Kristen
,,Kristen, Kristen dobrý, dobrý klid. Jsem u tebe" vzbudil mě z noční můry Rayen a přímáčkl si mě k sobě.
Utřela jsem slzy a pořádně se k němu přitiskla. Potřebovala jsem teď nutně cítít jeho objetí.
,,Byl to jen zlý sen" zašeptal.
Natiskla jsem se k němu ještě víc. Jestli to tedy šlo.
Asi dalších deset minut jsem ho objímala a utírala své slzy, které tekly proudem.
,,Pojď si lehnout" zašeptal a opatrně mě položil.
,,Hlavně nikam neodcházej" chytla jsem ho za ruku.
,,Neboj se" uklidnil mě a lehnul si vedle mě.
,,Vadí, když..." nedořekla jsem to. Jeho svalnatá mužná ruka mě chytla za boky a přitáhla si mě k jeho tělu.
Zavrtala jsem se k němu pod peřinu a snažila se usnout.
,,Děkuju" zašeptala jsem k němu a pomalu znovu usnula.
Justin
,,Justine" slyšel jsem Rose hlas.
,,Hm" zabručel jsem.
,,Snad jsem tě nevzbudila, ale je snídaně, tak se jen ptám jestli už chceš jít" dala si pramen vlasů za ucho.
,,Možná přijdu" bez jakéhokoliv pohledu na ni, jsem se přetočil na bok.
Poté jsem jen slyšel zavření dveří.
Vzal jsem si do ruky telefon.
Vyskočila na mě Kristen.
Tedy její fotka, kterou jsem měl na tapetě.
Den kdy jsem ji přivezl Jasona.
(Jason vypadá úplně stejně, akorát místo hnědých flíčků má šedivé :))
Ten den měla úsměv od ucha k uchu.
Kristen
,,Co ty kamarádi jak jsi říkal, že by je mohli najít?" Zeptala jsem se ho.
,,Nemám jejich číslo" zrak mel upřený do telefonu.
Povzdechla jsem si.
,,Takže mi nezbývá nic jiného, než se s tím smířit" do očí se mi opět hrnuly štíplavé slzy.
,,Kris" vydechl a podíval se na mě.
,,Nemusíš nic říkat" pokroutila jsem hlavou.
Chytl mě za ruku.
,,Najdeme je"
,,To opakuješ furt dokola. Ale přiznejme si, že je nenajdeme. Já budu muset žít bez nich. Jsem odsouzena k tomu dožít svůj život bez nich" zakřičela jsem a odtrhla svoji ruku od ty jeho.
,,Jak můžeš vědět, že je nenajdeme?" Rozmáchl se rukama.
,,Nemáme šanci je najít. Nemáme člověka na to, aby je našel. Nemáme ani ponětí kde teď jsou. Nemáme ani ponětí proč odjeli. Nemáme nic. Nemáme nic k tomu, abychom je našli"
Nechala jsem slzám volný průběh. Nemělo ceno je utírat. Nahromadily by se další. A hned poté další.
,,Jenže oni si myslí, že jsi mrtvá" vykřikl.
Překvapeně jsem vydechla.
Posadila jsem se a nevěřícně jsem se na něj zadívala.
,,Prosim?" Vydechla jsem ze sebe.
,,Jack jim poslal dopis, že jsi umřela" pohled ode mě odvrátil k zemi.
,,Takže oni si myslí, že jsem mrtvá?" Chytla jsem se za dlaně.
,,Jo. A asi proto se odstěhovali" pořád se na mě nepodíval.
Opět jsem si stoupla.
,,Úžasný" řekla jsem sarkasticky.
,,Kris" taky si stoupl.
,,Rayene podívej. Já jsem vážně ráda, že jsi mě zachránil. Ale kdybych věděla, že to bude takhle..." nadechla jsem se.
,,Tak jsem tam vážně měla radši chcípnout" prskla jsem po něm a odběhla do pokoje. No, spíš ložnice.
* o měsíc později*
,,Zejtra se vrací Jack" rekl vážně Rayen.
,,Už?"
,,Jo, musíme zmizet ještě dnes" rychle běžel nahoru.
Když jsem za ním doběhla začal balit všechny věci.
Samozřejmě si říkáte kde jsem vzala já nějaký věci na sebe.
Všechno mi musel koupit Rayen.
Jediný co jsem měla na sebe byla dlouhá mikina v který mě Rayen zachránil. A to ještě nebyla moje.
,,A kam pojedeme?" Vyjekla jsem a začala mu pomáhat.
,,Podle toho, které letadlo poletí z letiště jako první"...
-------------------
Ahoj❤💕
Vzhledem k tomu, že jsem nemocná a budu doma do neděle, se můžete těšit, že části budou nějak pravidelnějš😄
Mám pro Vas takový menší. Spíš hodně velký překvapení, který se dozvíte v příští části. Protože nechci nic říkat, ale příští část bude úplně POSLEDNÍ 😱❤a vy můžete jedině hádat, jaký překvapení to bude😄
Každopádně jsem teď koukala a děláte si děláte prdel? 18,1k přečtení? A navíc jsme #8 kategorie FANFIKCE!!!! Halo lidi!! Mám šílenou radost!!!💕
Miluji Vas tak moc❤❤
Mrzí mě, že Vas neznám nějak osobně nebo tak, protože musíte být tak milý a hodný lidi😇❤
Chtěla bych se jen zeptat, kam si myslíte, že odjedou? Nebo myslíte, že neodjedou?
A myslíte si, že to ukončím dobře a nebo špatně?😱
Dost by mě Váš názor zajímal😇
Mějte se úžasně, nádherně a papapapappapapa💕💕❤❤💕💕
ČTEŠ
Fucking Bieber
Fanfiction,,Kristen todle je Justin" ,,Justine todle je Kristen" #4 v kategorie fanfikce 26.9. 2017