Vyspala jsem se s Justinem

4.2K 89 7
                                    

Kristen
,,Tak si sundej botičky" řekla jsem Jazzy. Sedla na botník a sundala si je. ,,Nikdo není doma, přijedou až večer" řekla jsem ji to, protože jsem viděla, že se bojí jít dovnitř nebo spíš jsem viděla, že se stydí. Vzala jsem svůj batoh a její batoh s věcmi a chytla ji za ruku. ,,Kam jdeme?" Zvedla ke mě pohled. ,,Dáme si věci ke mě do pokoje, ano?" Usmála jsem se na ni. ,,Ano" přikývla a já otevřela dveře od pokoje. ,,Ty máš hezkej pokoj Kristen" vyjekla a začla si prohlížet pokoj.

Musela jsem si sednout. Pořád mě nehorázně bolel ten podbrišek. Sedla jsem si a chytla se za ten podbrišek. ,,Tebe bolí bříško?" Přiběhla ke mě. ,,Trošku". ,,Věděl to Justin?" Zeptala se starostlivě. Na to jak je malá je strašně starostlivá. No, kdyby tak věděla, že mě to břicho bolí kvůli němu. ,,Ví to, ale ono to přejde" pohladila jsem ji po vlasech.

,,Tak vyndáme ty věci, ano?" Usmála jsem se na ni. ,,Dobře" Zvedly jsme se z postele a vzaly do ruky batohy. Jazzy mi podávala svoje věci co měla v batohu, já je vyskládala do skříně a potom jsme třídily moje věci, některý jsme daly do pračky, ty který byly čistý a nepoužitý jsme daly do skříně a ty co jsem měla na sobě, ale nebyly špinavý jsme daly na židli.

,,Máš hlad broučku?" Dávala jsem poslední tričko do skříně. ,,Malinko" usmála jsem se. ,,Tak jdeme jist" vzala jsem ji za ruku. ,,Co by sis dala?" Otevřela jsem lednici. Nic moc tam nebylo, protože rodiče nebyli doma byli opět u babičky a brácha s Emily tu byli jen od pátku do soboty, takže taky nenakoupili a nikdo neuvařil. ,,Ja nevím" pokrčila rameny. ,,Co když uděláme palačinky?" Podívala jsem se na ni. Nic jiného by jsme asi neudělaly. ,,Jóóó" vykřikla . Musela jsem se nad tím zasmát. Podívala jsem se jestli tu máme všechny suroviny a potraviny k tomu, jelikož jsou to takový základní ingredience měli jsme doma všechny.

Vyndala jsem misku  a udělala těsto. Jazzy jsem posadila na linku, protože kdyby seděla u stolu byla by moc daleko. Těsto jsem nechala v misce a zapla sporák. Vyndala jsem pánev a nalila na ni olej.

Postupně jsem začala dělat jednu palačinku za druhou. Vyndala jsem Nutellu a marmeládu. Dala jsem to na stůl a Jazzy jsem dala na talíř asi tak 4 palačinky.

,,Dobrou chuť" dala jsem před ní talíř. ,,Děkuju" usmála se a vzala si do ruky Nutellu. ,,Chceš to namazat?" Sledovala jsem ji. ,,Zvládnu to" otevřela Nutellu a začla mazat palačinku.

,,Je to dobrý?" Otočila jsem se na ni od sporáku, jelikož jsem dělala zbytek palačinek. S upatlanou a plnou pusou přikývla. Když jsem dodělala palačinky dala jsem nádobí do dřezu. Nechtěla jsem to tam nechat, proto jsem to začla mýt.

Když jsem myla pánev slyšela jsem zabouchnutí dveří. Rodiče. Blesklo mi hlavou. Jazzy vzala prázdný talíř a odnesla mi ho. ,,Ještě chceš?" Usmála jsem se na ni. Zavrtěla záporně hlavou. ,,Kristen?" Slyšela jsem mámu. ,,V kuchyni" zakřičela jsem na ni. ,,Je ahoj zlatíčka" usmála se na nás a přešla k nám. ,,Ahoj beruško. Jak se jmenuješ?" Klekla si k ní máma. ,,Jazzy" usmála se na ni. ,,Ja jsem Jennifer" taky se na ni usmála. ,,Ahoj broučku" dala mi pusu na tvář. ,,Ahoj" usmála jsem se. ,,Co jste dělaly holky?" Zeptala se nás. ,,Vybalovaly věci a dělaly palačinky, viď" mrkla jsem na Jazzy. Přikývla. ,,Tak jo. Jdu pomoc tátovi s vybalováním" usmála se a odešla.

,,A co my?" Zeptala jsem se Jazzy. ,,Ja nevím" pokrčila rameny. ,,No už je 8 tak to asi půjdeme nahoru, ne?" ,,Tak jo" usmála se.
××
,,Ja jsem Rayen" řekl Jazzy brácha, když přijeli s Emily. ,,Ja Jazzy" styděla se. Byla červená a culila se. ,,A já Emily" pohladila ji po tváři. Jen jsem vztyčila oči v sloup. ,,Jinak ahoj Kristen" drkla do mě Emily. No nazdar. Jen jsem ji arogantně zamávala. ,,Jak to, že je tu ta holčička?" Ukázala na Jazzy. A co je ji kurva do toho? ,,Vadí ti to nějak?" Řekla jsem arogantně. ,,Jen se ptám". ,,Víš co se říká? Nebud zvědavá nebo budeš brzo stará a šedivá. I když s tou tvojí vyperoxidovanou hlavou nějaký šediny nebudou ani vidět" mrkla jsem na ni. Přešla jsem k Jazzy a vzala ji za ruku. ,,Jdeme nahoru. Tak se mějte" mrkla jsem opět arogantně a odešla s Jazzy pryč.

Fucking Bieber Kde žijí příběhy. Začni objevovat