Musíš se probudit

2.6K 96 22
                                    

Justin

,,Ahoj" pozdravil jsem Jennifer a Charlieho, když jsem vstoupil do pokoje kde leží Kristen. 

,,Ahoj" řekli smutně. 

,,Dobrý den" pozdravila je ještě mamka, která šla za mnou. 

,,,Dobrý den" oba dva vstali. 

,,Pattie. Mamka Justina" usmála se na ně upřímně mamka a podala jim ruku. 

Tedy spíš se snažila usmát, vzhledem k tomu, co je ted za situaci. 

,,Jennifer, teší mě" usmála se na sílu. 

,,Charlie" podal ruku tentokrát on. 

,,Teší mě" znovu se snažila tak nějak usmát upřímně. 

,,Je dobře, že jste přišli, akorát jsme si chtěli na chvíli odskočit, aspon tu nebude sama, i když o tom stejně neví" utřela si slzu. 

Jen jsem s mamkou přikývli a oni odešli. 

Sedli jsme si vedle její postele na ty typické nemocniční židle. 

Chytl jsem jí za její až nepřirozeně studenou ruku. 

,,Je strašně studená" povzdechl jsem si. 

,,Asi je málo okysličená" řekla mamka a taky jí chytla za ruku. 

Chvíli jsem si jí prohlížel. Vypadala strašně nemocně. Byla celá bílá a tváře měla propadlý. 

Na chvíli jsem si představil svět bez ní, jak bude bezcenný a prázdný. 

Zatřepal jsem hlavou, abych tudle hnusnou myšlenku dostal pryč z hlavy. 

,,Kristen. Já vím, že mě slyšíš. Možná nejsi ráda, že tě tady držím za ruku, ale to je ta poslední věc co by tě měla trápit. Kristen prosím. Musíš se probudit! Musíš! Svět by byl bez tebe prázdný a k ničemu. Já bych byl k ničemu a všichni kdo tě měli rádi se mnou. Beruško, prosím probud se" držel jsem křečovitě její ruku.

Slzy mi stékaly na její peřinu. Bylo mi to uplně jedno. Jediný co mně ted zajímalo byla Kristen a to, aby se probudila.

,,Miluju tě tak moc" políbil jsem jí na tu studenou a málo okysličenou  ruku, kterou jsem celou tu dobu držel.  

,,Ona se probudí Justine já to vím!" Řekla po chvíli mamka. 

Měla rudý a mokrý oči. Znamenalo to jediný, taky brečí. 

,,Já to vím! A až se probudí budu o ní bojovat! Pořádně bojovat!" Řekl jsem odhodlaně. 

,,Dobrý den" přišel do pokoje nějaký doktor. 

Uplně jiný než tady byli včera, tedy spíš v noci. 

,,Dobrý den" postavili jsme se. 

,,Jsem docent Smith, mluvil jsem s Kristen rodičema, kteří mi řekli, abych i vám sdělil její stav" usmál se. 

Byl strašně pozitivní,  pak trošku zvážněl. 

Přikývli jsme a on začal mluvit. 

,,Jak asi víte, v noci jsme Kristen operovali skoro tři hodiny. Během operace nastaly komplikace, nakonec se nám podařilo všechno urovnat. Měla těžké krvácení do mozku. Ze všech těch dívek dopadla nejhůř. Našli jsme jí alkohol v krvi. Naštěstí nám řekla, že řídila mám za to, že se jmenuje Emily, takže taky jediné štěstí". Došlo mi to, Emily totiž určitě nepila a, aby neměla Kristen problémy, že seděla za volantem s alkoholem v krvi Em to vzala na sebe. 

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat