Modelka?

2.1K 90 18
                                    

Kristen

,,Měj krásnej den, prdelko" řekl mi Rayen, když mi zastavil před budovou kde ode dneška nově nastupuju.

,,Miluju tě" zašeptala jsem mu na rtech a následně ho políbila.

,,Pa" usmál se.

,,Ahoj" vystoupila jsem z auta a zalezla do budovy.

O co tam jde? Jde něco jako o modelingovou agenturu.

Jedna půlka budovy je o ředitelství, zařizování schůzek s modelkami, focení s modelkami, pracovní cesty s modelkami a bla bla bla.

V druhé části budovy probíhá focení a ostatní věci kolem focení modelek.

Takže maskérna, fotografové a tak dále.

Měla jsem instrukce k tomu, že až přijedu mám zajít za asistentkou ředitele a ta mi vysvětlí co a jak.

Zhluboka jsem se nadechla a vešla do budovy.

Moje velké bílé podpatky klapaly o jejich bílou lesklou podlahu.

Cítila jsem se divně. Spíše nervózně. Nevěděla mám od toho očekávat.

Měla jsem si na sebe vzít něco společenského a vzhledem k tomu, že můj šatník vypadá tak jak vypadá nebylo to nejjednodušší.

Proto jsem na sebe dala bílé šaty.

Vlasy jsem nechala tak jak je mám vždycky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem nechala tak jak je mám vždycky.

Vstoupila jsem do výtahu a zmáčkla číslo 6.

Nesnáším výtahy a bojím se jich. Spíše toho, že se tam zaseknu a už se to třeba nikdy nerozjede.

Naštěstí jsem dojela do svého patra a cupitala do svého cíle.

,,Dobrý den Slečno Collins. Tak můžeme jít Vas zaučovat" nemusela jsem ani klepat a už jsem viděla slečnu, která mě má zaučovat a říct co a jak.

,,Dobrý den. Asi můžeme" usmála jsem se a následovala ji zpátky do výtahu.

**
,,Takže pro dnešek už máš padla" usmála se na mě Angela.

Za celý den jsme se celkem dost seznámily. Tykáme si. Proč by jsme si vlastně netykaly, když jsme spolu celý den a asi dlouho ještě budeme.

,,Zítra budu tedy kde?" Zeptala jsem se jí.

,,Zítra za mnou zase přijdeš a půjdeme se spolu podívat do druhý budovy" usmála se.

,,Mezi ty modelky?" Vykulila jsem oči.

,,Ano. Ale nemusíš se obávat. Zrovna tak krásná slečna jako ty mezi ně zapadne i kdyby jsi nechtěla" usmála se mile.

,,To určitě" zasmála jsem se.

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat