Justin
,,Ahoj mami" řekl jsem, když jsme přijeli s Kristen domu. ,,Ahoj" pozdravila taky Kristen. ,,Ahoj" řekla nějak zklesle. ,,Co se stalo?" Zeptal jsem se, když jsme přišli do kuchyně. Něco tam krájela. ,,Nic" pokrčila rameny a krájela dal. ,,Fajn?" řekl jsem nechápavě. ,,Jdeme nahoru jo?" Řekl jsem. ,,Jo" řekla.,,Tyvole ji zase něco přelitlo přes nos" řekl jsem Kris, když jsme přišli do pokoje. ,,Třeba ji mrzí, že byla doma sama" řekla mi. ,,Mrzelo by jí to, kdyby věděla, že jel i táta, ale takhle ji to je jedno" řekl jsem. ,,Tak třeba teď ne" řekla a sedla si na postel. ,,Nevím co se jí stalo, ale ona mi to řekne" usmál jsem se. ,,Nevadí ji, že jsem tady třeba už druhou noc?" Zeptala se. ,,Sama mi todle nabídla. Navíc tě má ráda" usmál jsem se na ni. Taky se usmála.
,,Co budeme dělat?" Zeptala se po chvilce. ,,Jsem úplně ko, takže asi nic extra" usmál jsem se. ,,Pokud si unavenej můžeme jít spát" usmála se a pohladila mě po vlasech. ,,Miluju ty vlasy" usmála se na mě. ,,Moc dobře víš, že z nás dvou tady máš ty nejkrásnější vlasy ty" mrknul jsem na ni vzal si její pramínek vlasů do ruky. ,,Budu je mít mastný, když mi na ně budeš furt hrabat" drkla do mě po chvíli co jsem si hrál s pramínky. ,,No a, že ty mi na ně hrabeš furt, to je jedno nebo co?" Zasmál jsem se. Taky se usmála.
,,Chci spát" řekl jsem jí. ,,Tak spi" řekla mi. ,,Ale půjdeš spát semnou" zasmál jsem se. ,,Dobře" lehla si ke mě. ,,Mam tě ráda" vypadlo z ní. ,,Ja tebe" pohladil jsem ji po hlavě.
××
Kristen
Právě jedeme s Justinem ke mě domu, jelikož pojedeme nakupovat a já nemám s sebou peníze, takže jedeme ke mě. ,,Počkáš na mě tady nebo půjdeš semnou?" Podívala jsem se na něj. ,,Počkám tu, to ti nebude trvat tak dlouho, ne?" Podíval se na mě. ,,Dobře" řekla jsem a vystoupila z auta.
,,Ahoj Kristen. To už jsi doma?" Zeptala se mě mamka, když jsem zabouchla dveře od domu. ,,Ahoj. Ne, jedeme s Justinem na nákupy a já nemám peníze" usmála jsem se na ni. ,,Máš ještě?" Zeptala se mě. Vždycky, když mám narozeniny, svátek nebo jsou Vánoce dostávám peníze od prarodičů od rodičů, tety a strejdy. A já si je šetřím přesně na tydle věci. Nebo na něco důležitého. ,,Ještě ano" řekla jsem a běžela si pro mě nahoru do pokoje. ,,A kde máš Justina?" Zeptala se mamka zvědavě, když jsem zase přiběhla s penězma v ruce. ,,Sedí v autě" usmála jsem se a obula si boty. ,,Tak se měj" řekla jsem ještě a odešla, aniž bych čekala na mamky odpověd.,,Dobrý?" Zeptal se Juss, když jsem nastoupila do auta. ,,Ano" usmála jsme se a on se rozjel. ,,Hele?" Zeptala jsem se po chvilce ticha. ,,Ano?" Podíval se na mě. ,,Nechci nějak vyzvídat, ale tvoji rodiče nejsou spolu. Jak je možný, že tvůj táta s Jazzy a Jaxonem bydlí tady?" Podívala jsem se na něj nechápavě. ,,Nevyzvidáš. No, dřív jsme bydleli tady, když jsem byl malej. Pak se rodiče rozvedli a my se s mamkou odstěhovali do Kanady, pak dostala tu pracovní nabídku tady a vrátili jsme se sem" usmál se. ,,Takže ty si se tady narodil?" Podívala jsem se na něj nechápavě. ,,No" zasmál se. ,,Proč tě neznám? A proč jsi mi to neřekl?" Zeptala jsem se. ,,Chodil jsem jinam do školky" zasmál se. ,,A taky nebylo kdy ti to říct" dodal. ,,Tyvole" zasmála jsem se a pomalu se snažila vstřebávat všechno co mi tady řekl. ,,Určitě jsem chodil někam jinam, protože by moje mamka znala tu tvoji" řekl mi. ,,Jak může mamka vědět jak vypadá ta moje?" Podívala jsem se na něj. ,,Máš ji na instagramu" zasmál se. ,,A ty si jako ukazoval tvoji mamce fotku mě a mamky?" Zasmála jsem se. ,,Ano" usmál se a dal věnoval pohled před sebe.
××
,,Budeme chodit spolu nebo každý sám?" Zeptal se Justin, když jsme vlezli do obchoďáku. ,,No tak jsme tu spolu myslela jsem, že budeme chodit spolu" usmála jsem se. ,,Tak jdeme" řekl a rozešel se někam. Došla jsem k němu a nechala výběr krámu na něm. Vešli jsme do nějakýho krámu. ,,Jdu do pánskýho" řekl mi. ,,A já do dámskýho" rozešla jsem se do dámského oddělení.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017