Nebude to bolet

2.8K 87 2
                                    

Kristen

,,Co budeme dělat?" Zeptala jsem se, abych nevypadala tak nervózně a nejistě z toho, že jsem dostala tak hnusnou zprávu.

,,Vůbec nevím" zasmál se.

,,Ja pojedu určitě tak za deset minut" řekl Fredo, když se podíval na hodinky.

,,Tak pojedeme za tátou" usmál se Justin.

,,Můžeme vyzvednout i mamku a jet někam" dodal.

,,Jo. Uvidíme" usmála jsem se falešně.

Pořád jsem koukala na telefon. Každou chvíli jsem prostě čekala další hnusnou zprávu.

,,Děje se něco?" Nadzvedl obočí Justin.

,,Ne, nic" neumím lhát, takže to asi moc přesvědčivě něžnělo no.

,,My se jdeme vykoupat, jo?" Řekl Justin.

Samozřejmě to byla záminka, aby se mnou mohl mluvit.

Zalezli jsme i s Justinem do koupelny a hned za sebou zamkli.

,,Co se stalo miláčku?" Políbil mě na krk.

,,Jsou určitý problémy, který mají trápit jen mě a, který si chci sama vyřešit" pokrčila jsem rameny.

,,Jaký problémy?" Vydechl.

,,Justine. Chci mít trošku soukromý" taky jsme vydechla a svlékla si tričko.

Justin byl taky bez trika.

,,A já jako tvůj přítel mám právo vědět co se stalo" přešel ke mě ještě blíž než byl.

,,Ale já ti to nechci říkat" vykřikla jsem.

Podíval se na mě nechápavě. Vzal si tričko do ruky, který na sebe hodil a odešel z koupelny.

,,Vykoupu se po tobě sám" řekl a pak odešel.

Super...

Sundala jsem ze sebe zbytek oblečení a zalezla do sprchy.

Mezitím co na mě kapaly horký, až skoro vařící kapky, začla jsem hodně přemýšlet.

Řekla, bych mu to. Ale opět by bylo zbytečný drámo z toho. Navíc..do doby co jsme nepoznala Justina jsem si problémy, maličkosti a všechno co nebylo úplně ideální v mým životě řešila sama.

Neviděla jsem důvod to teď někomu říkat.

Nepotřebuju mít a nikdy potřebovat  někoho za mým zadkem nebudu.

Vypla jsem vodu, vyšla ze sprchy a začla utírat mokré kapky a trošku nespláchlé pěny na svém těle.

Vyšla jsme zabalená v ručníku z koupelny rovnou do pokoje.

Když jsem vešla do pokoje viděla jsem ležícího Justina s mým telefonem  v ruce.

Když mě viděl, podíval se na mě vystrašeným pohledem.

,,Děláš si srandu?" Vyjekla jsem.

,,Proč jsi mi kurva neřekla, že ti píše nějaký magor?" Stoupl si.

Já vešla do pokoje a zavřela za sebou dveře. To by tak scházelo, aby nás někdo slyšel.

,,A proč mi kurva čumíš do mobilu? Taky jsem ti tam nekoukala, když jsi byl divnej a já za boha nemohla dostat z tebe co ti je. To by byla poslední věc co by mě napadla tyvole" přešla jsem  naštvaně ke skříní a vyndala z ni čistý spodní prádlo, a tričko s teplákama.

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat