu, navíc..." skočil mi do řeči taťka.

,,Nemá to cenu? Kristen! Ten kluk si zaslouží všechno nejhorší! Justin má pravdu, chci vědět kde teď je"

,,Jsou to skoro 4 roky, copak já vím jestli je pořád v Los Angeles?"

,,Co všechno ti dělal?" Zeptal se Justin.

Když jsem se na něj podívala, měl pohled upřený k zemi, jeho tvář nabírala červené barvy a pěsti měl zaťaté.

Bylo to jako kdyby ho to neskutečně štvalo.

,,Justine.." nechtěla jsem mu to říct.

,,Řekni mi to" stoupl si a přešel ke mě.

,,Mlátil"

,,To určitě není vše" podíval se na mě.

,,Pouze mě mlátil Justine" pustila jsem mamky ruku a taky jsem si stoupla.

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat