*o tři týdny později*
Justin
,,Můžete u nás být dokud si nenajdete něco vlastního"
Právě se nacházím s mojí mamkou, Jennifer, Charliem, Rayenem, Emily, Jess a Chloe v New Yorku.
Vlastně u Rose doma.
Od ty doby co Kristen umřela, případ s ní se uzavřel.
Možná se na mě všichni zlobíte, že jsme to uzavřeli, že jsme u Rose a u její rodiny doma.
Jenže jiná cesta nebyla. Odstěhovali jsme se do New Yorku.
Všechno nám ji v LA připomínalo.
A Rose byla jediná naše možnost. Ještě jsme v New Yorku nic nenašli, takže bydlíme u nich.
Kdyby to Kristen věděla, určitě by zapomněla na všechno co se stalo s Rose a byla by nakonec ráda, že jsme aspoň pohromadě všichni. Myslím její a moje rodina.
Tátu s Jazzy a s Jaxonem jsme nechali v LA.
Nechtěli s námi jet.
A tak jsme tady. Začínáme žít všichni s ohromnou bolesti v srdci nový život.
,,Děkujeme" poděkovala smutným hlasem Jennifer.
,,Hrozně nás to mrzí. Upřímnou soustrast" podala Rose mamka ruku Jennifer.
S uslzenou tváří jen přikývla hlavou.
Kristen
,,Jak jako, že tu nebydlí?"
Stojím před dveřmi našeho domu. Byla jsem připravena, že mi otevře máma. A že jim Všem skočím kolem krku a budeme jedna velká šťastná rodina.
Všechno jako dřív.
Jenže místo toho, tady předemnou stojí nějaká dlouhovlasá postarší paní.
,,Koupila jsem tento dům. Je mi líto" pokrčila rameny.
,,Koupila?" Nadzvedla jsem obočí.
,,Ano"
Otočila jsem se na Rayena.
Bez jakéhokoliv pozdravu jsem odešla k jeho autu.
Nastoupila jsem a nechala slzám volný průběh.
,,Zapomněli na mě. Oni na mě zapomněli Rayene. Povedlo se mu to chápeš? Ztratila jsem je" zakřičela jsem s hlavou v dlaních na něho, když nastoupil do auta.
,,Neztratila..." skočila jsem mu do řeči.
,,Vážně ne? Tak kde jsou? Kde je mám teď hledat? Ztratila jsem je, chápeš to?" Sundala jsem jeho ruku, která přistála na mém stehnu pryč.
,,Kristen. Najdeme je!" Znovu položil ruku na mé stehno.
,,Teď pojedeme domů a zejtra začneme hledat" řekl a rozjel se.
Jack odjel do New Yorku s pocitem, že jsem mrtvá.
Hned druhý den mě Rayen vzal k sobě domů.
Proč jsem šla za rodinou až skoro po měsíci? Protože jsem musela být nějakou dobu schovaná.
Chtěla jsem se ukázat rodině a až pak jít na policii, že jsem v pořádku.
Jenže je pozdě. Zmizeli...
**
Přijeli jsme s k Rayenovi domu.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017