Byl ještě hezčí, než na té párty. Měl delší blonďaté vlasy, které mu padaly do obličeje. Na sobě měl typické světlé kalhoty a k tomu černé triko. Byl tak strašně krasnej. Úplně jsem na něj zapomněla, přes ten víkend. A vlastně proč, bych na něj měla myslet? Vždyť mi polil šaty!
Pozorovala jsem každý jeho kousek těla. Sledovala každý pohyb, který udělal. Koukala jsem na něj jak na nějakého boha. A taky jsem nebyla sama. Jelikož jsem na něj koukala delší dobu bylo mi to blbý, proto jsem se podívala opět po třídě, abych zjistila jesli na něj koukám jako jediná. A co myslíte? Nenašla jsem, ani jednu spolužačku, která by na něj nekoukala jako na obrázek. Jediná, která tak nečuměla byla Jess. Jen se na něj podívala jak přišel a odvrátila zrak. Což mi bylo divný. Ale proč by na něj koukala, když má Jacoba. Ale ani Chloe si neodpustila pohled na něj a to má taky nějakýho kluka.
Ne, nebudu nad tím přemýšlet.Jak jsem řekla sledovala jsem přesně každý pohyb co udělal. Sedl si do lavice a vzal si mobil do ruky. Něco do něj naťukal. V tu chvíli zazvonilo a on dal mobil do kapsy.
,,Dobré ráno, posaďte se" řekla učitelka před tabulí. Jak to dořekla všichni jsme si sedli. I ona si sedla ke stolu. Něco si zapsala a pak se podívala po třídě. Podívala se na nás a opět si stoupla. ,,Možná jste si všimli, že tady máte nového žáka" usmála se. ,,Jelikož, ale nestíháme, představte se po hodině spolu sami" otočila se k nám zády, vzala křídu do ruky a začla psát nějaký zápisky. Proč nám ho tedy nepředstavila? Každý člověk co přijde nový někam do třídy, tak ho učitelka představí. Podívala jsem se na něj, určitě mu to muselo být divný. Jenže on vypadal jako by mu to bylo úplně jedno. Prostě si začal něco psát opět do mobilu. Nebudu ho řešit, vzala jsem si sešit a psala tam ty sračky co psala učitelka na tabuli.Celou hodinu jsem s Jess nepromluvila, ani slovo. Když jsem se na ni podívala, viděla jsem její arogantní obličej. Nechápu jen proč ona je naštvaná. Nechci být s Jess rozhodná, nechám ji, aby mi představila toho kluka, já mu podán ruku a nebudu to dal řešit. Řeknu jí, třeba že se mi nějak nezdá a stýkat se s ním nebudu.
××
,,Tak mi ho představ" usmála jsem se na Jess, když skončila hodina. ,,Nebudu tě nutit do něčeho co nechceš" odcekla mi. ,,Jenže já chci. Třeba bude hezkej. Navíc jsem si uvědomila, že to semnou myslíš dobře" jen se na mě usmála. ,,Tak pojď" chytla mě za ruku.Šly jsme někam na chodbu. Stal tam ten krasnej kluk. Modlila jsem se ať už jsme u nějakýho toho kluka. Já se s ním seznámím a půjdu si zase sednout do třídy. Jenže Jess šla blíž a blíž k tomu novýmu klukovi. Stal až na konci chodby a já se modlila ať mě zatáhne nahoru do schodů. Jenže udělala něco co jsem nečekala, ani ve snu. Dotáhla mě na konec chodby. A hádejte. Zastavily jsme před tím nádherným klukem. Stal tam s nějakýma dalšíma klukama. Srdce mi bušilo jako nikdy v životě, žaludek se mi zcvrkl a moje tělo, jakoby se nemohlo, ani hnout. ,,Kluci? Můžu vás poprosit? Musím mluvit s Justinem, jděte prosím do třídy" udělala psi oči Jess a usmála se na ně. A oni tak udělali, odešli. ,,Tak to je on" usmála se Jess. On se jenom na mě podíval a usmál. A právě řekla tu větu. ,,Justine todle je Kristen" ,,Kristen todle je Justin" ukázala na nás Jess a usmívala se jako sluníčko. Nezmohla jsem se na nic. V životě jsem nebyla tak nervózní, když mi představovala všechny ty kluky. Jenže tady u něj to bylo jiné. Nebylo to tím, že byl krasnej. Ale já i na chvíli přemýšlela, jaký by to bylo, kdybych s ním chodila.
,,Ahoj" řekl ten kluk, myslím, že Justin a usmál se na mě. ,,A-a-hoj" vykoktala jsem ze sebe. Musela jsem vypadat jako idiot. Byla jsem červená, nervózní. Byla jsem tak v transu, že jsem si ani nevšimla, že Jess mě tu s ním nechala samotnou. ,,Omlouvám se za ty šaty. Šlo to aspoň dolů?" zasmál se. Ten úsměv? Mám co dělat, abych pod sebou neměla louži. ,,Dala jsem je do pračky a teď visí na sušáku, takže doufám, že ano" taky jsem se usmála. ,,A řekla jsi Jessice, že je nějakej idiot polil?" Prosím, ať už se nesměje. ,,Ne, asi by mě zabila" zasmála jsem se. Jinak jsem se, ani tvářit nemohla, jen jsem se usmívala.Dlouho jsem se, ale nesmála. Jelikož zazvonilo. ,,Nevíš kde je učebna francouzštiny?" Zeptal se opět s tím jeho nádherným úsměvem. ,,První patro, třetí dveře na pravo. Bohužel, já jdu na španělštinu, takže ti neukážu, kde přesně máš tu třídu" řekla jsem. ,,Nevadí, stačí, že jsi mi poradila" opět jsem se usmála. ,,Tak já jdu" ukázala jsem na učebnici a sešit co jsem měla v ruce. ,,Uvidíme se potom" mrkl na mě. No, do prdele. Tenhle kluk mě asi dostane do kolen. Kde celou tu dobu byl?
Došla jsem do třídy španělštiny a sedla si do lavice. Usmívala jsem se jako idiot. ,,Tak co? Zamilovaná na první pohled?" Zeptala se zvědavá Jess. ,,Je krasnej. Ale láska na první pohled je kravina" řekla jsem ji a přitom jsem lhala pomalu sama sobě. Ale ne. Já nejsem zamilovaná. Vidím ho po druhé v životě. ,,Povíme se za dva měsíce, ano?" Mrkla Jess. ,,Tak to si piš. Uvidíš, v posteli budu spát pořád sama" taky jsme na ni mrkla a viděla jak přišla učitelka do třídy. Jess se jen zasmála a otevřela si sešit.
××
Nechápu co se mnou je. Celou hodinu jsem myslela jenom na ten úsměv. Na ten nádherný úsměv. . Vím, že ho máš plnou hlavu, zlato". ,,Tak to určitě ne" řekla jsem ji a trochu ji předběhla, aby mi zase neříkala nějaký její kecy.
Přišla jsem do třídy. Ani nevím proč, ale těšila jsem se na Justina. Když mě uviděl, najednou uklidil telefon opět do kapsy a usmál se na mě. Bože. Úsměv jsem mu samozřejmě taky oplatila. Když jsme si připravovala na matiku, přišel za mnou. ,,Tak co jak šla španělština?" Zeptal se. ,,Ale jo šlo to. Spíš mi řekni co francouzština?" Podívala jsem se na něj. ,,Nuda" pokrčil rameny. V tom, ale přišla Jess a on odešel do lavice se slovy, že nebude rušit.
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfic,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017