Jméno

2.8K 90 17
                                    

Kristen

,,Kristen?" slyšela jsem mamku ze zdola. Strašně se bojím jim ukázat toho malýho miláčka.

,,Ano?" Vyšla jsem z pokoje a utekla za ní do kuchyně.

,,Tak kde máš to malý zvířátko?" usmála se.

Jak ona to ví?

,,Cože? Ty o něm víš?" Vykulila jsem na ní oči.

,,No, když jste ještě byli s Justinem domlouvali jsme se na tom, no a pak jste se rozešli. Jenže ho stihl koupit ten den co jste se rozešli..." skočila jsem jí do řeči.

,,Takže ty o tom všem víš?" Todle bylo divný. I táta o tom věděl.

,,Jeden den jsme se tam jeli podívat spolu" řekla trošku nervozně. Samozřejmě se bála mojí reakce.

Jen jsem neveřícně koukala a přikyvovala.

,,Snad se nezlobíš" nadzvedla obočí.

,,Pokud to bylo za našeho vztahu tak samozdřejmě, že ne".

,,Ovšem, kdyby jste toho pejska vybírali potají aniž by jsme byli spolu tak bych nebyla nejštastnější" dodala jsem.

,,Tak to se neboj. Normálně jsme ho vybrali, když jste byli spolu a on ho pak jenom vyzvedl". Přikývla jsem.

,,No tak už mi ho ukaž" postrčila mě a já pro něj běžela.

Přiběhla jsem za ním, opatrně jsem si ho vzala do náruče a stejně opatrně jak jsem si ho vzala tak jsem s ním i sešla schody.

,,Jééé" vyjekla máma.

S mámou a vlastně celá rodina milujeme zvířata. Vlastně ani nevím proč jsme do ted žadný neměli. Ale za tohodle drobečka jsem štastná!

,,Jak se bude jmenovat?" zeptala se mamka, když si ho okamžitě začla chovat.

,,No, to je právě ten problém. Já vůbec nevím" pokrčila jsem rameny.

,,Vím, že se to moc nehodí, ale co, když se bude jmenovat Justin?"

Něveřícně jsem se na ni podívala.

,,Cože?" Nemohla jsem uvěřit jak to mohl říct.

,,No tak, když ti ho koupil" pokrčila rameny.

,,Promin mami, ale stačí, že mi ho dal. Víš jak bych nejradši na něj zapomněla. A ted, když mi dal toho psa. Stačí, že mi ho připomíná, ještě abych ho tak pojmenovala" Zatukala jsem si na čelo.

,,Tak teda musíme něco vymyslet" pustila ho.

Odskočila jsem si nahoru pro telefon a do vyhledávače jsem napsala: Jména psů.

Skočilo tam na mě neskutečně moc jmen.

,,Všechny jsou bud trapný a nebo se na něj nehodí" koukala mi mamka přes rameno.

,,Přesně. Až vyroste bude z něj velkej kluk" zasmála jsem se. ,,Takže by to chtělo drsný jméno".

Koukly jsme na něj s mamkou jak okusuje tenisák, který mu koupil on. Myslím Justina.

,,Todle bude asi ještě těžký" zasmála se mamka.

,,To mi povídej. Tak jaký to jméno teda?" Pohled jsem znovu střelila do telefonu a koukala na nespočetně jmen pro pejsky.

,,Co Charlie?" zasmál se táta.

,,Jasně. A až budu volat na psa tak přiběhneš ty" taky jsem se zasmála.

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat